A-phip eerste maal ( levensgevaarlijke effect )

hallo ,
ik heb deze week voor de eerste maal A-phip besteld en getest thuis.
ik moet op voorhand zeggen dat ik alles getest en gecontroleerd heb.
hartslag - bloeddruk - temperatuur - reflectie lichaam
en ik denk dat ik een disso heb ontvangen van een bekende vendor

mijn dosis was
5mg - 10mg - 20mg gerookt + gesnoven met 1 week tijd tussen met zelfde dosis! steeds met 2-3 uur pauze erin zodat hartslag en bloeddruk konde zaken

GEEN meds die interacties kunnen brengen!! Kamertemperatuur 21graden standard , set en setting = muziek , tv rustig

uitkomst : verdoofd gevoel lichaam , gevoel lichaam en geest uit elkaar, koude rillingen ,
hartslag zittend 80-90
hartslag staand 160-170
( bijna 100 hartslagen meer !! => POTS of svt effect ? placebo adrealine effect ?? )
liggend hartslag 60!! als ik op dit moment een benzo slik ben ik dood !

bloeddruk 80/110 ??? opstaan 140/90
zitten 90/90 ?? wat een cijfers hier allemaal
GEEN euphorie ,GEEN geilheid, GEEN blijheid , GEEN zin om leuke dingen te doen!
pure CNS dysfunctioneel met kans op sero syndroom
ik ben zo gefrustreed waarom iedereen research chemicals zo leuk vinden of doen
ik heb geen euforie ! ik gebruik verstandig ! mijn vitale functies gecontroleerd en mijn lichaam gevoeld en ik denk dat 99% RC berusten op placebo effect die verzoorzaakt worden door hoge hartslag , bloeddrukschommelingen , POTS , CNS verdoving + dysfunctional ! dysfunctioneel ademhaling door prikkelende neus / longen door die rotzooi !
ik heb door mijn ervaring met drugs mij uit deze belachelijke rotzooi trip gehaald!
sorry dat dit zo opgefokt reportje lijkt maar ik wil mensen waarschuwen voor verkeerde stoffen ! vervuilde stoffen!!

ik koop A-phip ik krijg een disso actieve stof!
ik vertrouw nietsmeer !

deze stof is weggebracht naar labcentrum en zal een staartje krijgen en dan geef ik klacht in tov de "betrouwbare" vendor !
je speelt echt me je eigen leven
ik heb hier 2 dosissen van genomen en ik heb dood kunnen zijn !!

nogmaals geloof niemand die deze stoffen leuk vinden of zeggen het is als coke of speed!!! TOTAAL niet !

urine test zeg lichte afwijking ketamine

ik ben gefrustreed door deze ervaring en ik heb maanden info zitten opzoeken en doorlezen en vitale functies en MG afwegen

de foto van de aphip :
reagent testen andere kleuren , ik kan er alemaal nietmeer aan uit dat mensen in hun lichaam steken en morris a/b wordt blauw dus is al een verdovingsmiddel bij of ketamine , MXE ?
poeder is fluffy , verdwijnt
hoelang liggen die poeders al met vendors ? is dit beschimmelde stof? heeft de stof zijn werking verandert door verkeerd stockeren ? vervuiling ?
kan zoveeel mis gaan
residu van de pijp is groen achtig ? verontreiniging?

hartslag dropt van 120 naar 47 ??? hart falen ??

Bijlagen

• 28EC4DE9-5364-4A27-9128-DF01415A698F.jpeg
    28EC4DE9-5364-4A27-9128-DF01415A698F.jpeg
    232,5 KB · Weergaven: 44
  • C5291A6A-17F8-4D77-9E07-0BDA87FC12E5.jpeg
    C5291A6A-17F8-4D77-9E07-0BDA87FC12E5.jpeg
    242,3 KB · Weergaven: 39
  • FBE25871-CBC2-4129-8BD7-EBDA6D10FEBC.jpeg
    FBE25871-CBC2-4129-8BD7-EBDA6D10FEBC.jpeg
    224,1 KB · Weergaven: 40
  • 34848EA9-3E7A-4ABA-9BE9-A6F55CE5AB2A.jpeg
    34848EA9-3E7A-4ABA-9BE9-A6F55CE5AB2A.jpeg
    114,5 KB · Weergaven: 34
  • 218625A6-D488-410A-B5B6-EDBB9757DC91.png
    218625A6-D488-410A-B5B6-EDBB9757DC91.png
    908,1 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:

New Dawn

Bewuste gebruiker
Wauw, je bent in ieder geval wel een gewillig proefkonijn!

