Baby als verdovend middel!

Djo

Badass junkie
Ik stuit net op een stukje wat ik aantref in een beter maar te verzwijgen roddelblad Weekend :flushed: , wat ik wel es onder het eten lees bij gebrek aan beter! :mrgreen:

Verliefd op je baby:

Kersverse ouders kunnen helemaal verliefd zijn op hun baby. Texaanse hersendeskundigen hebben ontdekt dat in de hersenen van deze vaders en moeders dezelfde reactie plaatsvindt als bij het gebruik van verdovende middelen. Als de baby lacht, gaat het bloed van de ouder sneller stromen in die delen van de hersens die ook bij het innemen van drugs actief zijn!

(Wat ik wel weet, is dat als er endorfine vrijkomt tijdens de bevalling, dat daar geen XTC-pil tegenop kan, in mijn geval! Hoe wazig!)

buzzrider

Wijs gebruiker
Het is inderdaad mogelijk dat ouders intens geluk ervaren na het krijgen van een kind.

Maar wtf, na het lezen van die titel dacht ik aan een schandetopic over het inspuiten van cellen van baby's ofzo :grin:

anoniempje

Bewuste gebruiker
pffffffffff

nou heb er 2 dagen overgedaan om te bevallen zelfs die ruggeprik hielp niet eens ,
nou ja een half uur werd ik er high van. stuurde me man weg om een broodje te halen en ik dacht ok dan zo (high/vrolijk) wordt het een makkie.
had me broodje nog niet op en begon het weer...
niks endorfine die vrij kwam en de anesthiest die vol verbazing weer extra dubbele dosis mij gaf tegen de pijn wat dus ook niet weer werkte wist het dan ook niet meer,

dus ik geloof er niks van

maar ja iedere bevalling is anders

Bovenaan