avondje wellness & drugs

Hallo allemaal

Mijn beste vriend en ik gaan om oud op nieuw te vieren een avondje naar de wellness met overnachting. We dachten eraan om die avond ook xtc te nemen. Echter begin ik te twijfelen of dit wel een goed idee is. De sauna zal sowieso te warm zijn tijdens onze trip, maar de jacuzzi kan misschien. Is deze combo gevaarlijk?
We gaan zeker ook wat alcohol drinken, dus ben ik wel bezorgd dat we te veel gedehydrateerd gaan zijn en te oververhit.
Jammer genoeg is er geen zwembad om af te koelen, wel een douche.
Ik heb ook wat 2cb weten te bemachtigen dus dit kan eventueel een alternatief zijn.
We moeten om 1uur de wellness verlaten en mogen wel wat lawaai maken op onze kamer. Er is dus ook de mogelijkheid om pas XTC te nemen na de wellness, alleen moeten we wel weer op om 10u.

Heeft er iemand ervaring hiermee?
Zouden jullie de xtc nemen, 2cb of het gewoon op alcohol houden?

Laatst bewerkt:

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Hallo allemaal

Mijn beste vriend en ik gaan om oud op nieuw te vieren een avondje naar de wellness met overnachting. We dachten eraan om die avond ook xtc te nemen. Echter begin ik te twijfelen of dit wel een goed idee is. De sauna zal sowieso te warm zijn tijdens onze trip, maar de jacuzzi kan misschien. Is deze combo gevaarlijk?
We gaan zeker ook wat alcohol drinken, dus ben ik wel bezorgd dat we te veel gedehydrateerd gaan zijn en te oververhit.
Jammer genoeg is er geen zwembad om af te koelen, wel een douche.
Ik heb ook wat 2cb weten te bemachtigen dus dit kan eventueel een alternatief zijn.

Heeft er iemand ervaring hiermee?
Zouden jullie de xtc nemen, 2cb of het gewoon op alcohol houden?
Ik denk dat je de sauna zeker moet overslaan in verband met de temperatuur inderdaad. Maar probeer het uit zou ik zeggen. Neem wat XTC en ga in de jacuzzi. Als het te warm wordt ga je eruit en ga je ergens anders verder chillen. Wel zou ik de combi met alcohol dan lekker laten en het bij XTC houden. Als ik bijv. op festivals kijk naar de hitte, dan zijn de meeste mensen die problemen krijgen met de warmte ook in bijna alle gevallen de mensen die een combi hebben met alcohol of iets.

Mocht je het doen, moet je dus wel zorgen voor een back up mocht het in de jacuzzi toch niet fijn zijn.
2-CB is ook altijd nog een leuke optie, want dat is vaak ook een fijne moodbooster. Of wat dacht je van 2-CB in de wellness en in het hotel over op XTC? Kan ook nog , al zeggen sommige dat het effect gedempt kan worden.

Bovenaan