Aphip vergelijkbaar met een ander rc?

mvs638

Newbie
Hoi allemaal. Ik vraag me af wie bekend is en of onderzoek gedaan heeft in het verdampen van aphip. Heb je ook andere research chemicals geprobeerd die momenteel verkrijgbaar zijn die er ontzettend op lijken? 2mmc 3f 4f mdphp zijn een no go!
Benieuwd naar de reacties 😁

OtherShore

Badass junkie
Wellicht omdat deze middelen niet eens in de buurt komen qua rush zoals die van A-PiHP? En daarmee dus te soft en een no go zijn
Goede theorie, maar MDPHP komt qua rush wel degelijk in de buurt van A-PiHP. Sommige mensen hebben zelfs een voorkeur voor MDPHP, dus vandaar mijn verwarring. Het zijn allebei pyro’s die niet ver van elkaar afzitten qua schadelijkheid en verslavingsgevaar.

MR_CHIP

Badass junkie
Goede theorie, maar MDPHP komt qua rush wel degelijk in de buurt van A-PiHP. Sommige mensen hebben zelfs een voorkeur voor MDPHP, dus vandaar mijn verwarring. Het zijn allebei pyro’s die niet ver van elkaar afzitten qua schadelijkheid en verslavingsgevaar.
beide niet te snuiven geen idee of phip oraal actief is ik vond zelf van niet dus in die zin lijk het niet op mdphp (maar goed misschien zijn die pellets juist zo aangepaste mdphp dat die dan wel oraal actief is , wat die anders misschien ook niet zou zijn )

OtherShore

Badass junkie

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Volgens deze bron is A-PiHP ook oraal actief, maar ik heb bijvoorbeeld @De Apotheker wel eens horen zeggen:

Ik weet er het fijne niet van want oraal was voor mij voor beide stoffen niet de favoriete wijze van toediening.
Geen flauw idee waar z'n opmerking vandaan kwam ook want zowel A-php, md-php als a-pihp zijn allemaal oraal/rectaal actief. Misschien had hij het puur over freebase versies want dat zou ik nog begrijpen.

Los daarvan stel ik aan OP eerder de vraag waar z'n eigen vraag vandaan komt, want die is ook niet al te duidelijk. Je vermeldt wel fluoride (F). Wil even meegeven dat je fluorides absoluut niet mag trachten te verdampen want dit kan mogelijk een enorm giftige reactie ontketenen.

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Geen flauw idee waar z'n opmerking vandaan kwam ook want zowel A-php, md-php als a-pihp zijn allemaal oraal/rectaal actief.
Bedankt voor de bevestiging. Tja, misschien omdat vendors mdphp pellets verkopen en geen a-php en a-pihp pellets? Misschien ontstaat daar de verwarring.

Toch een eigenaardig gegeven die mdphp pellets. Geen idee waarom dat op de markt is gebracht. Misschien dat mdphp het oraal toch beter doet dan a-php of a-pihp?

Ik kan er zelf niets zinnigs over zeggen, omdat ik met de orale route te weinig ervaring heb.

_shikantaza

Badass junkie
Bedankt voor de bevestiging. Tja, misschien omdat vendors mdphp pellets verkopen en geen a-php en a-pihp pellets? Misschien ontstaat daar de verwarring.

Toch een eigenaardig gegeven die mdphp pellets. Geen idee waarom dat op de markt is gebracht. Misschien dat mdphp het oraal toch beter doet dan a-php of a-pihp?

Ik kan er zelf niets zinnigs over zeggen, omdat ik met de orale route te weinig ervaring heb.
Een echte junk rookt ook een pellet 😄

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Omdat md-php voor beide roas een veel langere werkingsduur heeft. Ik gebruikte het om wakker te kunnen blijven tijdens dagenlange a-php binge sessies (wat sterk afgeraden is). Vond het eerder op crystal meth lijken Ivg met p(I)HP dat eerder crack-like is.

Image.png

Paranoize.

Badass junkie
Ja met crack cocaine

Weet je wat er gebeurt met mensen die crack cocaine roken?

Die worden dope fiends die iemand zijn lul gaan zuigen voor nog een bolletje. Onder de brug slapen en in de drukke stad statiegeld verzamelen en 50 centjes bedelen.

Oh we hadden het over RC......... Ja met flakka,

Weet je wat er gebeurt met mensen die flakka roken?

flakka.jpeg

OtherShore

Badass junkie
Vond het eerder op crystal meth lijken Ivg met p(I)HP dat eerder crack-like is.
Qua effect bedoel je? Want de werkingsduur van mdphp is wel aanzienlijk korter die dan wel meth, hoewel langer dan die van a-pihp. Dat verklaart die pellets idd!

