4-FMA lange werking

Nihilist88

Badass junkie
Note: wakker sinds donderdagochtend 5u15 (werk), innamen dosis rilatine en na mn werk, rond 15u, 22.5mg 4F-MPH oraal genomen.
Later die dag, inname donderdag 19u30, 4-FMA 130mg capsule oraal.

Wow wat ervaarde ik een enorm lange werkingsduur, de echte vette rush ervaarde ikzelf tussen 21u30 en 5u30, maar daarna nog een even lange na-stimulatie, met een lekkere dosis energie, focus en ja de euforie was zeker ook nog in bepaalde mate aanwezig. En pas na de middag voelde ik een minimale moeheid, maar niet in die mate, dat ik moest slapen, lang uit in de sofa liggen, met vette films en series was ideaal. Duurde ook enorm lang voor ik terug iets at, was pas rond 19u30, letterlijk ca 25u na laatste kleine maaltijd (4 kleine spelt pancakes met wat banaan) en dat was niet uit honger en ook maar iets kleins, nl een kiwi en 2 boterhammen met kaas.

Nu heb ik laatste 2.5, kleine 3j wel enige ervaring met 4-FMA, nl doorheen deze periode, 12 capsules van 130mg. En ik ervaarde dit stofje onmiddellijk en vrijwel altijd als best lekkere stabiele rush, minder speedy, meer entactogeen, maar ca 12u na inname, was ik best wel moe en kon ik nooit, volledige dag erna doorkomen zonder slaap en viel ik zelfs verscheidene keren als een blok in slaap, zonder enige slaappil/benzo.

Wat verklaard, dat deze laatste 4-FMA ervaring, na 12u, nog zo'n enorme na-stimulatie gaf, in de vorm van zeer lang wakker op blijven en ja die 0 eetlust neem ik al langer als normaal. Maar deze langere periode zonder slaap, heb ik voorheen enkel ervaren met 6-APB, waar dag/nacht zonder slaap eerder standaard is. Zou dit kunnen te maken hebben met het feit, dat ik in de ochtend mijn rilatine nam, na deze uitwerking, vrijwel onmiddellijk 4F-MPH en na deze uitwerking, dus 4-FMA? Want hoewel het eerste, een puur voorgeschreven medicatie is, de 4F-MPH zn potentere broertje, daarna dan nog eens een toch wel zeer potente stim. Mag ik mijn ervaring, echt hier gaan zoeken of ervaren anderen dit ook gewoon puur op 1 dosis 4-FMA (oraal 130m, zonder bijnemen)?

LotPony

Newbie
hey man, in mijn ervaring werken zowel 4f-mph als 4-fma vrij lang. zeker langer dan 8 uur. fma kan ik de volgende dag nog voelen.
dus ik denk dat daar best overlap in kan zitten. ik heb deze 2 ook eens gecombineerd (begonnen met 15mg mph, later iets van 120 4-fma bijgeladen) en ik heb toen achteraf besloten dat ik dat niet meer ga doen precies om deze redenen: zelfs met aardig wat benzo's lastig om te slapen.

ook vind ik slapen na 22.5+ 4f-mph an sich al lastiger dan na een avondje 4-fma. het is flink stimmen met dat spul. maar gewoon niet druk maken imo, ook met slechte slaap ben je de dag erna wel ok ivm de afterglow. lekker laten uitfaden en niet te vaak doen!

Beady

Bewuste gebruiker
4FMA is echt top spuL Weing tot geen depressieve klachten de dag nadien. Ik heb er voorlopg drie gedaan nu...

1. 4FMA
2. 3MMC
3. 6APB verwaarloosbared dosis van 100mg)

Nihilist88

Badass junkie
4FMA is echt top spuL Weing tot geen depressieve klachten de dag nadien. Ik heb er voorlopg drie gedaan nu...

1. 4FMA
2. 3MMC
3. 6APB verwaarloosbared dosis van 100mg)
Het is indd best een lekker stofje, in mijn ogen zelfs de verbeterde versie van 4-FA, wat ik toen nam ipv XTC, X was mijn enige stim tot dan. 4fa, was totaal anders als X en wist naderhand ook dat het veel meer speedy was, maar waarop ik toen echt heel lekker ging, lekkere bodyhigh, veel meer down to earth ivm XTC. Dus 4-FMA heeft net nog wat meer dat euforische/entactogene effect tov 4fa.
6APB ervaar ik dan weer als de beste XTC/MDMA vervanger/rc tot hiertoe, zeer stabiele lange rush. Ik ken jouw BMI niet, ikzelf ben eerder tenger, snel metabolisme en eerste keer 6APB was capsule 130mg en damn dat was meteen zo'n vet zalige ervaring. Ook eens 150mg gedaan, maar merkte niet zo'n meerwaarde tov 130mg. Maar 100mg is voor mij ook net te licht, 1 maal zo'n 2 capsules van 100mg (200mg totaal) genomen, was snel duidelijk dat dat veel te hoog gedoseerd was voor mij, echt uren trillend zicht, angstig, koud warm (die ervaring staat hier ergens op moment van die inname, omwille v slechte effecten v die dosis). Sindsdien hou ik het bij 130mg als ideale dosis vr mij met een max v 150mg.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Dit topic lijkt het handigste topic om op voort te borduren met een post over (o.a.) de ervaren werkingsduur van 4-FMA. Ik heb het inmiddels vijf keer gebruikt. De eerste vier keer geplugd (100 mg eerste keer, 130 daarna). Op donderdagavond j.l. een bommetje gemaakt, van 120 mg.

