Hier eve een reactie van mezelf op een artikel op niburu.nl over psychose...Mss heeft iemand er wat aan
De alchemist:
ja hoor....
Psychose,....Volgens mij heb ik toch al op het randje gestaan of er in gezete en ik denk eerder erin. Maar ja wie zegt er in deze tijden tegen wie dat ie in een psychose zit?? Iedereen of niemand?
Frequent Marihuana gebruiken is zeer bevorderlijk om in een psychose te geraken. Het sleept je er zachtjes in zonder dat je het zelf doorhebt.
Zo heb ik laatst nog eens een joint gerookt na lang clean te zijn geweest. Toen merkte ik weer duidelijk waarom ik het niet meer wou. Ik kwam wer in die onechte wereld terecht. Dat rare laagje onder de echte wereld. Alles komt van verder op je af en is gemakkelijker te negeren. De stemmen begonnen weer tegen elkaar te praten in mezelf. Eentje maakt zich altijd druk en heeft meestal geen rede en.....
Je krijgt zo die rare angsten enzo.
Ik was aant praten met een kameraad op een bankje langs een doodloped straatje. Het was nacht....Opeens zag ik langs me een halfcirkelvormig witte schijn of licht. Ik dacht Wat is dat nu weer. Dan beginnen je gedachen op hol te slaan. Doordat ik laatst wat over aliens had gelezen op deze site dacht ik dus dingen als :Zouden er mss nu aliens recht voor me staan maar zie ik ze niet omdat ik verkeerd kijk. Ms rake ze me nu wel aan enzo.......
Ik besefte weer heel sterk hoe wiet je bewustzijns veruiming tegengaat.
Je doet jezelf enkel geloven dat het anders is maar dat is echt niet zo.
Er is een grens waar wiet je naar toe kan brngen en waar je moet stoppen en waar je terug een beetje moet bijsturen zonder. Zo kan je er voordele uithalen. Maar als je daar over gaat gaat het sterk de andere richtig uit en mis je als het ware de boot op de stroom van het leve....Zoals er zoveel mensen leven in de psychose die ze maar al te graag de realiteit noemen.
No shit!
Maar psychose blijft een feit. Je levenskracht gaat eraan op. Daarom wil je niets uitrichten uiteindelijk. Je wil opgenomen en weggestuurd worden in je eigen fantasie tot dat die te verdraaid word en.....gewoonweg niet werkt zoals jij dat wil.
Kan alleen maar aanrade om gezond te eten, goed te slapen en je gedachten vaak genoeg te luchten met anderen.
Genoeg afgedwaald....