Mdphp heeft denk ik een iets helderdere high dan de meeste pyros, bijna een beetje functioneel. De nastimulatie is ook niet zo onplezierig. Ik vind dat ze het wel goed samenvatten op thedrugclassroom.com:
Alleen de kwaliteit van mdphp is altijd wel een issue. Die oranje mdphp freebase zie je onderhand nooit.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Qua effect bedoel je? Want de werkingsduur van mdphp is wel aanzienlijk korter die dan wel meth, hoewel langer dan die van a-pihp. Dat verklaart die pellets idd!

Mdphp heeft denk ik een iets helderdere high dan de meeste pyros, bijna een beetje functioneel. De nastimulatie is ook niet zo onplezierig. Ik vind dat ze het wel goed samenvatten op thedrugclassroom.com:
Alleen de kwaliteit van mdphp is altijd wel een issue. Die oranje mdphp freebase zie je onderhand nooit.
Akkoord. Vond het eerder een goeie sterke koffie die ik niet mocht stapelen, anders was de kans op een psychose groot. Tijdens m'n laatste keer met dit spul kreeg ik na een halve gram in het midden van de nacht een mental breakdown. Maar goed, inderdaad, dat kan met elke stimulant. Veel vrienden wel zien kapotgaan aan specifiek mdphp.

Interessant artikel, nog nooit gelezen. Dit middel is uniek in dat het hitte probeert te ontvluchten waardoor het niet zo makkelijk te vapen valt, maar dat kan zoals je al zei batch afhankelijk zijn. Die oranje versie was enorm makkelijk te vapen en moeilijk te verbranden.

Ik ga het artikel volledig lezen en kom dan terug, maar ben niet zeker of we off topic aan het gaan zijn hier 😅

Dit was ooit de oranje batch:
camphoto_959030623.jpeg

_shikantaza

Badass junkie
Akkoord. Vond het eerder een goeie sterke koffie die ik niet mocht stapelen, anders was de kans op een psychose groot. Tijdens m'n laatste keer met dit spul kreeg ik na een halve gram in het midden van de nacht een mental breakdown. Maar goed, inderdaad, dat kan met elke stimulant. Veel vrienden wel zien kapotgaan aan specifiek mdphp.

Interessant artikel, nog nooit gelezen. Dit middel is uniek in dat het hitte probeert te ontvluchten waardoor het niet zo makkelijk te vapen valt, maar dat kan zoals je al zei batch afhankelijk zijn. Die oranje versie was enorm makkelijk te vapen en moeilijk te verbranden.

Ik ga het artikel volledig lezen en kom dan terug, maar ben niet zeker of we off topic aan het gaan zijn hier 😅

Dit was ooit de oranje batch:
Bekijk bijlage 58197
John McAfee would like to know your location.

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Ja met crack cocaine

Weet je wat er gebeurt met mensen die crack cocaine roken?

Die worden dope fiends die iemand zijn lul gaan zuigen voor nog een bolletje. Onder de brug slapen en in de drukke stad statiegeld verzamelen en 50 centjes bedelen.

Oh we hadden het over RC......... Ja met flakka,

Weet je wat er gebeurt met mensen die flakka roken?

Bekijk bijlage 58196
Waarom plaats je een foto van mij 😡

MR_CHIP

Badass junkie

mdphp kent een zeer lange na-stimulatie anders

OtherShore

Badass junkie
mdphp kent een zeer lange na-stimulatie anders
Klopt, maar ik vind de nastimulatie van mdphp minder onaangenaam dan die van, ik noem maar wat, a-pihp of nep. Minder scatterbrain of zo. Kan persoonlijk zijn hoor.

Een beetje off topic is het wel… Het zou leuk zijn als de TS nog even zijn/haar oorspronkelijke vraag komt verduidelijken, want die was behoorlijk verwarrend 😅 en de TS heeft zich daarna niet meer ingelogd.

