Beste effect bij speed gebruik

Hallooo,

Heeft er iemand nog goede tips om het optimale effect van speed te krijgen?
Denk dat de beste tip is het met enige regelmaat te doen ipv constant :P
Maar misschien heeft iemand nog tips of dingen te proberen onder invloed van pep.

Thanks!

mick swagger

Belezen gebruiker
Ik heb weleens gehoord dat een kleine beetje magnesium kan helpen, ik heb het zelf niet uitgetest. Verder is blijven eten wel erg belangrijk, dit kan soms wel een lekkere boost geven.

Kijk dat is het proberen waart, het eten zal bij mij een probleem worden. Zodra ik gebruikt heb krijg ik echt geen hap meer door me keel. Maar magnesium kunnen we proberen :) Thanks hielke19!
Meer mensen met ideeen/tips?

boenkeng

Bewuste gebruiker
Freak_show zei:
Kijk dat is het proberen waart, het eten zal bij mij een probleem worden. Zodra ik gebruikt heb krijg ik echt geen hap meer door me keel. Maar magnesium kunnen we proberen :) Thanks hielke19!
Meer mensen met ideeen/tips?
Eens per 6-8 weken doen, blijft het speciaal... Als je 3x per week shoarma gaat vreten is het ook snel niet meer zo lekker of speciaal

Zou willen dat het zo makkelijk was 6 tot 8 weken dr tussen.
Maar klopt wel uit eigen ervaring weet ik dat als ik het een paar maanden niet gedaan (komt zelde voor) het dan wel weer super is!

BTW leipe vergelijking haha

boenkeng

Bewuste gebruiker
Freak_show zei:
Zou willen dat het zo makkelijk was 6 tot 8 weken dr tussen.
Maar klopt wel uit eigen ervaring weet ik dat als ik het een paar maanden niet gedaan (komt zelde voor) het dan wel weer super is!

BTW leipe vergelijking haha
Voor mij klopt die hoor, tijdje veel uitgegaan dus standaard die meuk naar binnen schuiven aan het einde van de avond, nou ik vind het niet meer lekker :P

Bovenaan