Antibiotica in combinatie met xtc gbh speed

klaas123

Newbie
weet iemand misschien of het wel verstandig is om xtc, gbh en/of speed te gebruiken terwijl je bezig bent met een antibiotica-kuur ? (amoxicilline)

speed en ghb misbruikt tijdens me antibiotica kuur, xtc altijd goed gegaan dus je zal er niet dood aan gaan en me kuur is goed gegaan, maar wel andere soort antibiotica...

Weet niet waarom je antibiotica kuur hebt voor welk probleem. Dat is eigenlijk het belangrijkste.

Je bloedwaarde moet voor antibiotica zo stabiel mogelijk zijn; dus drugsgebruik als je in een kuur zit isn iet goed. Je kan beter wachten tot na je kuur, want er bestaat een kans dat ie anders minder goed werkt.

ik ken 2 meisjes die het gedaan hebben..

de eerste deed een cap mdma en die voelde haar vrij slecht en moest dikwijls kotsen

de tweede had een paar pillen gepakt en veel alcohol ook en die heeft 3 dagen in het ziekenhuis gelegen

is eigenlijk allemaal zever, da ge slecht komt van Antibiotica samen met dope. het enige bijverschijnsel is dat je een verminderde werking krijgt van de medicatie, dit omdat uw maag-darmkanaal met dope anders werkt in vergelijking met het nuchter zijn

echt waar, vraag maar na

p.s.: neem geen dope als je medicatie moet nemen, wil je toch dope nemen, neem dan gewoon uw medicatie niet, want ze werkt toch niet, maar dan zult ge misschien ook niet (zo snel) genezen geraken

Het hele punt is ten eerste dat je lever dat allemaal moet afbreken; en omdat je bloedwaarde veranderd werkt de antibiotica niet goed. En nou lijkt het me dat je dat meestal niet voor niets hebt; dus als je (geld voor de meeste drugs) drugs gebruikt bij antibiotica.. neem je je kuur voor niks.

Wat een rare opmerkingen allemaal waarom werkt mijn antibiotica dan wel met dagelijks speed gebruik destijds nam soms gewoon extra pil antibiotica om genoeg in bloed te houden en bloedafnames gehad om orgaanschade te bekijken was perfect.

Je antioticakuur gaat verstoort worden omdat het minder constante waarde in je bloed zit maar het werkt nog wel.

tja allemaal goed achterlijk als je persé wil gebruiken als je antibiotica krijgt!!! dat is een teken dat je eigen lichaam niet genoeg afweer meer heeft van zichzelf tegen de kiemen en bacterien die je ziek maken. en wat dat dagelijks gebruik van speed betreft in combi met antibiotica, daar is jou lichaam al gewoon aan aan dat speedgebruik! promoot het nog wat zou ik zeggen zodat we binnenkort allemaal zielige dagelijkse gebruikertjes zijn!!! LANG LEVE DE DRUGS!!!

Terug
Bovenaan