Pluggen werkt uiteraard snel, en het bio-hydraulische systeem blijft functioneren (geholpen door halfje sildenafil) maar plassen gaat wat moeizamer. Wel vaak een droge mond, dus ik blijf met mate drinken (water EN meegenomen Chocomel Dark). Initiële rush, vervolgens high van een uur of vier/vijf, en daarna ruim voldoende energie om naar huis te fietsen. Thuis nog twee of drie uur wakker. Dan ook redelijk slaap. En redelijk fit op de dag erna. Normale eetlust. Werkt dus helemaal prima voor wat ik ervan verwacht. Een week tussenpoos blijkt echt veel te veel te kort (tolerantie).
Orale inname was om 21:00, vervolgens fietstocht van 40 mn. Het effect was er tegen 22:10. Wel op een heel onhandig moment, maar dat lag niet aan de 4-FMA. Wat wel aan die RC lag was dat het bio-hydraulische systeem daarna nog ruim zes uur ontregeld was (ondanks - met vooruitziende blik - een hele sildenafil). Mede door die twee dingen (en een irritante samenloop met andere omstandigheden) was ik veel eerder dan verwacht weer thuis.
Met de orale inname werkte de 4-FMA alleen langer door, in dit geval onhandig lang. Zelfs zo lang dat ik om 03:00 nog weer op de fiets wegging voor een uitstapje. Iets na 05:00 weer thuis en pas tegen 07:00 ingeslapen voor telkens korte periodes. Tegen 12:00 op, met de hele dag ruis in mijn hoofd en zonder al te veel energie. Wel gewoon eetlust , zelfs meer dan normaal.

Ik had meerdere redenen voor het orale experiment. Sowieso wilde ik niet mijn entree belasten door kort na aankomst een booty te nemen. Verder had ik zin in een rustiger effect wetende dat het mogelijk wat langer zou duren. En gewoon zin in uitproberen ook omdat dit de aangewezen ROA zou zijn.

Oraal zal ik vast nog een keer pogen, ik denk dan bij voorkeur voor een langer techno-feest. Als de werking dan hetzelfde blijkt, dan wordt het juist voor zo'n feest de voorkeurs-ROA voor 4-FMA. Terwijl wellicht oraal 6-APB dan een betere keuze zou zijn.

Ik was verrast over het forse verschil in werking tussen pluggen en oraal.
Zou het first-pass effect bij 4-FMA juist versterkend zijn ?

Nihilist88

Badass junkie
Dit topic lijkt het handigste topic om op voort te borduren met een post over (o.a.) de ervaren werkingsduur van 4-FMA. Ik heb het inmiddels vijf keer gebruikt. De eerste vier keer geplugd (100 mg eerste keer, 130 daarna). Op donderdagavond j.l. een bommetje gemaakt, van 120 mg.

Pluggen werkt uiteraard snel, en het bio-hydraulische systeem blijft functioneren (geholpen door halfje sildenafil) maar plassen gaat wat moeizamer. Wel vaak een droge mond, dus ik blijf met mate drinken (water EN meegenomen Chocomel Dark). Initiële rush, vervolgens high van een uur of vier/vijf, en daarna ruim voldoende energie om naar huis te fietsen. Thuis nog twee of drie uur wakker. Dan ook redelijk slaap. En redelijk fit op de dag erna. Normale eetlust. Werkt dus helemaal prima voor wat ik ervan verwacht. Een week tussenpoos blijkt echt veel te veel te kort (tolerantie).
Orale inname was om 21:00, vervolgens fietstocht van 40 mn. Het effect was er tegen 22:10. Wel op een heel onhandig moment, maar dat lag niet aan de 4-FMA. Wat wel aan die RC lag was dat het bio-hydraulische systeem daarna nog ruim zes uur ontregeld was (ondanks - met vooruitziende blik - een hele sildenafil). Mede door die twee dingen (en een irritante samenloop met andere omstandigheden) was ik veel eerder dan verwacht weer thuis.
Met de orale inname werkte de 4-FMA alleen langer door, in dit geval onhandig lang. Zelfs zo lang dat ik om 03:00 nog weer op de fiets wegging voor een uitstapje. Iets na 05:00 weer thuis en pas tegen 07:00 ingeslapen voor telkens korte periodes. Tegen 12:00 op, met de hele dag ruis in mijn hoofd en zonder al te veel energie. Wel gewoon eetlust , zelfs meer dan normaal.

Ik had meerdere redenen voor het orale experiment. Sowieso wilde ik niet mijn entree belasten door kort na aankomst een booty te nemen. Verder had ik zin in een rustiger effect wetende dat het mogelijk wat langer zou duren. En gewoon zin in uitproberen ook omdat dit de aangewezen ROA zou zijn.

Oraal zal ik vast nog een keer pogen, ik denk dan bij voorkeur voor een langer techno-feest. Als de werking dan hetzelfde blijkt, dan wordt het juist voor zo'n feest de voorkeurs-ROA voor 4-FMA. Terwijl wellicht oraal 6-APB dan een betere keuze zou zijn.

Ik was verrast over het forse verschil in werking tussen pluggen en oraal.
Zou het first-pass effect bij 4-FMA juist versterkend zijn ?
Sryu wou reagere ma to wauss🤪😜 ma ts vetdte amfeta rc👊

Bovenaan