Je krijgt iets geleverd dat niet lijkt te zijn wat je besteld hebt.
Wat het wel is blijft onduidelijk, ondanks de reagent uitslag.
En je laat het alsnog "als Shulgin" op je eigen lichaam los ..!

Dapper en spannend, maar jouw dood had niet volledig hun schuld geweest...

Waarom was je überhaupt met A-phip aan het stunten?
Wellicht is dit nog de beste uitkomst van dit avontuur..?

je speelt echt me je eigen leven

Dat is een mooie samenvatting!

Wauw, je bent in ieder geval wel een gewillig proefkonijn!

Je krijgt iets geleverd dat niet lijkt te zijn wat je besteld hebt.
Wat het wel is blijft onduidelijk, ondanks de reagent uitslag.
En je laat het alsnog "als Shulgin" op je eigen lichaam los ..!

Dapper en spannend, maar jouw dood had niet volledig hun schuld geweest...

Waarom was je überhaupt met A-phip aan het stunten?
Wellicht is dit nog de beste uitkomst van dit avontuur..?

Dat is een mooie samenvatting!
dus iedere aankoop moet je dan laten testen met testcentrum ?
zijn vendors niet wat verantwoordelijk voor hun goedje?? je kan ze aanklagen op verdenking van moord omdat ze van goedje veranderen?
als jij naar een caffe of restaurant gaat vertrouw je toch op de recesies en de chef?
het klinkt gestoord maar waar is hier de controle op deze stoffen ??

het is niet de eerste keer dat die dingen gebeuren van verkeerde stof ? hoelang nog ?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ehm ja, jij wil toch een chemisch goedje tot je nemen?
zijn vendors niet wat verantwoordelijk voor hun goedje?? je kan ze aanklagen op verdenking van moord omdat ze van goedje veranderen?
Waarom denk je dat er in koeienletters: NOT FOR HUMAN CONSUMPTION op staat?
Controle is er niet want dan zou het direct op de Opiumwet belanden.

Waarom neem je een stof tot je als je weet dat het niet is wat je besteld hebt?
wie weet dat? urinetest pas erna gedaan
reagents kunnen alle kleuren op gaan met RC's
blind op forums , bluelight , reddit ervaringen af gegaan
jij hebt toch aphip een maand zitten doen? heb jij het zitten testen ? heb jij je lichaam al eens bekeken erop?
ga jij iedere 0.0001 naar centrum brengenom te testen op vervuiling?

je kan
jij hebt toch aphip een maand zitten doen? heb jij het zitten testen ? heb jij je lichaam al eens bekeken erop?
je kan 0.100 gaan testen maar wat steekt er in die andere 0.800 ?? je moet ongeluk hebben dat precies wat je neemt voor te testen 0.50 vervuiling is.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Oh ik meende te lezen dat je een andere uitslag dan a-pihp kreeg maar dat is niet zo. My bad.

Nee ik heb dat nog nooit gebruikt en ben het ook niet van plan. Gevaarlijk spul.

Als ik een stof voor het eerst gebruik dan test ik het 100%. Tis gratis immers.

New Dawn

Bewuste gebruiker
ik ben zo gefrustreed waarom iedereen research chemicals zo leuk vinden of doen

Veel RC's zijn relatief onschadelijk, sommigen zijn onverstandig, A-phip is krankzinnig.

ik heb door mijn ervaring met drugs mij uit deze belachelijke rotzooi trip gehaald!

Je hebt ondanks je ervaring met drugs deze belachelijke rotzooi in je lijf gestopt.

ik gebruik verstandig

Dat kan denk ik praktisch niet met deze substantie...

ik vertrouw nietsmeer !

Dat had je al nooit moeten doen...

Oh ik meende te lezen dat je een andere uitslag dan a-pihp kreeg maar dat is niet zo. My bad.

Nee ik heb dat nog nooit gebruikt en ben het ook niet van plan. Gevaarlijk spul.

