Betrouwbare RC Vendor vinden

Maaike90

Newbie
In mijn vorige post - ik ben nieuw op dit forum - vroeg ik expliciet naar websites van RC vendors. Dit blijkt verboden te zijn, dat wist ik niet. Nu ben ik zelf eens gaan zoeken, maar hoe weet ik of ze betrouwbaar zijn en bijvoorbeeld ook, na betaling, daadwerkelijk de bestelling leveren? Of is dat gewoon een gok die je moet wagen? Ik vind dat zelf erg lastig te beoordelen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat is idd een gok die je neemt. Die info mag ook niet gegeven worden omdat het kan leiden tot dealen/direct vragen naar drugs. Het enige wat je kunt doen is proberen en hopen dat je iets krijgt. Of in je persoonlijke kring vragen naar een betrouwbare vendor.

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Via het dark web kun je dat vinden maar kijk wel uit. De politie heeft alle dealers en gebruikers geregistreerd die een tijdje terug op Hanza en silk road actief waren. Vind het zelf vrij riskant tenzij het voor eigen gebruik is :wink:

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Dat moet niet nee, als je zo iemand weet te vinden des te beter. Moest je toch online willen bestellen kan je altijd naar youtube om informatie te krijgen over bitcoins etc..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Via het dark web kun je dat vinden maar kijk wel uit. De politie heeft alle dealers en gebruikers geregistreerd die een tijdje terug op Hanza en silk road actief waren. Vind het zelf vrij riskant tenzij het voor eigen gebruik is :wink:
Het gaat hier om RC vendors niet darkweb...

Anyway, ja blijft altijd een beetje een gok natuurlijk. Maar safeorscam is altijd een goed startpunt om een site mee te beoordelen. Verder kun je natuurlijk Google gebruiken om reviews van sites te vinden. Gewoon eventjes rond zoeken dus.

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Het gaat hier om RC vendors niet darkweb...

Anyway, ja blijft altijd een beetje een gok natuurlijk. Maar safeorscam is altijd een goed startpunt om een site mee te beoordelen. Verder kun je natuurlijk Google gebruiken om reviews van sites te vinden. Gewoon eventjes rond zoeken dus.
Klopt, excuseer. Was doodmoe toen ik het poste

Bovenaan