Beste solo thuis drugs?

MindWanderer

Belezen gebruiker
Hoi, wat vinden jullie de beste drugs om solo thuis te gebruiken en met welke reden is die dan de beste?

Ik hoor het graag

Vchip

Badass junkie
Bijna alle drugs wel. Al zou ik oppassen met sommige psychedelische middelen wegens de sterkte en de diepte van de trip. Ook erg oppassen met de doseringen. Als je GHB doet, schrijf tijd en hoeveel op. Maar 15gr natte mexicaantjes gaan er goed in, heroine van de folie, mdma, coke, etc.

inner_search

Badass junkie
O-pce roken (vapen) met psytrance op..

Dat spul komt niet meer in huis dit is bingen als je het gaat beginnen roken.

MindWanderer

Belezen gebruiker
Ik heb echt alles wel in mijn eentje gedaan en vind ook alles leuk om alleen te doen. Maar is maar net of je er van houdt. Zelf vind ik het fijn dat je gewoon lekker je eigen ding kunt doen.
Ja ik vind xtc alleen ook wel chill eigenlijk. Vooral omdat het bij mij goed op mijn libido werkt en je dan gewoon je ding kunt doen. Ik merk wel altijd dat via mijn telefoon contact zoek met andete mensen, vrienden of vreemden. Via chatsites etc. Dus het stukje verbonden zijn mis je dan toch wel

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Paddo's/truffels staan bij mij op 1 om alleen thuis te doen. Maar die zou ik niet zomaar aanraden aan iedereen om solo te nemen. Dat zijn vaak zware beproevingen en ook vaak verre van vermaak. Maar het laat me altijd compleet verwonderd en herboren achter zo'n avond psilo trippen.

Laatst bewerkt:

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Truffels of LSD.
Het hoeft natuurlijk geen grote dosis te zijn om het al leuk te hebben thuis.

Poederpret

Bewuste gebruiker
Wiet/hasj thuis doen vind ik het beste wat er is, ketamine is ook nog wel lekker. Stimulanten vind ik persoonlijk niks als ik thuis zit, daarvoor moet ik echt op een party zijn.

Bovenaan