acedicone 5mg

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
halloo dfers

kben een paar maanden geleden gestopt met drugs, maar nu begint het toch terug een beetje te kriebelen om iets te nemen.
nu is mijn vriendin een weekendje weg met vriendinnen en wil ik mee daagjes afzonderen van de wereld en nog een keer mijn goeie tijd beleven
nu dacht ik vrijdag wat farmaseutische drugs uit te proberen maar er is er dat ik niet ken

acedicone 5mg er staan 2 rode streepjes op wat bij ons in belgie meestal betekend dat het wel recreatief te gebruiken is .

heeft iemand hier wat meer informatie over betreft hoeveelheid enz

even wat informatie over mezelf

kweeg ong 85-90 kilo en kan redelijk wat drugs aan maar dat was dan wel enkele maanden geleden

khoop snel op antwoord

grtzz

ShakE_iT

Experimenterende gebruiker
Acedicone bevat thebacon als actief bestanddeel ( een opiaat/verdovingsmiddel)

het wordt echter niet ingedeeld bij de narcotische analgetica of pijnstillers,maar bij de hoestremmende middelen (antitussiva), vooral bij ernstige vormen van hoest of prikkelhoest,kan dit middel effectief zijn net als paracodine (dihydrocodeine)

Acedicone is heel recente (1-2 maandjes terug) evenwel van de markt gehaald,dus momenteel wordt het niet meer voorgeschreven en kan het gewoon ook niet meer, het is niet meer verkrijgbaar in Belgie.

Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat ik het ( 1 maal), haljaartje geleden, gebruikt heb. Had toen 3 pilletjes ( ganse , 5 mg dus) geslikt, had ze toevallig gevonden,mn vriendin had ze nog liggen en moet zeggen dat ze heftiger aankwamen dan ik verwacht had.

Ik neem namelijk dagelijks al een opiod (buprenorfine) in een hoge dosering, ten gevolge van een heroine-verslaving enkele jaren geleden. By the way, buprenorfine is zelf een thebaine-derivaat , net als thebacon dus.

Ik merkte een aangename opiaat-roes destijds (april/mei dit jaar) toen ik die 3 tabletjes nam, dus het heeft zeker wel een recreatieve waarde, ook voor mensen die al wat gewend zijn wat betreft opiaten,drugs en dergelijke.

Hoop dat je er een beetje plezier aan beleeft!

groeten shake_it :)

repsak

Newbie
Het zijn inderdaad hoestpillen.
Bij men ouders liggen ze omdat men moeder een periode een heel lastige hoest had die niet weg ging.

Heb het toen ook geprobeerd. 2pilletjes genomen. Niet echt heftig bij mij, maar toch heel relaxt. Ik kon toen niet direct slapen(voor slapen genomen) maar lag gewoon te genieten in men bed :)

Bovenaan