Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik al vaker gezegd en anderen ook.De nummer 1 oorzaak van hyperventilatie is STRESS.
Geloof je dat het bij jou anders is, dan moet je naar de dokter gaan.
Niet alles is op te lossen met een simpel pilletje. Werk er aan.
Ja, maar blijkbaar moet het herhaald worden.
Dat begrijp ik en ik wil ook graag helpen, maar nu lijk je wat te blijven hangen in een paniek modus. Probeer daar eerst uit te komen zodat je het allemaal wat meer in perspectief kunt zien.Ja sorry mindfulnes ik zit in een hele moeilijke zware tijd..
Dat begrijp ik en ik wil ook graag helpen, maar nu lijk je wat te blijven hangen in een paniek modus. Probeer daar eerst uit te komen zodat je het allemaal wat meer in perspectief kunt zien.
Want stel nou dat je klachten echt een geestelijke oorzaak hebben (waar het hier heeeel erg op lijkt), dan is het niet een kwestie van je neurotransmitters fixen, maar de oorzaak: stress, aanpakken. Een lichaam/geest die niet gestressed is, zal automatisch een goede chemische huishouding hebben.
En zoals eerder gezegd, vertrouw je het allemaal niet dan stap je gewoon weer naar de dokter. Dan vindt je eventueel wat, óf je vindt niks en kunt daar dan in ieder geval gerust over zijn.
Misschien denk je dat als je dit zomaar kreeg, dat je er ook zomaar af kunt zijn. Dat hoeft niet altijd zo te zijn, want hoogstwaarschijnlijk triggerde de wiet slechts iets dat er al zat onder de oppervlakte. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de wiet op zichzelf je chemische huishouding in de war heeft geschopt. Daar zou ik echt niet van uitgaan. Het stressen en de angst/paniek is wat dat in de war brengt.
Alsnog veel sterkte en heb er wat geduld mee.
Dat is je probleem. Stress, moeilijke tijd. Enige echte oplossing is dokter en psych. Hoe vaak je het nog gaat vragen, het antwoord blijft hetzelfde. Je zult niet het antwoord krijgen wat je zelf wil. Dit is niet met een knip in de vingers weg. Mentale problemen zijn je oorzaak.Ja sorry mindfulnes ik zit in een hele moeilijke zware tijd..
Wat zou het dan kunnen Triggeren wat onder de opervlakte
Simpelweg: stress.Bedankt mindfulness voor je begrip. Wat zou het dan kunnen Triggeren wat onder de opervlakte ligt.
Simpelweg: stress.
Stress hoeft niet altijd duidelijk merkbaar aanwezig te zijn aan de oppervlakte. Het gaat diep in je lichaam zitten in meerdere lagen op elkaar. We leven in een stress maatschappij, iedereen heeft ermee te maken. Maar velen lopen ermee rond zonder er bewust van te zijn.
En ja 1 jointje kan dat heel goed triggeren. Dit komt heel erg veel voor. Vooral wiet en psychedelica triggeren onderliggende stress. Wat op zichzelf niet eens een verkeerd iets is! Stress is spanning en spanning zal uiteindelijk opgeheven moeten worden. En dat gebeurd door jouw aandacht en acceptatie. Het verzetten tegen stress is echter weerstand tegen weerstand en verergert de klachten alleen maar.
Er kán een andere stof aanwezig zijn geweest, maar dit komt niet vaak voor en dit zou inmiddels waarschijnlijk al lang uit je systeem zijn.
Zie je hoe je jezelf gek kunt praten met gedachten als "zou er een andere stof in gezeten kunnen hebben?" Op een gegeven moment moet je dat loslaten.
goedemorgen leden;
Heb een hele vervelende nare ervaring meegemaakt. Namelijk het volgende ik zat even te blowen en inhaleerde diep in en blies rustig uit. Na verloop van tijd voelde ik iets in m’n hoofd knakken iets verbreken als het ware en m’n ademhaling ging gelijk naar m’n keel en ik moest recht opstaan vol angst en gelijk lopen ik zag wazig en ik kon nergens rust vinden. Ik was continu aan het dwalen door de straten heen ik heb ook niet kunnen slapen helemaal niks was het echt helemaal kwijt. Sindsdien moet ik hoog ademen om te kunnen doorzuchten en krijg ik tintelingen met zenuwtrekkingen. M’n slaap wil niet lukken, zelfs fobieën heb ik nu gekregen terwijl ik daar nooit last van had weet iemand waar dit aan ligt misschien dat ik niet gegeten had of iets anders ? Heb een ct scan gehad niks op te zien en allerlei andere onderzoeken gehad was er ook niks. Heb huilbuien en nergens zin meer in het lijkt netalsof er iets is ontregeld