

Mr_Mephedrone zei:Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar![]()
Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.
Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
PatrickBateman zei:Mr_Mephedrone zei:Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar![]()
Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.
Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname.
Pascal FM zei:Ja, dat klopt 5-IAI is ontwikkeld in 1990 ontwikkeld door o.a David E. Nichols.
Oom Klaas zei:Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
Mr_Mephedrone zei:Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar![]()
Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.
Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Oom Klaas zei:Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
PepTalk zei:Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.
Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.
Oom Klaas zei:Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
+1
Timaeus zei:Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B
Vloei zei:Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan.
daan1980 zei:Ik heb vorige week ergens in Engeland een pre-order geplaatst en kreeg vandaag een mail dat het in capsules komt ipv in pellets.
Hoe betrouwbaar zou de inhoud hier nog van zijn?
IK heb 90€ betaald voor 2 gram.Pascal FM zei:Heb het nederlandse sites zien aanbieden ....30eurie voor 100mg.....
Iemand enige idee wat een gemiddelde dosis is?