Bijna weer in de ban van amphetamine...

Zo dan eindelijk een profiel gemaakt hier. Las al langer mee, vooral tijdens de uitwerking van de speed die ik gebruikt had en wist dat het allesbehalve ok was waar ik mezelf naartoe leidde.

Vandaag via Sensoor, naar 't Jellinek gebelt voor n intake gesprek. Steeds weer behoefte aan het eerste uur rust en focus wat speed mij 'geeft'. Onlangs ADD vastgesteld, wat mij ook inzicht heeft gegeven in het waarom juist Speed. Gevolgen: nu al twee x ziek gemeld omdat ik niet kon/wilde stoppen. Of mezelf vertelde "nu ga ik echt om 01:00 slapen!".

Wat is dat toch met die speed?! Vind het heerlijk dat brandende goedje wat knalt in mn neus.....blijf maar doorgaan. De katers kan ik mij niet veroorloven en wil ik niet meer. Ik maak mezelf stuk....
Dus met de billen bloot! Hulp gevraagd en zelfs mijn moeder ingelicht....die was not amused zeg maar. Waardering voor mijn eerlijkheid, dat dan wel.

So it's outthere!

Hoe heb jij je verslaving aangepakt?

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Eerst heel hard gecrasht waardoor ik er toch echt niet meer onderuit kwam.
Toen voornamelijk mijn leven opnieuw ingedeeld : Contact verbroken met dealers/drugsvrienden maar ook nieuw werk gezocht en gevonden voor een nieuwe omgeving zodat het voelde als een nieuwe start.
Daardoor andere prioriteiten gekregen en me daarop gefocust. Ook zoals jij al zegt de katers niet kunnen veroorloven maar ook wel echt de negatieve kant van de verslaving in zien (en de speed zelf natuurlijk) Verder 1x in de 2 weken bij de Psycholoog. Die ik na een beetje aftasten in het eerste gesprek niet zo vertrouwde om het ook heel diep over mijn drugsprobleem te hebben. Desondanks er zeker wat aan gehad.(Wonde boven wonder).
Dat is het wel in een notendop.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Je ik ben ben in afkickkliniek geweest..ik heb nog wel contacten met mense die gebruiken..op je ééntje is het moeilijk om af te kicke..

Bovenaan