speedsieweepy zei:Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest, maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik
![]()

Deranged zei:Je kunt ze kopen met een inhoud van wel 5 gram. Ze zijn wel handig, je krijgt nooit alles ineen keer binnen. Je moet eerst de kop vullen door aan het knopje te draaien.

speedsieweepy zei:maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik![]()
Psycho_Chrono zei:Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk![]()
kaalkopje zei:Psycho_Chrono zei:Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk![]()
jaaik heb er ook een mooi spiegeltje voor aangeschaft
![]()

psychonaut'86 zei:Principiël met mijn ziekenfonds pasje![]()
![]()
Ow wat maakt speed mij toch beterbedankt cz!!
disaster zei:^ Ben ik ook 'n voorstander van, samen met 'n spiegel.
disaster zei:^ Ben ik ook 'n voorstander van, samen met 'n spiegel.
Marklar zei:
DonnieDark0 zei:hehe dat is van die film "Lord of War" toch ? Met Nicholas Cage (schrijf je dat zo ?)
Even later veegt die gek (Nicholas Cage) het volledig van de tafelpijnlijk moment :P
Psycho_Chrono zei:Cd'hoesjes zijn van plastik en bijten razendsnel uit (vaak heb ik het idee dat ik de plastik eraf schraap en opsnuif). Bij een spiegel is dat wat minder...
Fishhead07 zei:Mij lijkt zon snuif zetje wel wat
http://www.happyholland-online.nl/image ... 676067.jpg
Iemand ervaring ermee en zo ja ?? welke instrumenten zijn handig en welke groote diameter is handig??
alvast bedankt
Inhoud:
Snuif kit gold = spoon, snorter, quick hit, blade and mirror
DonnieDark0 zei:Oja bij die ik heb zit geen spiegeltje.
Dat kokertje is wel handig als je telkens een klein puntje wilt nemen (er zit aan het einde namelijk een schepje) Maar ik vind het het makkelijkst om er gewoon een pakje in te doen en met het mesje er wat uit te halen.
Van die snuifkit gold heb je aan dat lepeltje echt niets dat puntje van het mesje werkt al perfect als schepje.
Spiegeltje kan handig zijn, maar ik vind dat dat alleen maar ruimte in neemt.. Er is altijd wel iets anders om het op te leggen.