Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje: vanwaar jouw diepgewortelde haat tegen benzo's?Jammer, een benzo mag in mijn mening hoogstens 1 keer per week worden toegepast, als je minder dan 1 keer per week doet, dan zal het er misschien zelfs helaas toch insluipen dat je met een benzo verslaving krijgt te maken. Geloof me, benzo's zijn erger dan coke verslaving.
Hoezo aan de benzo’s? Cocaïne werkt relatief snel uit. Werking heeft iets van een half uur.
gewoon uit laten werken, een douche pakken rn gewoon gaan liggen. Als jij dit gaat combineren om constant een benzo te pakken na je cocaïne gebruik creër je een cocaïne verslaving (als je die al niet aan het ontwikkelen bent omdat je constant aan de coke zit, met een benzo verslaving.
geloof me een benzo verslaving is niet zo prettig als een coke verslaving.
Gewoon de juiste keuzes maken en misschien wel even de cocaïne een tijdje wegleggen i.p.v. doorgesnoven te raken wat ik al uit je posts kan opmaken.
Cocaïne heeft voor mij wel een nastimulatie van een aantal uren waarin ik niet kan slapen. En als ik dan slaap, is dat lichter dan normaal. Met een half uur ben ik er nog lang niet, ook niet als het maar een subtiel lijntje is.Maar ik ben heel gevoelig voor het slaapprobleem van stims.
Verder uiteraard met jou en vrijwel iedereen in dit topic eens dat benzo’s gebruiken voor dit soort doeleinden altijd gevaarlijk gebied is waarbij je jezelf echt streng onder controle moet houden, voor je het weet zit je eraan vast.
Jammer, een benzo mag in mijn mening hoogstens 1 keer per week worden toegepast, als je minder dan 1 keer per week doet, dan zal het er misschien zelfs helaas toch insluipen dat je met een benzo verslaving krijgt te maken. Geloof me, benzo's zijn erger dan coke verslaving.
Een benzo na je gebruik kan geen kwaad, als je het inderdaad doet op momenten wanneer die piek is geweest, en dit niet op herhalende agenda uitvoert.
Ik geef liever mensen het advies om langer wakker te liggen dan aan de benzo te gaan aangezien ik een verleden heb met benzo’s.
als het echt niet kan, of in jouw geval als je sensitiever bent, dan kan het wel. Maar ik zal gewoon nooit benzo’s adviseren aan mensen die al verslavingsproblemen hebben.