Als ik een stof voor het eerst gebruik dan test ik het 100%. Tis gratis immers.
ik koop aphip en ik krijg een disso in de plaats .
of een meng van aphip met lidocaine of andere verdoving / disso shit
je leest hier ook dat mensen aphip doen en totaal positieve ervaringen hebben? testen die hun spul ook? waarom krijgen die positieve ervaringen? dus die hun ervaring klopt totaaaal niet met wat ik ervaar

Veel RC's zijn relatief onschadelijk, sommigen zijn onverstandig, A-phip is krankzinnig.

Je hebt ondanks je ervaring met drugs deze belachelijke rotzooi in je lijf gestopt.

Dat kan denk ik praktisch niet met deze substantie...

Dat had je al nooit moeten doen...
RC's onschadelijk ??? AUB ?? als je product A koopt maar je krijgt product Z dan gebeuren er schadelijke dingen ja
dit is nietmeer verantwoordelijk hoor
zulke fouten kun je niet goed praten maar het moet weer precies met mij gebeuren. door die dingen begin je alles in twijfel te trekken en zo is drugs gebruik echt nietmeer plezant.

Zeehond

Badass junkie
Het is in ieder geval spul waar je behoorlijk opgefokt van wordt als ik lees hoe je hier tekeer gaat.

Je bent zelf verantwoordelijk wat je neemt, zeker met RC’s.
Daar is nauwelijks onderzoek naar gedaan en overal op internet lees je dat je je eigen proefkonijn bent.

Doe eens rustig.
Beter vooraf testen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
ik koop aphip en ik krijg een disso in de plaats .
of een meng van aphip met lidocaine of andere verdoving / disso shit
je leest hier ook dat mensen aphip doen en totaal positieve ervaringen hebben? testen die hun spul ook? waarom krijgen die positieve ervaringen? dus die hun ervaring klopt totaaaal niet met wat ik ervaar
Daarom wordt overal op dit forum gewaarschuwd: test je spul. Vendors zijn gewoon dealers en hoeven zich aan geen enkele kwaliteitsnorm te houden.

Het is in ieder geval spul waar je behoorlijk opgefokt van wordt als ik lees hoe je hier tekeer gaat.

Je bent zelf verantwoordelijk wat je neemt, zeker met RC’s.
Daar is nauwelijks onderzoek naar gedaan en overal op internet lees je dat je je eigen proefkonijn bent.

Doe eens rustig.
Beter vooraf testen.
ja dan vindt ik dat RCs verboden moeten worden en eig niet eens te spraken mogen komen op forums? reddit , bluelight , deze forum staat er vol van ?
ik ben rustig.

Daarom wordt overal op dit forum gewaarschuwd: test je spul. Vendors zijn gewoon dealers en hoeven zich aan geen enkele kwaliteitsnorm te houden.
kwaliteit spreek ik nog eens niet. ik spreek van het feit dat ik een stim koop en een mix van stim / disso / verdoving krijg ?? de pot aphip staat toch niet zo kort met de pot MXE of andere RC disso's ??

New Dawn

Bewuste gebruiker
RC's onschadelijk ??? AUB ?? als je product A koopt maar je krijgt product Z dan gebeuren er schadelijke dingen ja
dit is nietmeer verantwoordelijk hoor
zulke fouten kun je niet goed praten maar het moet weer precies met mij gebeuren. door die dingen begin je alles in twijfel te trekken en zo is drugs gebruik echt nietmeer plezant.

Fouten zullen altijd gemaakt blijven worden, daar doe je niets tegen, hoe graag je dat ook zou willen... Zelfs in ziekenhuizen worden verkeerde middelen toegediend... Pas als fouten op fouten gestapeld worden, wordt het gevaarlijk... Zij hebben (zeer waarschijnlijk) niet goed getest / geleverd, jij had het ook niet laten testen, 1+1=dood. Je vertrouwt blind op een perfecte keten van leveranciers en pompt het je lichaam in...

Ik ken de uitwerking van A-phip niet persoonlijk, maar je komt momenteel over als iemand die er middenin zit.

Omdat jij iets niet getest hebt moeten RC's verboden worden? Beetje kort door de bocht toch?
laat mij dan maar eens gegevens zien waar RCs getest worden met uitslag en vervuiling? ik vindt ze niet hoor ?
zodat andere mensen veilig toch iets kunnen uitproberen ? als jij wiet koopt ga je dat ook testen ? als jij eten koop ga je dat ook testen ?

