Benzo Fury (6-APB)

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Hoi!

Zijn hier ook mensen die naar dit binnenkort verkrijgbare RC uitkijken en er benieuwd naar zijn?
Al iemand met ervaringen?

Groetjes!
 

westergas

Belezen gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ff gegooooogled en de trip reports zijn wel heel erg veelbelovend. Zouden ook van verkopers kunnen zijn maar desalniettemin iets om in de gaten te houden.

Wie-o-wie gaat dit bestellen en als ons proefkonijn fungeren?? :mrgreen:

edit: wel een domme naam trouwens. Dacht eerder aan een slaapmiddel dan aan een psycho-active stimulant.
 

dopetester

Experimenterende gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Mja,ziet er iets té veelbelovend uit als je het mij vraagt.

Nu mephedrone verboden is (der was een massaverkoop in the UK) gaan er zogezegd nieuwe,ongelooflijk goede alternatieven komen...

Ik denk eerder dat die veelbelovende reports idd verkopers zijn die alvast wat reklame willen maken.De reports die ik gezien heb komen ook van mensen die toevallig net hun eerste reactie plaatsen...

Eind mei zouden deze beschikbaar worden,ik veronderstel een week later de "echte" reports.

afwachten dus,of zelf proberen,maar ik zou dat zeker niet aanraden. (= ripoff of erger ...)

Ben ook wel benieuwd. :)

Grtz.
 

Angramar Temenos

Badass junkie
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik ben zeker benieuwd... Wil best als tweede/derde-golf proefkonijnen dienen. De eerste golf doe ik maar niet.. Daar vallen de doden altijd :wave:
 
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
 

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik ben zeker erg benieuwd en ga het zeker proberen. Ik zal een berichtje plaatsen over mijn ervaring. Las vorig weekend trouwens dat de opvolger van mephedrone in Engeland 5-IAI (5-Iodo-2-aminoindane) gaat worden, heb er positieve geluiden over gehoord. Eens kijken wat de toekomst ons brengt!?
 

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Mr_Mephedrone zei:
Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.

Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname.
 
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik voeg tenminste wat toe aan de discussie knul, nu jij nog :wink:

En niet te veel vooroordelen hebben, want ik ben de supplier zelf niet, het is nogal irritant om mensen vals te beschuldigen....

net of het niet prettig is goede bronnen te delen met anderen?

anyway...

5-IAI is toch al een stof die al iets ouder is of vergis ik me nu?

PatrickBateman zei:
Mr_Mephedrone zei:
Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.

Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname.
 

Axxess

Bewuste gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

We wachten de eerste user reports wel af...

Offtopic: Toevallig ben ik het met PatrickBateman eens, en lees jouw post ook als verkapte reclame... niet alleen in dit topic.
 

Oom Klaas

Badass junkie
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
 

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.


 

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Mr_Mephedrone zei:
Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.

Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.

Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.

+1
 

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik weet zo nog niet of dit onder reclame valt, maar zelfs als je dergelijke nieuwe RCs nog niet geprobeerd zou hebben, dan nóg zou je kunnen speculeren over de werking ervan, afgaande op de chemische structuur.

In die zin lijkt 6-APBP me wel wat (getuige de positieve reacties op andere fora), terwijl 5-IAI me dan weer weinig substantieel nieuws lijkt.

Vanzelfsprekend bied ik mezelf aan als Shulginea Pig om deze te triallen :wink:
 

Beanhead

Badass junkie
Re: Benzo Fury (6-APDB)

6-APB word ook aangeboden ipv deze... Heb wel geen flauw benul of er een dusdanig verschil is in effect.

Nog wat maandjes wachten maar ik betwijfel of ik dit ooit tegenkom :tearsofjoy: en van internet koop ik niet.
 

Pepnoize

Belezen gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

ik ben wel benieuwd allesinds :) alles wat mdma achtig is is welkom.

als het nu nog een volwaardig alternatief zou zijn, nog beter :)
 
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik heb het zeker al getest, anders kan ik niet zeggen dat het een waanzinnig produkt is en het minstens zo goed is als MDMA, ik vind het zelfs beter

Dat jij nou irritant moet gaan reageren omdat je het zelf nog niet kan krijgen is niet mijn probleem, dus laat iedereen in zijn waarde die hier post....laat ik het er maar ophouden dat het je leeftijd is want je komt net kijken en hebt dus nog veel te leren :wink:

Ik dacht dat er hier mensen kwamen die het konden waarderen dat er over nieuwe produkten werd gediscusieerd en eventueel goede bronnen werden gedeeld...gelukkig zijn die er wel, maar die moeten weer lijden onder het gezeik van de pepjunkies

PepTalk zei:
Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.

Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.

+1
 

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Er is jou beloofd dat het op het einde van de maand verkrijgbaar zou zijn.
Dan ga ik er vanuit dat je het nog niet gebruikt hebt.

Excuses daarvoor, maar aangezien jij al ervaring hebt zou een tripreportje velen een plezier doen.
Minstens zoveel als bronnen delen.

Maar dat jij überhaupt begint over leeftijd zegt dan meer over jou dan over mij.
Ik heb in mijn jonge leven toch nog wel geleerd dat er mensen zijn die een nickname verkeerd interpreteren. Pepjunk :openmouth:

En toch blijf je iets commercieels houden, maar goed leef je lekker uit.
Maar jou product bekent op een openbaar forum, daardoor zal de RC langer legaal verkrijgbaar blijven.

Tof dus dat je ons belang voor dat van jezelf trekt!
 

Timaeus

Newbie
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B
 

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Timaeus zei:
Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B

Erg fijn om te weten :)

Maar dit hoort toch echt in een mephedrone topic thuis:wink:
Hier gaat het om een heel nieuw middel.
 

Vloei

Experimenterende gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan.
 

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Vloei zei:
Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan.

Wilde je dit zelf gaan doen dan? :tearsofjoy:

Bespraar je moeite, tijd en geld en koop het gewoon.
Heb je beschikking over een heel thuislab, dan zou je genoeg kennis moeten hebben om te weten hoe je 4-Desoxy-MDA moet synthetiseren. Of iig hoe je aan de info moet komen.
 

daan1980

Newbie
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik lees op een paar sites dat dit spul in korrelvorm in plaats van poeder wordt verkocht.
Weet iemand hier meer over de verschijningsvorm hiervan? (kleur, korrel, kristal?...)
 

Pim

Experimenterende gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

omdat het gehyped word voordat het op de markt komt.. zal wel niks worden die zooi
 

honingolie

Bewuste gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Benzo Fury (belachelijke naam) zou 6-APB zijn. 6-APDB is verboden in veel landen. Zou beter zijn om de naam van dit topic te veranderen..

Eind juni moet een grote batch aankomen in Europa, dit zal in de vorm van 100mg pellets (korrels/pilletjes) zijn. De 'uitvinder' heeft dit bepaald, en die bepaalt ook wie het mag verkopen en wat de prijs is. Voorlopig is er maar 1 producent, de synthese schijnt lastig te zijn.

Zie ook Bluelight's Big and Dandy 6-APB thread. - http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=509257
 

daan1980

Newbie
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik heb vorige week ergens in Engeland een pre-order geplaatst en kreeg vandaag een mail dat het in capsules komt ipv in pellets.
Hoe betrouwbaar zou de inhoud hier nog van zijn?
 

Telpeva

Belezen gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik heb misschien / hopelijk via via een Nederlands bedrijf gevonden dat hiermee aan de haal gaat, ik hoop binnenkort een sample te krijgen! Als dat lukt horen jullie het nog uiteraard!
 

supermagneet

Experimenterende gebruiker
Re: Benzo Fury (6-APDB)

daan1980 zei:
Ik heb vorige week ergens in Engeland een pre-order geplaatst en kreeg vandaag een mail dat het in capsules komt ipv in pellets.
Hoe betrouwbaar zou de inhoud hier nog van zijn?

Ik zou zeggen kijk rond in het topic in bluelight of mensen daar ook hun samples hebben gehad in capsule, als ik het goed heb gelezen is er maar 1 leverancier op het moment, en die stuurt de samples alleen op in pellets volgens mij.

Ik kan niet wachten tot het te kopen is! :grin: Al hoop ik wel dat het dan minder duur is.
 

Designerx

Newbie
Heb me op een website opgegeven als testpersoon,
dus krijg een capsule van 150 mg opgestuurd.
Maar ik betwijfel niet dat het heerlijk is,
dus heb ik zonder te testen al 2 gram besteld.
In de loop van de week een reportje plaatsen.
 

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Heb het nederlandse sites zien aanbieden ....30eurie voor 100mg..... :confused:
Iemand enige idee wat een gemiddelde dosis is?
 

Designerx

Newbie
Pascal FM zei:
Heb het nederlandse sites zien aanbieden ....30eurie voor 100mg..... :confused:
Iemand enige idee wat een gemiddelde dosis is?
IK heb 90€ betaald voor 2 gram.
Ik had na een dag lang zoeken 3 websites gevonden die het per gram verkochten.
€90 voor 2 gram was de beste deal.
 
Bovenaan