afbouwen ghb thuis, hoe ik het deed

ideetje

Experimenterende gebruiker
MIJN ERVARINGEN MET GHB AFBOUWEN THUIS

mischien heeft iemand er wat aan of staat het er meerdere keren op, ik vond dit een veilige methode
maar bij twijvel, bel je arts uiteraard!
mijn verleden heel kort uitgelegd: ghb gebruik begon 4 jaar terug met stappen,
zoals bij zo velen, niet kunnen slapen enz enz cirkel is rond. elke keer weer afbouwen,
net een dag er mee klaar en denken van:nou was dat nou alles eigenlijk, en hub daar ga je weer
1 tje zeg je dan, ah nog 1 en ja zo ben je weer bv 4 maanden verder 24/7, weer afkicken enz enz
zo ging het 4 jaar lang door.
telkens meer vocht vast houden, dikke buik, bolle kop.

hoe ik het dee thuis, alleen, niemand mocht het weten en zei dat ik griep had:

van te voren zorgen dat je diazepam hebt, dit zo min mogelijk gebruiken, het idee
dat je ze bij je hebt, geeft al rust in je hoofd, ga je ergens heen, zorg dan dat je bij je hebt
je zal maar bv pech krijgen of wat dan ook, grote paniek!en natuurlijk genoeg ghb, anders ook
grote paniek!

koop evt een goede,medisch goed gekeurde pols bloeddruk meter,kost een tientje of 4 en gebruik hem
precies zoals in de gebruikaanwijzing en meet 2x achter elkaar, zitten de waardes dicht bij elkaar
dan weet je dat je goed hebt gemeten en neem je het gemiddelde,tijdstippen:
half uur na je minimale dosering en kort voor je nieuwe dosering, deze waarde zal iets hoger zijn
dan een half uur na je 1e dosering(komt ook een stukje door de spanning die je dan hebt)
ik had bijvoorbeeld na een half uur 90 om 125, net voor me nieuwe dosering: bv 115/120(onderdruk) om 150,160,165(bovendruk)soms ook minder,maar tot zo ver liet ik het oplopen dat verschilt natuurlijk steeds,ik ben geen arts,maar naar mijn idee zijn dit ong wel de max aanvaardbare waardes voor ongeveer een half uurtje(met sporten heb je dat ook)
hartslag varieerde wel, als ik me rustig voelde was het bv 70 slagen p/m, gespannen 130p/m
als hij maar regelmatig klopt, bij enige twijvel arts of iemand bellen.
hoge bloeddruk voel/zie je niet.let ook op een te lage bloeddruk.
dit deed ik zo een 10x per dag,je hebt toch niks te doen.hoe vaker hoe veiliger

ik ben een man van 100kg(7kg vocht door de ghb) nu 93kg,en nam tussen de 6en7 ml van goede
kwalitijd,elke anderhalf a 2 uur start dosis,die ik nam was 3,4ml, is het te weinig voor je blijf je bv
koude handen hebben,angst e.d hoge bloeddruk, neem dan een hoger start begin.
of iets meer dan de helft van wat je altijd doet, dit liet ik de 1e 8 uur zo, en dan ongeveer per
4 dossissen 1, 10e ml naar beneden, tot aan dat je( ik in ieder geval) onder de 1,2-1,0ml zit, kun je
naar mijn idee stoppen,ben je bv een meisje van 50kg, dan gewoon doorgaan tot 0,
maar dat merk je aan je zelf wel, bij mij dee dat niks meer, je gaat het ook merken, na een uur iets meer
begint de ghb al langzaam uit te werken, en langzaam beginnen je handen kouder te worden,je bloedvaten
op je handen zie je dan krimpen, je wordt een beetje angstig,nerveus enz enz, is normaal, als je tegen de
2uur aan zit, beter is dit ietsje te voorkomen, red je het niet denk je of begint je hart over te slaan of te veel paniek,
neem dan gewoon wat eerder, maar probeer de 2 uur vol te maken.

krijg je een paniek aanval, neem dan per uitzondering wat ghb bij en je wordt toch weer ff rustig
en kun je even bij komen en verder concentreren/nadenken enz, even relext en weer verder waar
gebleven was, maar dan een 10e ml meer, want dan ben je iets te snel gegaan, of neem dan een een
benzo of je halve minimale dosering er bij

eet alleen nadat je je dosis hebt genomen een klein beetje,omdat je al op je minimale dosis zit
moet je maag wel leeg zijn anders merk je niks.

schrijf ook alles op, noteer de tijden en het aantal ml's, tel per 24uur op hoeveel ml je gebruikt hebt
zo heb je voor je zelf een overzicht.probeer alleen voor het slapen benzo's te nemen, liefs diazepam,
dan is het(bij mij tenminste) om de ongeveer 2 uur wakker worden, ff een slokje nemen en weer omdraaien,
ik had een doseer spuitje.klein potje ghb en wat frisdrank naast me bed staan,

ademhalings/ontspannings oefeningen

veel douchen, in bad je huid schoon schrobben, als je een bad hebt, kijk dan naar het water wat
donker wordt, van alle afvalstoffen in je lichaam, van je gezicht/haar/voeten komt het meeste troep
naar buiten.

aan je bed tijden houden, bv 0:00 uur naar bed en bv 7uur eruit. drink veel water, eet totaal geen zout
dat krijg je al genoeg/veels te veel binnen door de ghb, eet veel fruit en/of haal een kalium suppelement
natrium en kalium moeten enigzinds in evenwicht zijn in je bloed.maar neem ook hier niet te veel van,
is ook niet goed,goede multie vitamine en proberen niet te roken/drinken en zorg voor een beetje beweging, hoe totaal geen zin/energie je er ook voor hebt,

zo ben ik ong een week bezig geweest, afkicken duurt telkens langer/wordt telkens moeilijker, maar door
ervaring weet je, dat er een eind zal komen aan paniek en afkicks,
DOOR BLIJVEN ZETTEN EN JE AAN DE REGELS HOUDEN. of natuurlijk gewoon bij je arts aankloppen of kliniek
dat, is het veiligst,maar thuis is het te doen, zeker als je met zijn 2en bent, ik was alleen en niemand
wist er van af, succes!!!! dit was mijn manier, iedereen reageerd iets anders met afkicken,maar mischien kun je er ideén
voor je zelf uit halen als je thuis gaat afkicken,

ideetje

tis me toch weer gelukt pffff, mede dankzij rondkijken hier ook! wel nog een paar dagen afwachten hoe het gaat. en ja zeker moet je een arts waarschuwen, ik heb het heel onverstandig niet gedaan, was weer even in de fout gegaan, maar gelukkig snel hersteld, spul komt er nooit meer in, levens gevaarlijk

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ideetje zei:
tis me toch weer gelukt pffff, mede dankzij rondkijken hier ook! wel nog een paar dagen afwachten hoe het gaat. en ja zeker moet je een arts waarschuwen, ik heb het heel onverstandig niet gedaan, was weer even in de fout gegaan, maar gelukkig snel hersteld, spul komt er nooit meer in, levens gevaarlijk

Goed gedaan om het zelf af te bouwen ieder zijn eigen schema/pad, van valkuilen weet ik van alles maar dan met benzo's in bizarre hoeveelheden heheh
Gefeliciteerd kort gezegd!

ideetje

klopt met bv alleen diazepam kun je je wel rustig voelen en dan lijkt het of alles ok is,
maar als je dan je bloeddruk meet, schrik je wel,o.a om die reden eigenlijk heb ik het afgebouwd.

Maicol

Ik ben ontzettend blij met deze adviezen. Ik ben van 6ml per 2 uur naar 2.2 ml per 2 uur gegaan in 2 weken tijd. Ik krijg deze week diazepam van de huisarts zonder verslavingszorg erbij in te schakelen omdat ik niet wil dat jeugdzorg en familie etc op de hoogte wordt gebracht. Krijg je alleen maar meer stress en ellende van. Ik heb daarom gekozen voor ondersteuning van een online hulpprogramma met echte psychologen. Mijn huisarts is ook ingelicht, hij heeft alleen geen kaas gegeten van ghb verslaving. Hij wil mij medicatie voorschrijven als hij van dit bekende online platform een schema en medicatie advies krijgt. Dan blijf je toch anoniem want je huisarts heeft beroepsgeheim en de reguliere verslavingszorg is verplicht bij enig vermoeden de jeugdzorg en veilig thuis in te schakelen. Ik ben zelf niet meer bezig met zwaar onder invloed raken van ghb. Ik heb dmv deze fora weten af te bouwen, en daar ben ik nog mee bezig. Ik ga in plaats van 's avonds diazepam nemen, ga ik het ook overdag gebruiken om zoveel mogelijk ghb momenten over te slaan of uit te stellen. Elke dag een moment extra tot het totale gebruik in 24 uur op 8 ml zit. Dus dat is 1 ml per 2 uur en 8 uur slapen op zopiclon en diazepam. Alles vanaf die 2.2 ml is dus nog onzeker en toekomstmuziek, maar zo heb ik het in mijn hoofd om voor te stellen aan de online ondersteuner. Wie wil weten wie dat is kan me pm sturen uiteraard, ik weet alleen niet of ik zomaar mag adverteren hier voor andere organisaties. Voor iedereen die van de ghb af MOET, probeer niet op visite te gaan en zelf ook geen gezellig volk ontvangen.. Je gaat meer nemen om mee te doen met de rest die dronken is, en dan mag je weer 2 weken tijd terugdraaien. Zo kom je er nooit af. Als iemand nog adviezen voor mij heeft hou ik me aanbevolen. Ik heb zowiezo een bloeddrukmeter gekocht via afterpay omdat ik op 't moment dat ik 'm moest hebben geen geld had, iedereen kan dat doen want 't is goedkoop. Ik heb er een van 39 euro. Bloeddruk meten is echt super belangrijk. Dit bepaalt eigenlijk je schema. Ik zat op een zeer o regelmatig schema met een te lage tap per 2 uur, en door die bloeddruk meter kwam ik erachter dst ik hypertensie 3 had, dus 190 over 110.nu zit ik redelijk stabiel op 150 over 98. Als dit hoger wordt tap ik een ml bij en hou ik me verder aan de tijden en verhoog ik de komende met 0.1 ml tot mijn bloeddruk weer stabiel is en ga ik weer met 0.1 ml omlaag. Zo kan je er een week of 2 a 3 over doen, misschien wel een maand. Maar dit is in mijn optiek de veiligste optie. Mensen die claimen dat je met alcohol kan afkicken, trap er niet in, want een kater is vermoeiend en ga je die kntlatering dempen met meer ghb. Blijf nuchter en beweeg veel! Ookal heb je er geen zin in, je wekt die zin vanzelf op. Ga stofzuigen, schoonmaken, bouw je woonkamer om, ruim je zolder en schuur op, er is altijd wat te doen. Ga niet stil liggen of zitten, veel douchen en na elke ghb toediening, zodra je het een beetje voelt, eet iets. Vooral ricola, volkoren pasta en rijst, groente bananen granaatappel, en blijf van de zout af!! In ghb zit zoveel zout, dat je bloeddruk gevaarlijk hoog wordt. Je bloeddruk krijg je omlaag door te bewegen!! De belangrijkste manier! Succes allemaal en voor mezelf ook!

Maicol

Ondertussen ff een update! Ik ben door verslavingszorg flink bang gemaakt dat ik dood zou kunnen gaan als ik met de G in eens zou stoppen etc.. dus ik heb niet eens een poging gedaan om echt helemaal zonder G af te kicken. Vorige week heb ik besloten de G helemaal te laten staan. Ik kon via een vriend aan Temazepam komen. 10 MG. Ik nam 's nachts 2 temazepam in en ik nam er 2 ml ghb bij. Eerst de tema laten inwerken en vervolgens je hoeveelheid G inschatten wat je er nog bij zou kunnen hebben want die combinatie kan gevaarlijk zijn als t gaat om ademhaling etc.. Ik ben dus nu helemaal van de ghb af! Gewoon de temazepam de hele dag slikken om de afkickverschijnselen op de achtergrond te houden. het is makkelijk te houden op deze manier. ik denk ook dat het per persoon verschillend kan zijn maar mijn ervaring wil ik toch delen. Ik heb 3 maanden elke dag ghb gebruikt. na de eerste week kreeg ik afkickverschijnselen en heb ik alles opgespeurd op internet over ghb verslaving, en werd enorm bang van alles wat er stond. Ik heb verslavingszorg gebeld en zij wilden me alleen laten opnemen zonder ambulante zorg uit te proberen. Dit in verband met mijn familie situatie, wat dit laatste uitgesloten kwestie dus ik stond er alleen voor. Ik heb dus gewoon de proef op de som genomen en temazepam 10 mg geslikt.. zo'n 6 gel capsules per dag. Dit kan je doen met ozazepam, diazepam, alles wat je gaba A receptoren beinvloedt. Ghb zit op je gaba B receptoren, maar door de Gaba A receptoren te verdoven, blijft de afkick ver op de achtergrond. De eerste 2 dagen heb ik de ghb snel afgebouwd (na een aantal keer te zijn teruggevallen in t weekend naar 3 ml per 2 uur, gebruik ik dus nu na een week helemaal NIETS meer! Over een paar maand ga ik lekker weer in t weekend ghb doen, omdat t toch zo fijn is, en op de maandag gewoon weer 2 dagen temazepam en hoppaaa ik heb mijn dosis gevonden nadat het 3 maanden behoorlijk mis is gegaan. .. Any questions? :)

Kissie

Newbie
hey Maicol,

Je gaf ik een post aan dat je online hulp kreeg... Nu heeft mijn vriend ongeveer hetzelfde, hij heeft de afgelopen 4 weken dag en nacht GHB gebruikt. Hij wil er graag vanaf, maar wil niet dat zijn ouders ingeschakeld worden...

Heb je dat online adresje misschien voor mij?

Maicol

hey Maicol,

Je gaf ik een post aan dat je online hulp kreeg... Nu heeft mijn vriend ongeveer hetzelfde, hij heeft de afgelopen 4 weken dag en nacht GHB gebruikt. Hij wil er graag vanaf, maar wil niet dat zijn ouders ingeschakeld worden...

Heb je dat online adresje misschien voor mij?
Brijder.nl ik hoop dat ze je ambulante zorg kunnen bieden. Probeer zsm aan langwerkende benzos te komen zoals diazepam. Zolang je dat niet hebt kan je temazepam gebruiken. 2 uur na inname van zijn dosis ghb pammetje nemen en dan de helft ghb dosis nemen, zo om en om naar gelang gevoel afwisselen. Bloeddruk in de gaten houden. Alles boven de 160 over 110 is leip. Dan gewoon iets bij nemen. G dus.
Hou het veilig en bouw af met dezelfde stof als waar hij mee begonnen is. Check de ph en als dat niet goed is zoek een nieuwe dealer.

Laatst bewerkt:
Bovenaan