Beste manier om poes/lul te scheren.

Om de dag, met scheergel van het Kruidvat:
image_show.php

Het fijnste (en tevens permanente) resultaat is laserontharing.

Maar 3970's geboden manier werkt ook prima en is wat minder radicaal.

de eerste keer scheerbultjes bij mij was in 2 a 3 dagen over, alleen geen enkel haartje groeit even snel

Scheren doe ik simpelweg niet meer. Ik kreeg er soms rode puntjes van en achteraf jeukte dat zo, nu knip ik het gewoon korter.

cropp zei:
ik heb om eerlijk te zijn de aller aller goedkoopste scheermesjes die ik kon vinden bij de aldi
Maakt toch niet veel uit voor scheermesjes ? Ik heb er ook al goedkope gehad en die dingen worden gewoon verschrikkelijk snel bot, maar ze werken wel 2 keer ofzo.

Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim. :D Nooit last van bultjes of jeuk

cropp zei:
ik heb om eerlijk te zijn de aller aller goedkoopste scheermesjes die ik kon vinden bij de aldi

Als ze maar scherp zijn. Het is een gevoelige huid down there. Zelf kan ik niet tegen scheerschuim. Krijg er Letterlijk de kriebels van. Zoooo charmant om te krabben hmmmm

vode zei:
Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim. :D Nooit last van bultjes of jeuk
lol :D ik gebruik ook creme spoeling, of baby olie :D

maar wel gewoon mn eigen scheermesje van venus

Ellesdee zei:
vode zei:

Ik doe het scheermesje kaal op de huid! Geen schuim of andere shit :eek:

Drientje zei:
Ellesdee zei:
vode zei:

Ik doe het scheermesje kaal op de huid! Geen schuim of andere shit :eek:
Kan geen kwaad, het scheert dan volgens mij zichtbaar even goed maar het is minder kort geschoren.

vode zei:

zo iets zou ik als vriend niet willen weten

cropp zei:
vode zei:

zo iets zou ik als vriend niet willen weten

Wat 3907 zegt, meestal staat hij ook nog bij me in de douche als ik mezelf scheer :wink:

seconden lijm op een stuk teep...op je schaamstreek en trekken!...welliswaar geen scheren...maar he werkt :P

gewoon met scheermes en scheerschuim
maar na die tijd wel ff een lkkr olie/balsmpje er op

en zorgen dat het haar niet te lang word want schaamhaar is dikker en stugger en dan word het een hele opgave.

En zorgen dat je een nieuwe scheermes hebt want je hebt geen zin als je het gevoel hebt dat je met een kaasschaaf bezig bent want daar krijg je ook bultjes/uitslag van of erger dat je ergens in snijd wat je liever niet wil. hahahahahahahahahahaahaahahaahahaha

en als het gaat ontsteken of irriteren door warmte of zweet{zout}
moet je met je blote tokus naar de dokter.

whwwhwhaaaahahahahahahahahahahaha :oops: :oops: :oops:

Terug
Bovenaan