Zeehond

Badass junkie
ja dan vindt ik dat RCs verboden moeten worden en eig niet eens te spraken mogen komen op forums? reddit , bluelight , deze forum staat er vol van ?
ik ben rustig.
Onze definitie van rustig verschilt dan.
Prima wat jij vindt.
Ik vind iets anders.

Harddrugs zijn geen snoepjes.
Elke ervaring is gevaarlijk, dat risico neemt iedere gebruiker.
Als je dat niet wilt, drink kraanwater en doe gezond en vermijd alle harddrugs.

A-Phip….serieus dacht je dat dit wel kon?
Voor de eerste keer en niet testen…
Er zijn zoveel vendors.
Advies is altijd laten testen vooraf.

Je wens gaat overigens in vervulling. Beetje in verdiepen en dan zou je weten dat er een verbod op RC in de maak is.
Dat proces is openbaar.

Ik wens je een fijne dag.

FerdFatoehaus

Badass junkie
kwaliteit spreek ik nog eens niet. ik spreek van het feit dat ik een stim koop en een mix van stim / disso / verdoving krijg ?? de pot aphip staat toch niet zo kort met de pot MXE of andere RC disso's ??
Dat bedoel ik niet. Vendors hoeven zich nergens te verantwoorden dus alle verantwoordelijkheid ligt bij jouzelf.
laat mij dan maar eens gegevens zien waar RCs getest worden met uitslag en vervuiling? ik vindt ze niet hoor ?
zodat andere mensen veilig toch iets kunnen uitproberen ? als jij wiet koopt ga je dat ook testen ? als jij eten koop ga je dat ook testen ?
Je kan gewoon naar het testcentrum gaan en een sample inleveren. Dan was je nu niet zo boos aan het reageren hier.

Ik heb nog nooit zo'n ervaring met wiet gehad omdat ik vaak van buiten kwekers koop of mijn eigen teelt op rook. Wiet uit de shop wordt wel wat aan getweaked maar niet op deze manier. Dus nee, mijn wiet laat ik niet testen.

Mijn eten ook niet want daar is een instantie voor: https://www.nvwa.nl/

ja en door wat kome
Onze definitie van rustig verschilt dan.
Prima wat jij vindt.
Ik vind iets anders.

Harddrugs zijn geen snoepjes.
Elke ervaring is gevaarlijk, dat risico neemt iedere gebruiker.
Als je dat niet wilt, drink kraanwater en doe gezond en vermijd alle harddrugs.

A-Phip….serieus dacht je dat dit wel kon?
Voor de eerste keer en niet testen…
Er zijn zoveel vendors.
Advies is altijd laten testen vooraf.

Je wens gaat overigens in vervulling. Beetje in verdiepen en dan zou je weten dat er een verbod op RC in de maak is.
Dat proces is openbaar.

Ik wens je een fijne dag.
en waarom komt er een verbod? omdat vendors onbekende stoffen versturen??
als ze eens allemaal getest zouden worden.
dus jij denkt alleen aan je eigen? ik koop en ik test en wat een ander doet moeit mij niet ? zolang het voor jou maar goed is zeker ?
als je in deze search balk aphip opzoekt zie je waarom mensen het willen proberen? omdat sommige zeggen dat het goed is ? dus die hebben geluk gehad met de stof?
dus nieuwe mensen die iets willen proberen wat moeten ze nog geloven?
ik heb nog lekker 1cp lsd gratis erbij gekregen ... wie weet wat daarin zit. zijn al lekker weggesmeten. ze sturen samples mee omdat ze weten dat ze er niet van af gerakeb

Dat bedoel ik niet. Vendors hoeven zich nergens te verantwoorden dus alle verantwoordelijkheid ligt bij jouzelf.
Je kan gewoon naar het testcentrum gaan en een sample inleveren. Dan was je nu niet zo boos aan het reageren hier.

Ik heb nog nooit zo'n ervaring met wiet gehad omdat ik vaak van buiten kwekers koop of mijn eigen teelt op rook. Wiet uit de shop wordt wel wat aan getweaked maar niet op deze manier. Dus nee, mijn wiet laat ik niet testen.

Mijn eten ook niet want daar is een instantie voor: https://www.nvwa.nl/
testen ja ik test ??? maar waar zijn die testuitslagen van u of van andere mensen?? waar is een pagina met testuitslagen zodat mensen kunnen vergelijken??
ik zie hier veel tripreports maar geen uitslagen???

