Zeker meestal 2 lijnen 4mmc en dan een kwartje/halfje erachteraan maar sinds kort gestopt met xtchey ik vroeg me af waar de voorkeur naar uitgaat en waarom?
4-MMC of XTC?
en vraag me af of mensen dit wel eens als combi hebben gebruikt?
Minder schade aan hersenen
Los van de bloedneusPersoonlijke ervaring
4mmc, nog nooit zo een bloedneus gehad in heel mijn leven 😱 geef mij maar xtc
Je hoeft het niet te snuiven natuurlijkPersoonlijke ervaring
4mmc, nog nooit zo een bloedneus gehad in heel mijn leven 😱 geef mij maar xtc
Vond er weinig aan... ook mn vriend vond er niets aan. Wat alerter, babbelkick.. dat was het zowatLos van de bloedneus
Wat vond je van 4mmc?
Ja, nu weet ik dat. Maar zou het niet meer gebruikenJe hoeft het niet te snuiven natuurlijk![]()
Dit hoor je niet vaak, maar elk zijn ding inderdaad. Mijn zijn de katers de XTC niet meer waard.Vond er weinig aan... ook mn vriend vond er niets aan. Wat alerter, babbelkick.. dat was het zowat
Vond er weinig aan... ook mn vriend vond er niets aan. Wat alerter, babbelkick.. dat was het zowat
Wij gebruiken niet zoveel en houden ons aan die 3maand regel.. of proberen toch.. dus wat katers betreft valt het meeDit hoor je niet vaak, maar elk zijn ding inderdaad. Mijn zijn de katers de XTC niet meer waard.
Als je inderdaad de pauze respecteert is het raar dat 4mmc zo weinig deed.Wij gebruiken niet zoveel en houden ons aan die 3maand regel.. of proberen toch.. dus wat katers betreft valt het mee
Was 2jaar geleden, op oudjaar. Weet het nog heel goed 😌 mss geen goeie , kan ook. Hoogtijd dat belgie centra opent hoor 🙄Als je inderdaad de pauze respecteert is het raar dat 4mmc zo weinig deed.
Al hoor ik dat nog wel eens, hier toch 2jaar het beste geweest
Hangt van de frequentie/ rustpauze af denk ik.als je nog nooit 4mmc hebt gebruikt maar wel om de zoveel tijd xtc, merk je dan ook minder van de 4mmc zoals je vaak merkt na meerdere keren xtc?
Als 4mmc niet op uw serotonine werkt, dan werkt geen enkele drug erop.en is het eigenlijk nou al bewezen dat 4mmc echt op de serotine werkt?
Goede vraag. Heb het even opgezocht en ik ben blijkbaar in de war met 4fmp. Altijd lastig die afkortingen.Is er al bewijs dat MDMA minder schade toebrengt dan 4-mmc ?
Vragen over neurotoxiciteit bij mensen zijn extreem lastig te bewijzen. Voor solide bewijs moet je eigenlijk eerst grote groepen mensen 4-MMC toedienen en daarna hun brein in dunne plakjes te snijden om onder de microscoop te bekijken. Maar zulk onderzoek mag uiteraard nietIs er al bewijs dat MDMA minder schade toebrengt dan 4-mmc ?
Ot; MDMA. Uniek gevoel. Kater is de beleving wel waard. Met pauzes altijd fun verzekerd.
Nou, ik ben meer bezig met mijn hart dan met de schade die ik mijn brein heb aangedaan. Dat zie ik later wel weer. Zoals je zelf al zegt... Zonder kloppend hart heb je niets. Blijf dat altijd wel eng vinden aan stims.Ik vind het zelf altijd wel grappig dat we op drugsfora enzo altijd heel erg focussen op neurotoxiciteit, oftewel schade aan het brein, maar niet op cardiotoxiciteit (hartfalen). Terwijl je op korte termijn vooral toch graag zou willen dat je hart blijft kloppen. Als het lukt om te blijven leven dan zie je daarna wel weer of het schade heeft opgeleverd, toch?
En zeker met stimulerende middelen zoals 4-MMC die berucht zijn om hun vaatvernauwende werking, dan moet je toch wel bezorgd zijn om hart- en vaatproblemen. Je kan ook een hersenbloeding krijgen en daardoor hersenschade krijgen. Dus dan ben je net zo ver van huis.
Maar misschien is het verschil dat ernstige acute complicaties maar af en toe voorkomen. Dus dat lijkt dan een ver-van-je-bedshows maar af en toe voorkomen