alcohol beinvloed muzieksmaak..

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
wat ik overlaatst tegen kwam,
ik en mn vrienden in de ambiancekelder, zon kroeg waar je helemaal crazy kan doen met dansvloer, zetels.. enz..
na een heleboel tequila en sambuco op en buiten nog joints gerookt.
begint het liedje van marco borsate, rood..
echt normaal heb ik een hekel aan dat liedje, kan het niet horen.
heb er zo op staan 'jumpen'. op dat moment leek het mijn lievelingsliedje wel :confused:
en de dag na, ontnuchtert.. mottig é, hoorik dat zeikliedje op de radio. en het klonk nog lelijker dan eerst..

dus.. alcohol maakt dingen inderdaad mooier, ook geluid blijkbaar

Jeller

Badass junkie
idd als er één ding leuk is dan is het simpel gaan doen op harde foormuziek als je superzat bent, op den duur ga je nog geloven dat je het goed vind :sunglasses:

:beer:

(als je dan muziek hoort die je echt goed vind dan weet je niet wat u overkomt :wink:)

pafhond

Newbie
Idd, als ik al wat pinten achterover heb, is alle muziek goed :P
Hakken op techno.. .hoe kom ik erbij..

minn

Badass junkie
Alcohol beinvloed alles, iedereen wordt leuker.. En het lijkt dan wel of iedereen minder leuk word met die kater....

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
pafhond zei:
Idd, als ik al wat pinten achterover heb, is alle muziek goed :P
Hakken op techno.. .hoe kom ik erbij..

hehe, als ik van de kaart ben jump ik op alles met nogmaar de minste boem boem. :) echt geen zicht. vorige keer, gozer tegen mij: meisje! allé das trance, geen jump? :rolleyes:

Ellesdee

Badass junkie
mjah, dat heb ik dus met de skihut... vind t vreselijk die muziek daar... maar met alcohol is t allemaal best te doen :P

BacingsPen

Badass junkie
hehe klopt, zo lijken ook meisjes mooier & onschuldiger, wat dus een reden is waarom ik nauwelijks nog drink :sunglasses:

Bovenaan