Laatst bewerkt:

MR_CHIP

Badass junkie
ik heb a-phip oraal geprobeerd deed niks
en dus alleen ervaring echt met mdphp pellets dan , nep, al heb ik nep maar weinig keren oraal geprobeerd (die kickte er vooral via snuiven goed in en brande als de nete )

mvs638

Newbie
Excuses voor mijn afwezigheid, wanneer je ziek(ernstig)maar ubent vergeet je welis wat en of nog geen tijd gehad om hiernaar te kijken.
Ik zelf ken vanwege eigen gebruik, af en toe, enkel a-Phip. Voordat ik begon aphip te verdampen(sinds zomer vorig jaar) kende ik alleen maar de standaard feest middeltjes. Ik doe het niet bijzonder veel, kan makkelijk één hijsje nemen en klaar. Aphip betekent rust voor mij, wanneer het mij allemaal teveel word neem ik een moment en kom ik weer tot rust na één hijsje of meerdere. De andere rc’s die ik benoemde heb ik enkel over gehoord maar persoonlijk nooit gedaan. Omdat a-Phip binnenkort wordt verboden was en ben ik opzoek naar een opvolger.
Ik ben geen expert en zoek alleen wat informatie rondom een opvolger en evt ervaringen van zowel Phip als wat anders.

OtherShore

Badass junkie
Omdat a-Phip binnenkort wordt verboden was en ben ik opzoek naar een opvolger.
Ah, ik snap je vraag nu. Helaas zal er waarschijnlijk geen opvolger komen voor a-pihp, omdat de hele stofgroep waar a-pihp uit komt (de ‘cathinonen’) verboden gaat worden. Dus binnen afzienbare tijd is het echt afgelopen.

Maar, het gaat nog wel even duren. Waarschijnlijk pas in 2025. De vendors zijn daar niet eerlijk over. Dat is een verkoop tactiek.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Geen flauw idee waar z'n opmerking vandaan kwam ook want zowel A-php, md-php als a-pihp zijn allemaal oraal/rectaal actief.
Oeh boy are they. Snuiven was mijn ROA. Maar toen ik een veel te grote bom nam en ontzettend strak stond, dit heb ik geweten. Het werkt. En het werkt als een tierelier. Pas alsjeblieft op!

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Ah, ik snap je vraag nu. Helaas zal er waarschijnlijk geen opvolger komen voor a-pihp, omdat de hele stofgroep waar a-pihp uit komt (de ‘cathinonen’) verboden gaat worden. Dus binnen afzienbare tijd is het echt afgelopen.

Maar, het gaat nog wel even duren. Waarschijnlijk pas in 2025. De vendors zijn daar niet eerlijk over. Dat is een verkoop tactiek.
Helaas? Gelukkig maar dat er geen opvolger komt. Ik vind het onvoorstelbaar dat je dit soort drugs zo kan bestellen. Maargoed daar ben je als consument natuurlijk zelf verantwoordelijk voor.. net als alcohol.

MR_CHIP

Badass junkie
Ja, die ‘helaas’ was vooral uit medeleven met de TS. Zelf ben ik er niet echt rouwig om dat het ‘flakka’ verhaal nu waarschijnlijk tot een einde komt.
hahah als je dat denk heb je het goed mis dealers verkopen immers ook steeds meer drugs die ooit rc's waren zoals 4/3mmc

OtherShore

Badass junkie
hahah als je dat denk heb je het goed mis dealers verkopen immers ook steeds meer drugs die ooit rc's waren zoals 4/3mmc
Nou 3-mmc is wel een bijzonder geval. 3-mmc is misschien wel de enige voormalige RC die op de zwarte markt breed verkrijgbaar is. Zeer populaire RCs zoals 4-FA en MXE zijn bijna helemaal van de aardbodem verdwenen. Dus ik zou er niet zomaar van uitgaan dat de zwarte markt de handel in A-PiHP gaat overnemen.

Daar komt bij: hoeveel echte 3-mmc wordt er eigenlijk nog verkocht? De meeste dealers verkopen nog legale RCs zoals 2-mmc alsof het 3-mmc is. Daaruit blijkt dat het ook niet zo makkelijk is om de productie van een RC lokaal over te nemen.

Dus de vraag is een beetje: zal A-PiHP nog geproduceerd en verkocht worden in andere landen of komt er binnenkort een wereldwijde ban? Als er een wereldwijde ban komt denk ik dat het verhaal van ‘flakka’ toch echt wel uit is. A-PHP is ook bijna niet meer te krijgen.

Wellicht dat ze dan in India of China toch nog met een soort vervanger komen die hier dan nog illegaal verkocht gaat worden, maar ook dat lijkt me niet waarschijnlijk want A-PiHP is al de vervanger van A-PHP en dat is de vervanger van A-PVP en dat is de vervanger van MDPV. De kwaliteit ging al steeds achteruit, dus ik vermoed dat ze die rits stoffen al behoorlijk hebben uitgemolken.

