Afterparty in Utrecht

Lektroluv

Bewuste gebruiker
'T valt me op dat er redelijk wat df-ers uit 030 komen, even een vraag aan jullie (of een ander die er antwoord op kan geven)!

Iedere week heb ik weer ontzettend veel moeite om een afterparty te vinden in Utrecht...Puma gaat tot 7uur door, hier beland ik dan ook vaak, of bij mensen thuis ofzo.

Waar zijn de chille afterparty spots hier in Utrecht????

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hetzelfde geld voor mij :P

Utrecht Unite!

Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...

Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. :grin:

Hype

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Hetzelfde geld voor mij :P

Utrecht Unite!

Maarre ik ben ook niet meer zo'n erge feestganger, maak liever psychonautische reizen ipv me in de menigte te begeven in een roes of rush...

Maar waar gaan jullie meestal heen dan? Uitgaan doe ik meestal in het pakhuis e.d. en borrellen op m'n vereniging... Trippen kan overal en daar is Utrecht ook een prima stad voor dus maak ik graag gebruik van alles wat de stad te bieden heeft. :grin:
Ik doe graag verschillende biertjes in kafe belgie :wink: Mick O connels ben ik geregeld te vinden omdat 't daar gewoon gezellig is en verder geregeld het ene of 't andere cafe. Of als ik echt gek doe en wil dansen dan ga ik naar tivoli :)

Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd

-spaceman-

Badass junkie
Hype zei:
Edit: en doe mij eens een goede tripspot in utrecht? Ik heb daar zelf nog niet zo heel erg overna gedacht dus ik ben wel benieuwd

probeer het griftpark eens! daar valt goed te trippen!

@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...

Hype

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
Hype zei:

@ Lektroluv, je hebt helemaal gelijk, ik ga al jaren uit in utrecht maar ik heb ook geen flauw idee where to go in de vroege uurtjes...
hm miss eens 's nachts daar naartoe gaan :) Overdag hangen er veel peoples rond :)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ik ben heel vaak te vinden in Tivoli...behalve als daar (pann-avond is...(gaynight)) dan ga ik naar de winkel van sinkel :P

Griftpark is praktisch mijn achtertuin... ik loop daar toch minimaal 2x per week hard!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Hype zei:

Echt he! Of de parkjes in Lunetten zijn ook erg prima! Dan heb je ook nog het bos bij Bunnik wat bijzonder geschikt is voor paddo trips. En het Juliana park ook niet te vergeten! Verder heb ik laatst ligt getript in de bedrijvencomplexen bij het jaarbeursplein, ook een paar hotels binnengelopen en daar rondgelopen. :grin: Was erg avontuurlijk allemaal hehe.

Happy trippn dus :wave:

Adreno

Hype

Bewuste gebruiker
is kosten koper niet tot laat open? iig heb je nog de woo van 't corps, dies tot 7 uur open, maarja dan loop je wel tussen een heel bepaald soort volkje.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Volgens mij is idd Puma de enigste club in Utrecht die doorgaat tot in de vroeger uurtjes..

Ja en een paar tenten die tot 5 open zijn

Tripper

Wijs gebruiker
Aking zei:
Anders ga je naar le carafon :P

die's tot 7 uur open :mrgreen:

Dan nog liever thuis op de bank. En het griftpark is een beetje koud in deze tijd van het jaar.

Ik heb 10 jaar geleden redelijk professioneel feesten gegeven. In die tijd hadden we het plan om afterparties te geven in Utrecht. We hebben 2 keer een afterparty gegeven in de Shiva, wat ons 3 duizend gulden heeft gekost. We gaven de feesten op dagen wanneer er grote feesten werden gegeven in de jaarbeurs. Flink in de kou lopen flyeren. Dat was niet echt een succes.

Spor

Wijs gebruiker
Ik ga altijd naar blackout en andere dnb feestjes in utercht en ik kom zeker de helft van de tijd op (vet freaky :P) afters terecht !

Grutterdijk !

