Als dit de eerste keer is dat je die middelen gaat gebruiken sowieso niet combineren is mijn advies!! (ik heb 3-MeO-PCP/E en 2F-DCK vaak gecombineerd, lekkere mix wel)
Heb je tolerantie???
Wat gaat je ROA zijn?
Los van je antwoorden op bovenstaande vragen, zou ik starten met light/common doses volgens psychonaut wiki. Iedereen reageert ook weer anders op middelen, dus beter laag inzetten. De meeste disso's kan je wel stapelen, maar wees hier uiterst voorzichtig mee! Zeker met een 3-MeO bijvoorbeeld, waarbij je compulsief kan gaan herdoseren.
Leg van tevoren klaar wat je wilt gaan nemen en log je gebruik!
Of het een methoxetamine ervaring wordt, geen idee.... Begin maar eens met de 2F, die is het 'makkelijkste' van je rijtje, daarna zou ik de DMXE proberen. Houd minimaal(!) twee weken pauze tussen het gebruik i.v.m. tolerantie en voor je gezondheid.