Dus het ‘flakka’ verhaal kan zomaar eens afgelopen zijn binnenkort. Zou geen ramp zijn denk ik 😅

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Nou 3-mmc is wel een bijzonder geval. 3-mmc is misschien wel de enige voormalige RC die op de zwarte markt breed verkrijgbaar is. Zeer populaire RCs zoals 4-FA en MXE zijn bijna helemaal van de aardbodem verdwenen. Dus ik zou er niet zomaar van uitgaan dat de zwarte markt de handel in A-PiHP gaat overnemen.

Daar komt bij: hoeveel echte 3-mmc wordt er eigenlijk nog verkocht? De meeste dealers verkopen nog legale RCs zoals 2-mmc alsof het 3-mmc is. Daaruit blijkt dat het ook niet zo makkelijk is om de productie van een RC lokaal over te nemen.

Dus de vraag is een beetje: zal A-PiHP nog geproduceerd en verkocht worden in andere landen of komt er binnenkort een wereldwijde ban? Als er een wereldwijde ban komt denk ik dat het verhaal van ‘flakka’ toch echt wel uit is. A-PHP is ook bijna niet meer te krijgen.

Wellicht dat ze dan in India of China toch nog met een soort vervanger komen die hier dan nog illegaal verkocht gaat worden, maar ook dat lijkt me niet waarschijnlijk want A-PiHP is al de vervanger van A-PHP en dat is de vervanger van A-PVP en dat is de vervanger van MDPV. De kwaliteit ging al steeds achteruit, dus ik vermoed dat ze die rits stoffen al behoorlijk hebben uitgemolken.

Dus het ‘flakka’ verhaal kan zomaar eens afgelopen zijn binnenkort. Zou geen ramp zijn denk ik 😅

MDPV is niet zo heel complex om te maken dacht ik. Zou wat zijn als dat dan straks terug een opmars maakt. Je weet het nooit natuurlijk hè. Er hoeft maar iemand geld en kansen te zien. Maar vooralsnog blijft het wel een nichemarkt vergeleken met MDMA of coke natuurlijk. Al zullen je klanten op hun knietjes terug komen kruipen om te smeken om meer.

OtherShore

Badass junkie
MDPV is niet zo heel complex om te maken dacht ik. Zou wat zijn als dat dan straks terug een opmars maakt. Je weet het nooit natuurlijk hè.
De tijd zal het leren, maar het lijkt me toch niet zo waarschijnlijk omdat we dat met andere stoffen ook niet zien. Ik bedoel, het is niet alsof 4-mmc na het verbod op 3-mmc ineens weer een opmars maakte.

Maar vooralsnog blijft het wel een nichemarkt vergeleken met MDMA of coke natuurlijk.
De flakka markt is denk ik zelfs niche vergeleken met de 3-mmc markt.

Al zullen je klanten op hun knietjes terug komen kruipen om te smeken om meer.
Ja, maar na één of twee jaar is zo’n flakka junk opgebrand. Het is te verwoestend om lang vol te houden. Een crack and heroïne verslaafde blijft 20 jaar lang terugkomen 😉

Dus ik weet het nog niet zo net @LucidLucy 🙂 Ik zie de illegale markt voor flakka nog niet zo snel opbloeien, maar het verbod laat nog even op zich wachten. Als het in de tussentijd nog flink uit de hand loopt kan dat zomaar veranderen.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja, die ‘helaas’ was vooral uit medeleven met de TS. Zelf ben ik er niet echt rouwig om dat het ‘flakka’ verhaal nu waarschijnlijk tot een einde komt.
Jammer genoeg hoor ik andere verhalen hier op de hoeken van de Antwerpse straten.. Begint een hype te worden door media aandacht á la 3-mmc destijds. Langs de andere kant verdween a-php enkele (3/4) maanden na de ban compleet. Nu zijn er enkel nog vage varianten van te vinden en zelfs dat is al moeilijk.

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Jammer genoeg hoor ik andere verhalen hier op de hoeken van de Antwerpse straten.. Begint een hype te worden door media aandacht á la 3-mmc destijds.
Ja, dan kan er maar zo een markt voor blijven, ook na de ban. Het lijkt wel alsof de media het nu aanzweept idd.
Langs de andere kant verdween a-php enkele (3/4) maanden na de ban compleet. Nu zijn er enkel nog vage varianten van te vinden en zelfs dat is al moeilijk.
Toen A-PHP in oktober 2021 verboden werd was ik er al een half jaar aan verslaafd. Ik heb toen nog wel een klein voorraadje ingeslagen, maar eigenlijk dacht ik dat ik het nog wel zou kunnen bestellen in andere landen of via het darknet. Dat ging tijdje goed, maar na een paar maanden was het ineens helemaal klaar. Ik kon de overstap naar A-PiHP niet maken — minder sterk en minder lekker vond ik —dus toen ben ik uiteindelijk NEP gaan gebruiken.

