amfetamine reden voor stelen?

Kasia1500

Newbie
Mijn nichtje heeft een paar dingen van mij gestolen toen ze bij me op bezoek was hier in Nederland. Zij heeft dit nog nooit eerder gedaan. Ik was erg boos geworden en heb om een verklaring gevraagd. Zij zegt dat ze amfetamine heeft gebruikt en geeft hier de schuld aan; dat ze dingen meeneemt en de volgende dag niet meer weet.. Kan dit wel?

Wackie

Belezen gebruiker
Het is veel waarschijnlijker dat bier zo een gedrag veroorzaakt dan speed.

Ook als het is om het te kunnen betalen is het waarschijnlijker dat het om bier gaat dan om speed. Voor de prijs van 1 biertje heb je genoeg speed om de hele nacht wakker te blijven.

oftwel:

Exceptional Insight zei:

Oom Klaas

Badass junkie
Kasia1500 zei:
Mijn nichtje heeft een paar dingen van mij gestolen toen ze bij me op bezoek was hier in Nederland. Zij heeft dit nog nooit eerder gedaan. Ik was erg boos geworden en heb om een verklaring gevraagd. Zij zegt dat ze amfetamine heeft gebruikt en geeft hier de schuld aan; dat ze dingen meeneemt en de volgende dag niet meer weet.. Kan dit wel?

Blame canada!

pascal828

Badass junkie

Oom Klaas

Badass junkie
Alhoewel het op genoeg plekken voor 10 of 15 euro per gram word verkocht.
Dan word het gratis al iets minder, gezien het vaak ook nog eens tussen de 15 en 45 % ofzo hangt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drugs de schuld geven, lekker makkelijk. Je nichtje is gewoon een onbetrouwbaar mens.

Bovenaan