Bejaarde sloopt vrouw met schep

3970

Wijs gebruiker
Bron; Endandit.nl

In Oude Pekela, dat helemaal in het bibberend koude Noorden van Nederland ligt, is een 48-jarige vrouw bruut mishandeld door een bejaarde plaatsgenoot. De vrouw was, waarschijnlijk uit Pekelaanse verveling, een ommetje gaan maken. Toen ze een 60-jarige buurtgenoot passeerde, ging het mis.

De bejaarde, die in de tuin aan het werken was en dus niet braaf achter de geraniums zat met zijn kruiswoordraadsel, pakte zijn schep, rende op de vrouw af en begon met het tuingerei op de arme vrouw in te rammen. De vrouw liep onder meer hoofdletsel op bij de mepactie van de bejaarde (dus waarschijnlijk demente) kerel. Volgens de bejaarde had de vrouw hem beledigd. Hoe het ook zij, de schepmepper is door de veldwachter gearresteerd en op water en brood gezet.

Zouden de schep en aanverwante graafartikelen nu ook verboden gaan worden, zoals de paddo?

Mindgamer

Badass junkie
Muwhaha, oud pekela. Godver, voor geen goud wil ik daar wonen. Heb daar ooit eens een paar auto's gestolen en in brand gestoken toen ik nog klein was :P Lees je dat vieze jut?

Maar ik vind dat je zulke oude mensen Aahuasca moet voeren.

shokora

Wijs gebruiker
Waarom komt er in dit forum elke keer weer waardeloos sensatienieuws aan bod? Iemand wordt vermoord op een aparte wijze, heel jammer maar _careface_.

Doerak

Bewuste gebruiker
De bejaarde had vast net een paar lepeltjes advocaat teveel op ofzo :beer: Verboden maken die shit :openmouth: Wel echt een bizar verhaal. Het maakt maar weer eens duidelijk dat je bejaarden niet kunt vertrouwen. Zelfs je eigen opa niet!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
buzzrider zei:
Zo zie je maar, zelf oude mensen kunnen gek doen. Hij had vast paddo's gegeten :P
Mijn eerste gedachte was ook; Waar is het - "Het is nog onzeker of de man paddo's had gebruikt." But then it hit me.. dat hoeft niet meer..

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
buzzrider zei:
Zo zie je maar, zelf oude mensen kunnen gek doen. Hij had vast paddo's gegeten :P
Mijn eerste gedachte was ook; Waar is het - "Het is nog onzeker of de man paddo's had gebruikt." But then it hit me.. dat hoeft niet meer..

jep, bij mij ook...

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Waarschijnlijk zijn er wat datura-zaadjes in zijn mond gewaaid tijdens het hovenieren
Klink doe er wat aan, verbied gewoon alle planten

cropp

Badass junkie
K.nurft zei:
Waarschijnlijk zijn er wat datura-zaadjes in zijn mond gewaaid tijdens het hovenieren
Klink doe er wat aan, verbied gewoon alle planten

en tuingereedschap

en ieder vloebaar voedingssubblement

aapkut

Badass junkie
buzzrider zei:

het mengen van paddo's en een schep kan ook niet anders uit lopen op een agressieve bad trip :openmouth:

Amaranth

Bewuste gebruiker
'Het is niet duidelijk of de man onder invloed was van paddo's'.

Ik vind het een beetje een raar nieuwsbericht, weet niet of ik het geloof. En als het wel zo is, ayahuasca voeren inderdaad of tbs of iets dergelijks?

Bovenaan