Dus ja, ik heb wel meegemaakt dat stoffen echt van de aardbodem verdwenen. Dingen als A-PVP, 4-FA en MXE zijn ook al jaren niet meer verkrijgbaar terwijl ze op een gegeven moment best geliefd waren.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja, dan kan er maar zo een markt voor blijven, ook na de ban. Het lijkt wel alsof de media het nu aanzweept idd.

Toen A-PHP in oktober 2021 verboden werd was ik er al een half jaar aan verslaafd. Ik heb toen nog wel een klein voorraadje ingeslagen, maar eigenlijk dacht ik dat ik het nog wel zou kunnen bestellen in andere landen of via het darknet. Dat ging tijdje goed, maar na een paar maanden was het ineens helemaal klaar. Ik kon de overstap naar A-PiHP niet maken — minder sterk en minder lekker vond ik —dus toen ben ik uiteindelijk NEP gaan gebruiken.

Dus ja, ik heb wel meegemaakt dat stoffen echt van de aardbodem verdwenen. Dingen als A-PVP, 4-FA en MXE zijn ook al jaren niet meer verkrijgbaar terwijl ze op een gegeven moment best geliefd waren.
Ergens wel logisch als je het vanuit een commerciële hoek bekijkt.
Waarom zou je het risico willen lopen om een niche, illegale drug te produceren als je meer volume kan verkopen van iets dat niet illegaal is?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik ben benieuwd wat de opkomende van dan gaat veroorzaken. Die is natuurlijk wel anders als de verboden hiervoor. Nu wordt meteen een hele stofgroep onderuit gehaald. Zouden ze dan wèl het risico nemen om een illegale stof te produceren en verhandelen?

AnD

Newbie
Blij te horen dat aphip binnenkort verboden wordt. Ik ken iemand die verslaafd is en is echt niet leuk om te ervaren: hij wordt dan echt een ander persoon, een zombie eerder, met wanen, angsten, paranoïde met last van psychoses,… hierdoor niet meer instaat om te werken. Zijn kindjes ziet hij vandaag veel minder door zijn misbruik. Gebruik en ouderschap zijn nu eenmaal geen goeie combi. Hij is bezig aan zijn herstel nu, maar is helemaal niet gemakkelijk. Ik hoop met heel mijn hart dat hij kan afkicken, is een leuke kerel met veel competenties. Anders betekent dit het einde van een bijzondere relatie, ik kan de gevolgen van misbruik niet nog eens aanzien.
Jammer dus dat er dan direct wordt gezocht naar alternatieven ☹️

Paranoize.

Badass junkie
Blij te horen dat aphip binnenkort verboden wordt. Ik ken iemand die verslaafd is en is echt niet leuk om te ervaren: hij wordt dan echt een ander persoon, een zombie eerder, met wanen, angsten, paranoïde met last van psychoses,… hierdoor niet meer instaat om te werken. Zijn kindjes ziet hij vandaag veel minder door zijn misbruik. Gebruik en ouderschap zijn nu eenmaal geen goeie combi. Hij is bezig aan zijn herstel nu, maar is helemaal niet gemakkelijk. Ik hoop met heel mijn hart dat hij kan afkicken, is een leuke kerel met veel competenties. Anders betekent dit het einde van een bijzondere relatie, ik kan de gevolgen van misbruik niet nog eens aanzien.
Jammer dus dat er dan direct wordt gezocht naar alternatieven ☹️
Mee eens 👌🏼

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik heb net het volgende besteld, lees er erg veel lovends over:

4-MPD (4-Methylpentedrone) - 1 gram​

zou nep x 4 zijn met minder nare effecten, hoewel ik er al geen heb van nep behalve weinig slapen als ik dat te laat neem. Dus is een twee wekelijkse weekendjonny voor mij en een gram houdt het meestal 2 maand uit.

ben eens benieiwd. pyro’s doen mij pereoonlijk niets maar zowel dit forum als m’n onmiddellijke omgeving dwingen mij dmv moraal van het af te raden als heroïne

Bovenaan