4-mmc kruistolerantie XTC

heyol

Bewuste gebruiker
Ik heb interesse in 4-mmc. Maar het probleem is dat dit blijkbaar een kruistolerantie heeft met xtc.
Wat betekent, dat als ik het XTC-gevoel wil behouden, slechts 1x in de 3 maanden 4-mmc of xtc mag doen.

Nu neem ik enkel 1x om de 3 maanden XTC/MDMA en heb telkens het goede love-gevoel, dit wil ik zo houden. Het is zelfs zo dat als je XTC misbruikt het gevoel weggaat.

Hoezo zijn er dan mensen die een hele periode bijna dagelijks 4-mmc snuiven? Voelen die de XTC dan nog op die love-manier?
Of kan ik zonder problemen eens een grammetje 4-mmc proberen en de maand erna XTC op een feestje doen met hetzelfde gevoel?

Bijvraagje: Waarom is het zelfs dat bij veelvuldig XTC gebruik het love-gevoel weggaat? Je serotonine is toch na een paar weken al terug op peil? Het is niet gezond maar je zou het gevoel toch moeten behouden?

Thx.
 

CuriousExplorer

DF-koning
Hoezo zijn er dan mensen die een hele periode bijna dagelijks 4-mmc snuiven?


Laat me weten als je 4mmc gedaan hebt, je nog steeds die vraagt hebt. Ik kan je nu al verklappen dat 4mmc by far 1 van de grootste cravings naar boven zal brengen. Slechts weinigen kunnen het bij 1 x verstandig gebruik laten.

* Zorg dat je echt 4mmc hebt, en niet 3mmc die als 4mmc verkocht wordt.

Have fun tho 😜
 

heyol

Bewuste gebruiker
Erger dan coke?
En stel dat ik het niet bij 1x laat, dan kan ik dus ook doei zeggen tegen het love-gevoel bij XTC?
 

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoezo zijn er dan mensen die een hele periode bijna dagelijks 4-mmc snuiven?
Verslaving en cravings.

Voelen die de XTC dan nog op die love-manier?
Ligt natuurlijk ook aan hun xtc gebruik maar ik vermoed dat als je xtc gebruikt voor het love gevoel je daar zeker een vermindering in gaat merken met zulk 4-mmc gebruik.
Of kan ik zonder problemen eens een grammetje 4-mmc proberen en de maand erna XTC op een feestje doen met hetzelfde gevoel?
Dit zou ik zeker niet doen. Beide middelen hebben een sterke serotonine affiniteit en kruizen elkaars tolerantie.
Waarom is het zelfs dat bij veelvuldig XTC gebruik het love-gevoel weggaat? Je serotonine is toch na een paar weken al terug op peil? Het is niet gezond maar je zou het gevoel toch moeten behouden?
Gewenning aan het effect speelt een rol. En je hebt die receptoren op bepaalde manier uitgeput, waardoor ze gewend zijn geraakt aan het effect wat mdma met ze doet.
Erger dan coke?
In mijn ervaring ja. Maar ik had ook erg veel moeite met de cravings van 3-mmc. Met coke nooit last van gehad.

En stel dat ik het niet bij 1x laat, dan kan ik dus ook doei zeggen tegen het love-gevoel bij XTC?
Het is lastig om daar ja of nee op zeggen. Het gaat in ieder geval tegenwerken. Dus wil je dat gevoel behouden zou ik 4-mmc net zoals xtc behandelen qua frequentie.
 

heyol

Bewuste gebruiker
Ik vermoed dat we de komende maanden de techno-clubs nog niet binnen kunnen. Dus dan is miss een lijntje 4-mmc wel gepaster voor een chill/zetel-feest.

Op welke frequentie werkt dit dan? Zoals coke om het uur een lijntje, of gelijk speed 1 lijn voor paar uur/bijna heel de avond?

Maar dat de cravings harder zijn dan coke doet wel nadenken... miss beter niet doen dan.
 

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik zie steeds meer 4mmc benoemd worden op dit forum. Hebben ze dan niet gewoon een alternatief in huis verkocht ALS mephedrone
 

CuriousExplorer

DF-koning
Erger dan coke?
En stel dat ik het niet bij 1x laat, dan kan ik dus ook doei zeggen tegen het love-gevoel bij XTC?

Heel veel erger dan coke....
Bij coke stop ik vlotjes na 0,4g en gedaan...
Bij 4mmc is het totdat het op is, al is dat 3dagen aaneen tot alle 3gram weg is 🤣

3mmc geeft mij mindere cravings
 
Bovenaan