Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jadi zei:Waar zou jij aan denken als je "bruine coke" voor je neus krijgt?
En met welk anders chemisch middel? Heb er nog nooit over gehoord.
Nou TS, ik hoop niet voor je dat wat je genomen hebt H is.
jaja zei:Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....

yellowmoon zei:jaja zei:Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....![]()
![]()
Lana zei:yellowmoon zei:jaja zei:Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....![]()
![]()
Haha![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.
Kim zei:Lana zei:yellowmoon zei:jaja zei:Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....![]()
![]()
Haha![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.
Dat is toch die syntetische rommel. Is zwaar bewerkte coke die hier wordt gemaakt dus veel goedkoper
Lana zei:Weet ik veel, weet alleen dat een neger er mee aankwam, op tafel legde en ging douchen en ik het ondertussen heb gejat.
Had ik ook niet hoeven doen achteraf, rommel.
Saivy zei:Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.
Saivy zei:Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.
als je op het sealtje drukte het wel plakken aan elkaar de dealer zij al dst het vloeibaar in het land is gekomen en het dan niet wit krijgen, tog krijg ik niet hetzelfde gevoel ik heb wel het actieve gevoel en spraakzaamer op een zekere manier maar tog allemaal net iets anders en net als bij witte cocaine duurde het wel maar ongeveer 20/30 minuten en het smaakte ook heel vies, ik wil wat neer info als dat mogelijk is ik ben bamg dat ik dalijl iets anders aan het snuiven ben of juist niet, is vloeibaren coke in poedervorm echt bruin rozen?