4-HO-MET vs 2C-B-FLY

Harmless

Belezen gebruiker
Goedenavond allen.

Ik wil binnenkort eens met wat vrienden kennismaken met tripmiddelen. We zijn bekend met een variëteit aan uppers maar hebben geen ervaring met tripmiddelen.
Nu lees ik veel over middelen als 4-HO-MET en 2C-B-FLY welke vrij te verkrijgen zijn. Is dat een leuke kennismaking of zouden jullie dan toch een natuurlijk alternatief als truffels adviseren? En indien zo, welke truffel dan voor mensen met 0 trip ervaring?

Wie: 2x man, 1x vrouw
Beoogde setting: thuis met tv/muziekje aan

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Truffels is op zich heel mooi om in te stappen. Je kan zelf kiezen welke dosering je neemt. Je kan heel simpel beginnen vanaf enkele grammen en zo opbouwen naar hoeveel je zelf wil.

Ik heb geen ervaring met 2CB-Fly. Wel met de "normale". Ik vind het voordeel ervan dat het heel erg stuurbaar is. Dat kan soms een voordeel zijn over truffels, die trip is naar mijn mening wat minder stuurbaar. 4-HO-MET ook geen ervaring mee.

Kijk wat rond op dit forum/het internet. Daar staat een hoop over truffels en kun je lezen wat sterke truffels zijn of niet. Ik ben persoonlijk mijn 1e keer wel begonnen met een sterkere truffel, maar dan wel maar 7.5 gram. Dat vond ik wat tegenvallen en nam de keer erna 10 gram. Dat vond ik een hele leuke dosis om mee te beginnen. Dit verschilt natuurlijk wel per persoon en lichaamssamenstelling. Ik zou rustig beginnen met truffels. Goede muziek en lekker eten erbij en de avond is compleet. Mocht je nou echt een tegenvallende ervaring hebben, dan duurt tolerantie niet lang en zou je het opnieuw kunnen proberen.

Harmless

Belezen gebruiker
Lichaamsgewicht zal ongetwijfeld meespelen. Vriend van mij en ik zitten tussen de 90 en 100 kilo. Dame is net 60 kilo meen ik.. Met stoffen als M is dat van flink belang maar is dat met truffels ook zo?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator