Zowel de GGZ als mijn huisarts zijn 100% afgeschreven voor mij. Sterker nog, ze hadden m’n dood kunnen zijn met hun manier van handelen. En zeker ook daarna met het NIET handelen. Verschrikkelijk volk in deze situatie zonder hart, logisch verstand en het empathisch vermogen van een baksteen! (Laatste negatieve wat ik er nog over los laat, want de focus staat hier vanaf nu op de kleine positieve dingen!)
Mijn huisarts deed niks meer vanaf het moment dat ze me naar de GGZ doorverwezen hebben. Gedeeltelijk protocol, zeker ook vanuit gemak want een bevriende huisarts uit NL vond het compleet idioot dat ze in deze situatie niet handelde en heeft dat ook aan haar teruggekoppeld. Ik stap binnenkort sowieso over van huisarts, weg daar.
Ik krijg het recept vanuit een arts uit Duitsland waar ik heel goed mee ben al jaren. Hij weet heel goed in wat voor situatie ik beland ben, kent mijn medische achtergrond en gevoeligheid heel goed en deze man heeft wel hart voor de patiënt. Ik zie hem haast eerder als een vriend van me, top kerel!
Ik krijg 1 recept van 5 mg nog en ook eentje van 2 mg dus kan straks op elk gewenst moment heel rustig de afbouw starten. Héél rustig aan, 100%! Waar staat TS eigenlijk voor?