New Dawn

Bewuste gebruiker
Elke vendor maakt fouten (punt)

Ik heb gezocht, maar ik kom bar weinig positieve reacties tegen over A-phip...

A-PHP weggeflikkerd. Ben hier helemaal klaar mee. Wat een sluipmoordenaar die alles binnen no-time je meezuigt de rechtstreekse ellende in.

Gadverdamme. Meest sneaky, nasty, verraderlijke zooi die ik ooit gebruikt heb. Idem voor A-PHIP.

A-phip
Eerste keer proberen
20 Mg gesnoven er gebeurd niet zo veel, wel koude handen en iets snellere hartslag, licht zweverig gevoel en neus verdoofd gevoel

Fijn poeder snuift makkelijk maar 🤢

Wellicht dat @Zeelanddude of @Snuffelaar hier iets zinnigs aan toe te voegen hebben?..

Elke vendor maakt fouten (punt)

Ik heb gezocht, maar ik kom bar weinig positieve reacties tegen over A-phip...

dit is na 50uur...
ik zat 2 -3 uur ?? totaaal geen binge gedrag of gevoel voor meer.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Geen idee, ik kan hier verder weinig aan toevoegen, ik heb al meer gezegd dan ik had moeten zeggen / denk te weten...

Sterkte, ik ben benieuwd welke substantie je gebruikt hebt!

FerdFatoehaus

Badass junkie
testen ja ik test ??? maar waar zijn die testuitslagen van u of van andere mensen?? waar is een pagina met testuitslagen zodat mensen kunnen vergelijken??
ik zie hier veel tripreports maar geen uitslagen???
neen maar wel over het VERTROUWEN van de vendor .
Vendors mogen niet gedeeld worden op dit forum. Dus dan heeft het delen van de uitslagen weinig nut.

De laatste keer dat ik drugs heb laten testen is al wel een tijdje terug. Dat was mdma en het was 80% dacht ik. Heb jij alleen niks aan.

Er is wel een topic voor gevaarlijke vendors, wellicht kan je met @Eik contact opnemen om je ervaring daar in te delen. Kan je wel adviseren om wat minder opgefokt te doen.

Geen idee, ik kan hier verder weinig aan toevoegen, ik heb al meer gezegd dan ik had moeten zeggen / denk te weten...

Sterkte, ik ben benieuwd welke substantie je gebruikt hebt!
toch bedankt voor de moeite.
ik ben ook benieuwd. ik zeg u ik klaag die vendor aan. ik heb bewijs en hij moet zorgen dat zijn winkel gecontroleerd wordt.
op website allemaal mooie praat maar in de stof gevaarlijk.
coffeeshops worden ook gecontroleerd.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
neen maar wel over het VERTROUWEN van de vendor .
Neehoor, want de vendor mag niet genoemd worden. Anyway, doe maar even een toontje lager zingen. Je schrijft in je openingspost 'ik had alles getest' maar je was het belangrijkste vergeten te laten testen. Namelijk je drugs.

Dan neem je dus het risico dat je wat anders in je harses stopt. En ja, je zou mogen verwachten dat je krijgt wat je bestelt, maar ook RC vendors zijn dealers. Die willen gewoon graag geld. Voor hun kost tijd, extreem goede hygiëne en productie, goede controle etc tijd en geld, dus daar zal wel eens wat fout gaan. Dat is dus waarom je je drugs laat testen.

Wijzen naar anderen heeft niet zoveel zin. Jij hebt niet laten testen, jij hebt je billen gebrand, de blaren zijn dus ook voor jou. Kun je boos om zijn op de hele wereld, maar dat voegt weinig toe.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
ik ben ook benieuwd. ik zeg u ik klaag die vendor aan. ik heb bewijs en hij moet zorgen dat zijn winkel gecontroleerd wordt.
Succes daarmee. 'not for human consumption' betekent precies dat: niet geschikt om in je hoofd/longen/aderen/achterwerk te deponeren, wij vrijwaren ons van alle gevolgen als u dat wel doet'.

_shikantaza

Badass junkie
Bekijk de verpakking en de website van jouw vendor nog maar eens goed. ”not for human consumption”of iets soortgelijks zul je vinden. Waarom neem je het dan toch ongetest tot je? Je bent boos op alles en iedereen maar het is jouw keuze die je eens kritisch moet bekijken in plaats van de rest.

