Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat denk ik ook dat van lezen niet veel terecht zal komen. Een luisterboek of gewoon een film (dvd/blue ray) die niet al te depri is, lijken me meer geschikt.Is een luisterboek misschien iets? Als niet lezer gaan lezen is verdomd lastig.
jangeurtz.nl
Lijkt me wel geschikt voor iemand die niet meer zo jong is en ook niet te intelligent en net een zelfmoordpoging achter de rug heeft. Ik vind het ook interessant en ken de schrijver en dit boek niet.De Kunst van Controleverlies van Jules Evans.
Dat boek gaat over waarom het belangrijk en gezond is om af en toe in extase te geraken. En vervolgens bespreekt hij ruim tien manieren om extase te bereiken, van dans, kunst, meditatie, tantra tot psychedelische drugs. In de hoofdstukken daarover vertelt hij hoe mensen met dat soort activiteiten in extase zijn geraakt en hoe ze de gevaren daarvan hebben beteugeld.
Goede suggestie maar te moeilijk waarschijnlijk voor een persoon die geen lezer is.Alan Watts - Weg van het denken
Goede psychologie
En verder adviseer ik hem om spiritueel te leven
Sterkte!
Okè maar er zijn ook veel filmpjes te vinden op youtube van Alan Watts.Goede suggestie maar te moeilijk waarschijnlijk voor een persoon die geen lezer is.
Niet geheel toevallig is de schrijver aan het boek begonnen na een bijnadoodervaring.Lijkt me wel geschikt voor iemand die niet meer zo jong is en ook niet te intelligent en net een zelfmoordpoging achter de rug heeft. Ik vind het ook interessant en ken de schrijver en dit boek niet.
Mee eens hoor. Veel filmpjes van en over hem gezien.Okè maar er zijn ook veel filmpjes te vinden op youtube van Alan Watts.
Ik heb er wel het een en ander aan gehad qua wijsheid. Die kan hij ook kijken.
En hij heeft ook luisterboeken, misschien is dat een oplossing voor hem.
Weet je iets meer van de persoon en of er een aanleiding was? Depressies, rotjeugd, trauma, transgender, verslaafd? Ik noem maar wat.Welk boek zou je aanraden als kado voor iemand na een zelfmoordpoging?
Easy read, persoon is niet zo'n lezer en niet zo intelligent. 50-er. Nederlandstalig en niet drugsgeconnectereerd.
Alvast bedankt!
Ik hoop in ieder geval dat je hem/haar wat kan opbeuren met een geschikt boek of ander kado. Het is niet niks om na zo’n poging weer proberen door te gaan. Maar ook voor familie, vrienden en kennissen die steun bieden is het heel zwaar. En toch, een luisterend oor, de juiste lichaamsgebaren en een kadootje kunnen al een groot verschil maken.Welk boek zou je aanraden als kado voor iemand na een zelfmoordpoging?
Easy read, persoon is niet zo'n lezer en niet zo intelligent. 50-er. Nederlandstalig en niet drugsgeconnectereerd.
Alvast bedankt!