Bloed en urineonderzoek CBR

Hallo allemaal,

Ik wou graag mijn rijbewijs halen. Hier heb je tegenwoordig een gezondheidsverklaring voor nodig. Ik dacht dat het snel geregeld zou zijn maar helaas moest ik een gesprek voeren met een toegewezen psychiater vanwege mijn ADHD. Het was sowieso niet slim om aan te vinken dat ik ADHD heb, maar goed...

Nadat ik het gesprek had gehad met de psychiater, noemde hij dat er in de anamnese van ADHDcentraal stond dat ik regelmatig alcohol en wiet gebruikte en naar festivals ging en andere middelen gebruik zoals xtc, 3mmc, coke en ketamine. Ik heb in dat gesprek aangegeven dat ik dit niet meer doe en zo kwam hij tot de conclusie dat hij aan het CBR door zou geven dat ik geschikt zou zijn om deel te aan het verkeer. In deze maand ben ik gebeld door het psychiater en heeft het CBR gezegd dat ik een urinetest en bloedtest moet doen om in volgens de wet te bewijzen dat ik 'clean' ben.

Ik word dus binnenkort getest en ben benieuwd hoelang ik van te voren moet stoppen met bepaalde middelen.

Gewicht: 77kg
Lengte: 185cm

Alcohol gebruik: 3x 10 glazen per week
Cannabis: 3 joints per week
3mmc/xtc/4fmp: elk weekend wel 1 van de genoemde
ketamine: 1x per 2 weken
Coke: 2x per maand

Ik weet dat ik sowieso een maand niet moet blowen, maar mijn alcohol gebruik ben ik niet zo zeker van.

Mijn vraag is; hoelang kan ik bepaalde middelen niet gebruiken voor mijn tests?

Ik hoor het graag! :grin:

billnye

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Ik wou graag mijn rijbewijs halen. Hier heb je tegenwoordig een gezondheidsverklaring voor nodig. Ik dacht dat het snel geregeld zou zijn maar helaas moest ik een gesprek voeren met een toegewezen psychiater vanwege mijn ADHD. Het was sowieso niet slim om aan te vinken dat ik ADHD heb, maar goed...

Nadat ik het gesprek had gehad met de psychiater, noemde hij dat er in de anamnese van ADHDcentraal stond dat ik regelmatig alcohol en wiet gebruikte en naar festivals ging en andere middelen gebruik zoals xtc, 3mmc, coke en ketamine. Ik heb in dat gesprek aangegeven dat ik dit niet meer doe en zo kwam hij tot de conclusie dat hij aan het CBR door zou geven dat ik geschikt zou zijn om deel te aan het verkeer. In deze maand ben ik gebeld door het psychiater en heeft het CBR gezegd dat ik een urinetest en bloedtest moet doen om in volgens de wet te bewijzen dat ik 'clean' ben.

Ik word dus binnenkort getest en ben benieuwd hoelang ik van te voren moet stoppen met bepaalde middelen.

Gewicht: 77kg
Lengte: 185cm

Alcohol gebruik: 3x 10 glazen per week
Cannabis: 3 joints per week
ketamine: 1x per 2 weken
Coke: 2x per maand

Ik weet dat ik sowieso een maand niet moet blowen, maar mijn alcohol gebruik ben ik niet zo zeker van.

Mijn vraag is; hoelang kan ik bepaalde middelen niet gebruiken voor mijn tests?

Ik hoor het graag! :grin:
meesten drugs zijn binnen 48 uur uit je bloed pis test is 3 tot 6 dagen voor de meesten drugs maar sommigen kunnen zo na een maand nog terug vinden in pis en met een haar test kan het heel lang duren voordat die negatief is soms wel 90 dagen

Geneesmiddel

Wijs gebruiker

Zie ook andere topics over dit onderwerp, staat waardevolle informatie in soms.

:flushed::flushed:

mitchieee

Wijs gebruiker
cannabis als regelmatige blower ken 6 weken in je urine zitten, bij mij was het er binne 3 weken al uit licht ook per persoon anders, door andere stofwisselingen,

derest weet ik niet

De Zandman

DF-koning
Ik zou voor de andere drugs minstens 10 dagen nemen om zeker te zijn dat ze uit je lijf weg zijn.
Cannabis blijft idd erg lang aanwezig, neem hiervoor minstens een maand voor de zekerheid.
Een harentest ga je niet krijgen, die is veel te duur.

Bovenaan