Bekijk de verpakking en de website van jouw vendor nog maar eens goed. ”not for human consumption”of iets soortgelijks zul je vinden. Waarom neem je het dan toch ongetest tot je? Je bent boos op alles en iedereen maar het is jouw keuze die je eens kritisch moet bekijken in plaats van de rest.
ja maar er zijn zoveel mensen die leuke ervaringen ondervinden op RC's ? ik ben niet kwaad op de hele wereld ik ben kwaad waarom iemand die wilt experimeteren in deze dingen geen wegwijs kan vinden en steeds moet nagaan op wat andere mensen zeggen ....

FerdFatoehaus

Badass junkie
ja maar er zijn zoveel mensen die leuke ervaringen ondervinden op RC's ? ik ben niet kwaad op de hele wereld ik ben kwaad waarom iemand die wilt experimeteren in deze dingen geen wegwijs kan vinden en steeds moet nagaan op wat andere mensen zeggen ....
Wat begrijp je niet aan dat je het eerst had moeten laten testen? Prima dat je iets niet test maar dan kan je achteraf niet komen huilen hier.

Wat begrijp je niet aan dat je het eerst had moeten laten testen? Prima dat je iets niet test maar dan kan je achteraf niet komen huilen hier.
komaan maatje begrijp mijn kant eens aub.
als je 0.050 laat testen of 2 keer een sample laat testen? wat zit er dan in de overige 0.800 ??
als vendors zomaar op google openbaar staan moeten zij toch wat verantwoordelijkheid hebben?
je zou een vendor toch voor 50% mogen vertrouwen in aankoop ? omdat zij het rechtstreeks binnenhalen en controle op hebben gedaan ?
wie krijgt het over zijn hart om substanties te verwisselen daar haal je toch niets uit?
je mag nog zoveel testen en herhalen in testen als er geen 1 grote controle komt op deze substanties dan lukt het nooit

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja
zijn vendors niet wat verantwoordelijk voor hun goedje??
Nee die verantwoordelijkheid nemen ze niet
je kan ze aanklagen op verdenking van moord omdat ze van goedje veranderen?
Nee want ze zeggen dat het 'not for consumption' is.
Die is er niet want de overheid wil óf commerciële promotie in de 'vrije' markt, óf een totaalverbod.
het is niet de eerste keer dat die dingen gebeuren van verkeerde stof ? hoelang nog ?
Totdat er adequate controlemechanismen komen. Oftewel pas als er een totaal andere politieke wind gaat waaien.

Neo-Shulginist

Badass junkie
als je 0.050 laat testen of 2 keer een sample laat testen? wat zit er dan in de overige 0.800 ??
als vendors zomaar op google openbaar staan moeten zij toch wat verantwoordelijkheid hebben?
je zou een vendor toch voor 50% mogen vertrouwen in aankoop ? omdat zij het rechtstreeks binnenhalen en controle op hebben gedaan ?
Ja ik ben met je eens dat het zo zou moeten zijn. Maar dit is niet de praktijk. Daar kan je terecht kwaad om worden. Maar dat neemt niet weg dat je rc-vendors gewoon niet kan vertrouwen, en dat je dus alles moet checken wat ze beweren. Jammer dat het zo is, maar liever zelf verantwoordelijkheid nemen dan opnieuw zoiets meemaken.

FerdFatoehaus

Badass junkie
wie krijgt het over zijn hart om substanties te verwisselen daar haal je toch niets uit?
je mag nog zoveel testen en herhalen in testen als er geen 1 grote controle komt op deze substanties dan lukt het nooit
Weet ik veel, ik koop die troep daarom niet. Je moet vendors niet vertrouwen, er is niks nada niks waar zij zich hoeven te verantwoorden.
Ze hebben iets gemixt of je (per ongeluk) iets anders opgestuurd. Daarom altijd testen. Een test sample is altijd 100-150 mg. Je kan ook langs meerdere test centra gaan om meerdere samples uit dezelfde bestelling te testen, dan heb je nog meer zekerheid.

Succes daarmee. 'not for human consumption' betekent precies dat: niet geschikt om in je hoofd/longen/aderen/achterwerk te deponeren, wij vrijwaren ons van alle gevolgen als u dat wel doet'.
maar op forum's wordt het nog wel geactiveerd en/of gestimuleerd?
ik lees bv iemand een goede ervaring hebben op een stof en wij nieuwsgierige mensen willen dat ook eens proberen ?

Bovenaan