Beschrijf je spacekop!

NexxtGen

Belezen gebruiker
Omdat er zo veel varianten zijn op space-gezichten ben ik wel benieuwd of er overeenkomsten zijn tussen die van mij en anderen. :P

Bij mij wordt ik helemaal bleek en krijg ik donkere kringen onder me ogen en HELE rode lippen, echt godsgruwelijk. En mijn kaken vliegen alle kanten op. Ultieme spacekop dus, heel de omgeving weet dan ook meteen dat ik gebruikt hebt. Stiekem best wel kut dus.

vdk

Bewuste gebruiker
grote schotels bij minimaal gebruik een halve pil. bijna geen iris mee over.
Met hakken een lekkere zweefkaak.
en hoog gebruik een keta-smoel :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
hahahaha holy fuck dit is het meest geniale topic van 2008 :tearsofjoy:

Mijn eerste x xtc hadden we stukjes gefilmd op onze mobieltjes (alweer 3 jaar terug ofzo) en toen keek ik echt als een serial killer, zat op de grond in een portiek (ja I know, we waren best fucked up toen) en ik zat daar fuckin eng met een strakke witte kop te kijken: 'ooh ik hou van jullie jongens'

Dat is de enige keer dat ik mijn kop op xtc heb gezien :)

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Erg wit (ook al door vrij extreme bloedarmoede), hééél erge (beetje ingevallen) donkerblauwe wallen onder m'n ogen, afhankelijk van de drugs rode, waterige ogen of heel strakke grote ogen met heerlijk grote pupillen :) Op de dex een standaard rimpel in m'n voorhoofd die doet vermoeden dat ik het liefst mijn ogen nóg verder open zou willen doen. Snuifdrugs veroorzaken daarbij een loopneus en/of een geïrriteerd huidje. Heel rode lippen krijg ik met name van alchohol en wiet geloof ik!! Echt heel lelijk.. denk iedereen dat je je vet overdreven hebt zitten opmaken :/

Oh en de diodes natuurlijk!! Binnen een halve dag schieten ze mijn huid uit. Peppukkels zijn bij mij het hardnekkigst. Verder maak ik over het algemeen een nogal uitgedroogde indruk :openmouth: en kauw ik op de speed en de MDMA mijn lippen (zichtbaar) kapot en van binnen mijn tong en mijn wangen nog veel meer. Nu zie je dat van de buitenkant misschien niet, maar ook daar krijg je een zuur ogende kop van. *au au*

Fezz

Belezen gebruiker
Als die inslaat heb ik ff een machinegeweer klapperkaak, en dan een smile en grote kijkers :grin:

..verder kijk ik vrij normaal als ik mezelf ff in de spiegel observeer, maar op foto's is een drama, aangezien ik dan mn best doe beetje normaal te kijken wat altijd resulteerd in zo'n verlepte kop, heel vaag :grin:

Lauu

Badass junkie
Dromerige blik, klapperkaak, mn hoofd schuin naar boven plafond inspecterend

Lauu van de plafond inspectie

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Leuk topic :) Haha, als ik echt flink hard ga loop ik behoorlijk met mn ogen te draaien, kaken valt opzich nog wel mee aangezien ik vooraf altijd een paar magnesiumtabletjes slik.

Als ik tijdens het spacen in de spiegel kijk vind ik mezelf er meestal wel redelijk uitzien, maar als t allemaal redelijk is uitgewerkt dan kijk ik toch redelijk leeg en gaar uit mn ogen en hoef ik niet zo nodig door anderen gezien te worden (op goeie vrienden na) :wink: Meteen ook weer een reden om lekker thuis te spacen, bevalt me prima! Eigen muziek, veilige omgeving, leuke mensen om je heen! :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
1pil: grote ogen, grote pupillen. Soms ogen in relaxtmode, grote pupillen.
meer pillen: hangende ogen, grote pupillen, wegdraaiende ogen etc.

kaak naar voren, of kiezen helemaal op elkaar, klappertanden..

vaak best verrot, maar hoe verrot k eruit zie, hoe harder k ga enzo :P
voor mezelf geen slecht teken dus

space scientist

Wijs gebruiker
pupillen zo groot als de maan, een kaak die probeerd van me weg te vliegen en tenslotte 1 oog dicht of half dicht en kijk met mijn ogen 2 andere richtingen op

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Alleen mijn pupillen worden HUGE.
Mijn kaak blijft altijd stabiel eigenlijk, ik let daar ook best wel op en ben blij dat hij zo normaal blijft :)

Vrienden hebben altijd wondjes van het bijten en pijn in hun kaken de dag erna.

Miss J

Bewuste gebruiker
Spierwit, mega pupillen, kaken die alle kanten opgaan en een verbaasde blik, ik schaam me iedere keer weer als ik in de spiegel kijk maar dat ben ik ook zo weer vergeten door het geweldige gevoel :P

chrzz

Belezen gebruiker
Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik).
Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen.
Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen.
Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant :( ).

Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
M'n kaken staan stijf op elkaar en m'n wangen hol doordat ik ze naar binnen zuig zeg maar :P

Idioot grote glimlach en zwarte gaten :grin:
Ondertussen de hele tijd naar iedereen toe rennen en vertellen hoe leuk dit wel is of hoeveel ik van ze hou :)

NexxtGen

Belezen gebruiker
chrzz zei:
Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik).
Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen.
Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen.
Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant :( ).

Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:

ghehehe, daar herken ik mezelf ook wel in :P

Beste interessante spacehoofden hier allemaal :mrgreen:

minamo

Bewuste gebruiker
hele brede lach, glinsterende veelbelovende oogjes,
en een gezicht met een uitdrukking ik heb er zin in.......

gerbeenn

Belezen gebruiker
Ik heb Grote ogen grote pupillen soms roll ik met me ogen
En meestal gaan me kaken van links naar rechts in een snel tempo en ik loop vreselijk snel

Lauu

Badass junkie
gerbeenn zei:
Ik heb Grote ogen grote pupillen soms roll ik met me ogen
En meestal gaan me kaken van links naar rechts in een snel tempo en ik loop vreselijk snel

zoals je avatar? :mrgreen:

aviced

Superstrak gezicht
dikke opgezwolle kaken
enorme pupillen die niet kloppen (staan altijd meer naar boven dan in t midden zeg maar)
en nogal maffe mondhoeken

Maar ik heb ook wel s n andere 'bui' waarbij ik volgens mijn vriendin een sneaky lachend kopje heb (en ze word r nog geil van ook :grin:)

De7ir1um

men ogen zijn wijd open , kaak schuurt naar alle kante toe xD . terwijl hebk nog zon vettige glimlach blijkbaar :P. Iedereen kent die wel ! op een groot hardstyle/hardcorefeesje als men naast die spacekopjes staat, DIE glimlach ! =P smorgensvroeg doet men mond wel altijd zeer xD, moet m echt leren stilhouden.

Drientje

DF-koning
Ik gebruik nu al 7 jaar xtc en heb ondertussen nog steeds niet door dat ik mijn kaak echt stil moet houden dus dat leer je wss nooit De7ir1um.
Aan mij zie je wel dat ik uit mijn plaat ben maar ben zie er redelijk normaal uit, alleen meer dan 2 pillen hoef ik tegenwoordig niet, vroeger nam ik er wel meer dan zag ik er idd van de kaart uit. Grote ogen en een klapperkaak! Tegenwoordig niet meer zo van 2 pillen...

Marten!

Bewuste gebruiker
Ik vind trouwens dat we deze topic foto's mist. Je spacekop beschrijven is idd leuk, maar een beschrijving met een foto erbij zou nog veel leuker zijn volgens mij :grin:

Ik zal eens kijken of ik nog een 'mooie' foto van me heb op pillen :hearteyes:

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ik denk dat mensen alleen foto's zullen maken van hun pupillen en niet hun hele kop (privacy etc)..

Ikzelf maar 1 keer echt hard gegaan eigelijk.

Hij sloeg in, eerst verbaast, grote ogen, handen door het haar en hard genieten!

Dan in de peak erg hard spacen met rollende en wegdraaiende ogen. Hoofd draait ook en staan is bijna onmogelijk :P

Dan raak ik eraan gewend en wil ik dingen ondernemen zoals dansen, sociaal contact, dingen proberen zien die je normaal niet ziet in een nuchtere staat (als ik space dan space ik hard dus gedeelte wordt omgezet in mda), als je er op let lukt t helaas nooit :rolleyes:

Dan nog erg strak staan en energiek

Dan uitgeput en schor en lichtelijk gedeprimeerd dat het is uitgewerkt.. Natuurlijk accepteer ik dat en hou m'n zelfdiscipline en hou ik de 3 maanden norm aan.. Ookal is het wel van kut man ik wil weer :P

Edit: foto verwijderd

aviced

Bekfiets moment haha

Samen met n mede gebruiker :grin:!

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ik begin aan m'n gezondheid te twijfelen als dat op een drugsforum erg gevonden wordt :P

Maar euhmzz vind je dat niet erg dan? Met zo'n blik op drugsforum.nl :P

aviced

ach op een feest loop ik ook zo rond

En trouwens daarvoor is dit topic toch ook voor :wink:

Marten!

Bewuste gebruiker
Ik ontdekte net een pillenfoto op mn telefoon :)
Zal morgen eens kijken of ik hem naar mn computer kan versturen en posten :beer:

Drientje

DF-koning
aviced zei:

Samen met n mede gebruiker :grin:!

Wat een fakking briljante foto! Apart van hoe die gast uit z'n ogen kijkt, beweegt hij zo snel dat de foto goed is en hij bewogen!

Kijk ook maar eens even goed naar de achtergrond, die vrouw over links ziet volgens mij een Alien! :mrgreen:
X

Kxtel

grote doppen, hangende ogen, kauwende kaak en ik doe ook nog heel maf met me tong.. moet je na-gaan hoe veel ik word aangestaard..( zonnebril for the win :mrgreen: )

Bovenaan