Ja, de naam zegt het al, is een straatnaam zoals de die hard utrechters wel zullen weten, halverwege is er ergens een vet gare garagepoort, daar kun je naar binnen, en dan door 2 gangetjes door een gordijn en dan zit je ergens in een underground superillegaal afterpartyding... Heb wel eens gehoord dat het iedere 1e en 3e vrijdag van de maand raak is daar. Is wel al tijdje geleden, dus pin me er niet op vast...

Het enige wat ze hier verkopen is bier voor 50cent ! (en dat is balen als je geen bier drinkt)

Schoolgebouw in de europalaan !

Spreekt ook redelijk voor zich... Hier ben ik ook een tweetal keer beland, en het was nog veel meer freaky als gruttersdijk. Waren ook allemaal zwervers, smorgens banken aan het verbranden op het schoolplein enzo. Of dit illegaal is weet ik niet, kan t me niet voorstellen aangezien het op ongeveer 100m van een politieburo af ligt.

Lektroluv

Bewuste gebruiker

Weinig mensen weten dat eyebeekaii en ik elkaar tegen 't lijf gelopen zijn...beide zwaar van de kaart... en besloten samen met nog wat meer peeps op after-jacht gegaan zijn...helaas zonder reslutaat.

En dan kom je er een paar weken later achter dat je allebei op df zit :beer:

Maar ik ben ZWAAR benieuwd naar dat gruttersdijk...was toen helaas dicht!

Spor

Wijs gebruiker
Ja he - haha alsof de wereld niet klein genoeg is, had totaal ongerelateerd een vraag gesteld over mijn medictie, namelijk mirtazapine en toen reageerde daar iemand op, en toen ik diegene een keer aansprak op msn, toen bleek jij achter zijn pc te zitten :beer: zo zie je maar weer hoe klein de wereld is...

Maar volgende keer beter, ben zeker 4× bij gruttersdrijk geweest, dus zal vast en zeker nog vaker gebeuren

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
eyebeekaii zei:
Ja he - haha alsof de wereld niet klein genoeg is, had totaal ongerelateerd een vraag gesteld over mijn medictie, namelijk mirtazapine en toen reageerde daar iemand op, en toen ik diegene een keer aansprak op msn, toen bleek jij achter zijn pc te zitten :beer: zo zie je maar weer hoe klein de wereld is...

Maar volgende keer beter, ben zeker 4× bij gruttersdrijk geweest, dus zal vast en zeker nog vaker gebeuren

HAAR pc. Ik ben een meisje.

dfssdfde

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
Opkjenkeren. Ik ben niet alleen een kut.

grapje :beer:

Stylus

Belezen gebruiker
T' Acu schijnt wel cool te zijn, heb alleen geen idee hoe laat het sluit en de drank is focking duur.

Stylus

Belezen gebruiker
mehh... 3 euro voor een shotje tequilia wat dan ook nog eens een focking bodempje is. 15 euro draan verpatsen en vervolgens dát aangerijkt krijgen is niet cool.

Supervlieg

Wijs gebruiker
ACU is coor alternatievelingen, ik ben ook alternatief maar dan anders. Ik heb bijvoorbeeld een schurfthekel en rockmuziek en zijn aanhangers.

Stylus

Belezen gebruiker
heb in dat opzicht wel n steletje vage vrienden, een groepje rock-alto's, een groepje sjonnies, een groepje soort-van-gangster's die tevens smoken en een stuk of wat echte alto's die hellaas wel naar vage slipknot achtige skeit luisteren (no offence :grin: )

sfeertje in t ACU is wel cool, drank (naar mijn ervaring) toch n tikkie aan de duure kant..

en als je naar buiten wilt om even iets te kopen van zoon leuk persoon met van die hersluibare zakjes gaan ze altijd zo moeilijk doen, van bla bla, politie, bla bla, we moeten wel doorlopen, bla bla.

de GT

Bewuste gebruiker
zijn er ook mooie afterparty adressen in roffa, delft of agga?

is nl een beetje meer mijn place to be :sunglasses: maar leuke (al dan niet underground) afterparties ben ik nog niet echt tegenaan gelopen.

Bovenaan