Alcohol en de Bob zijn

k00k

Bewuste gebruiker
Wij Bob-ben om de beurt. Maar als iemand vervolgens maar één alcoholisch drankje drinkt, terwijl deze ook had kunnen rijden. Dan irriteer ik me hier mateloos aan. Terwijl de rest al lam is ben ik (De Bob dus) en de andere die maar één alcoholisch drankje nuttigt nog nuchter. Terwijl ik ook zo graag had willen drinken.

Wat doen jullie dan?

Oom Klaas

Badass junkie
k00k zei:
Wij Bob-ben om de beurt. Maar als iemand vervolgens maar één alcoholisch drankje drinkt, terwijl deze ook had kunnen rijden. Dan irriteer ik me hier mateloos aan. Terwijl de rest al lam is ben ik (De Bob dus) en de andere die maar één alcoholisch drankje nuttigt nog nuchter. Terwijl ik ook zo graag had willen drinken.

Wat doen jullie dan?

Niet zeuren en kijken en leren hoe je met 1 drankje dus ook een leuke avond kan hebben zoals die maat van je. Alsof hij verplicht is om veel te drinken als hij niet rijdt :tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
Ik ga altijd te voet of verder weg met de taxi :rock:
Bobben is verleden tijd ..... maar ik herken je wel, maar mijn vrienden dan meer dan 1 biertje

knolselderij

Wijs gebruiker
ik snap je frustratie n beetje maar kvind t ook n beetje kinderachtig,
die kerel/dame die is egt niet van plan om perse maar 1 drankje te drinken anders bood hij/zij wel zelf aan om te rijden lijkt me

k00k

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
ik snap je frustratie n beetje maar kvind t ook n beetje kinderachtig,
die kerel/dame die is egt niet van plan om perse maar 1 drankje te drinken anders bood hij/zij wel zelf aan om te rijden lijkt me

Dat is anders al regelmatig gebeurt...

Oom Klaas zei:
k00k zei:

Wat doen jullie dan?

Niet zeuren en kijken en leren hoe je met 1 drankje dus ook een leuke avond kan hebben zoals die maat van je. Alsof hij verplicht is om veel te drinken als hij niet rijdt :tearsofjoy:

Uh ja eigenlijk is hij dan wel verplicht, anders kon hij ook rijden...

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik zou het juist wel prettig vinden dat die persoon dan ook weinig drinkt, als iedereen helemaal lam is en jij nuchter lijkt het me wel prettig als er nog iemand is die nog helder is :)

k00k

Bewuste gebruiker
antoineC zei:
Als hij dan toch maar een drankje drinkt vraag je hem toch terug te rijden..

Al gedaan, maar dan pakt hij soms nog een biertje. En dan is hij nog zo goed als nuchter, maar niet meer in staat om te rijden...

knolselderij

Wijs gebruiker
iSmokex zei:
Ik zou het juist wel prettig vinden dat die persoon dan ook weinig drinkt, als iedereen helemaal lam is en jij nuchter lijkt het me wel prettig als er nog iemand is die nog helder is :)

idd, bezopen mensen zijn egt kut als je nuchter bent

Flameon

Badass junkie
knolselderij zei:

vooral als ze niet naar huis wilen en je 100x moet stoppen zodat ze je de auto niet onder kotsen. Daarom prefeer ik een taxi ... allemaal zat :P

knolselderij

Wijs gebruiker
Flameon zei:
knolselderij zei:

vooral als ze niet naar huis wilen en je 100x moet stoppen zodat ze je de auto niet onder kotsen. Daarom prefeer ik een taxi ... allemaal zat :P

haha, ik ook maar als je al wat verder weg gaat wil ik de auto nog wel pakken

Irezz

Bewuste gebruiker
Ik wil puur enkel en alleen een rijbewijs omdat ik sowieso nooit drink, voor zulke gevallen! :grin: Nobel hè?!

zjimiz

Bewuste gebruiker
Misschien heeft jouw vriend(in) wel genoeg aan 1 glas.

Je kan het ook omdraaien. Je hebt het zo afgesproken en misschien kan je nuchter stappen ook als een uitdaging zien om te kijken hoe je zelfs dan een te gekke avond kan hebben.
De verleiding is vaak wel groot, dat ken ik wel. Het gekke is als je het automatisme loslaat en dus niet de gedachte lekker dronken worden vasthoudt, maar gewoon focussed op een toffe avond met gezellige mensen, het vaak best wel meevalt, en je die booz daar in principe niet nodig voor hebt.

Iig cheers!

:beer: :beer: :beer:

Bovenaan