Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kan in een glas water of ranja; ik nam het in opgelost in een of 2 slokken water; direct weg tikken als een shotje en daarna nog een glas water erachteraan; en 1tje om je mond te spoelen.Flameon zei:Moet 4fmp perse in een capsule, of kan het ook in een glas water? En dan opdrinken dus
Hehe, herkenbaar, ik snap wel wat je bedoelt. Heb het er nog met niemand zo over gehad, maar me laatst een paar keer bedacht ja 'in the zone'The New Breed zei:en als je in de "zone" gaat (zo noem ik dat altijd)
2C-Em zei:Hehe, herkenbaar, ik snap wel wat je bedoelt. Heb het er nog met niemand zo over gehad, maar me laatst een paar keer bedacht ja 'in the zone'The New Breed zei:en als je in de "zone" gaat (zo noem ik dat altijd)![]()

Hashja zei:Verschilt zeker per persoon. Van 100mg 4-fmp voel ik (vrijwel) niets, en 200mg is me net wat te licht af, dus van daar de hogere dosis. En Hasj is zeker fijn, but that doesn't cut it for me, vandaar.![]()
Sublimo zei:Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard.![]()
DarkBeatz zei:Sublimo zei:Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard.![]()
Inderdaad, van 150mg sta ik mits de juiste setting even strak van als 140mg mdma![]()
Sublimo zei:Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind.