Bullet, of partysniffer

El Retro

Wijs gebruiker
Heb hier op het forum geleze over een bullet, partysniffer... Wat is dit? Blijkbaar toch iets handig. Waar kopen?Hoe gebruiken, mss foto's van ofzo :). Mss veel vragen ineens, maar lijkt me gewoon handig in plaats van aan te schuiven voor dat toilet-kotje :)

caatje

Badass junkie

Jelle Snel

Belezen gebruiker
hmmm..en is dit een kwestie van maken of kraken?
Lijkt me best handig maar ik zie dat je dus wel de hele tijd dat ding moet vullen voordat je hem kunt gebruiken. Is dat handig op bijv. een party?

El Retro

Wijs gebruiker
mja das waar, maar volgens mij is het ook raar, want als je met je neus er gaat oben hangen, snuif je toch ineens heel veel in een keer, of is dat maar een gedacht?

Deranged

Badass junkie
Je kunt ze kopen met een inhoud van wel 5 gram. Ze zijn wel handig, je krijgt nooit alles ineen keer binnen. Je moet eerst de kop vullen door aan het knopje te draaien.

Imke

Badass junkie
Superhandig, op een feestje moet je dan niet steeds naar de toiletten of hoef je daar niet zitten prutsen met je zakje...

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest :) , maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:

Imke

Badass junkie
speedsieweepy zei:
Ik heb er zelf ook 1 en ik vind het wel heel erg handig voor op een feest :) , maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:

Ja, dan zit de sfeer er wat in eh :P

xxmasterxx

Experimenterende gebruiker
dus als ik het goed brgijp

vol je hem ( tot ie vol is ) of je gewenste aantal gram

en snuif je het na binne of wat

het lijkt me niet lekker om in een klap 3 gram je neus in de rammen

of hoe werkt het pcies ( lijkt me wel handig dingentje)

en aangezien in in arnhem woon knal ik gewoon ff na nijmegen voor z,,n ding te halen en maak ik wel ff ee nfoto

en ik neem an dat hij ook gewoon te gebruiken is voor coke (zal wel denk ik) als het maar een DROGE poedervorm is

ik hoor het val zelf wel

xxmasterxx

Experimenterende gebruiker
ja sorry had idd niet hele topic gelezen

mja ik heb er vanmiddag 1 gekocht met inhoud +-1.5a2 gram van de week keer testen kijken of het echt zo goed werkt zou wel ff foto posten van de week

JewCookie

Wijs gebruiker
In Zwolle hebben we een smartshop met personeel dat het woord 'Seal' niet kent, verschil in paddo's niet weet etc etc..

Een bullit hebben ze ook niet, waarschijnlijk verkopen ze deze pas als de eigenaar er achter komt dat er onvoorstelbaar handige bullits uitgevonden zijn.. :rolleyes:

disaster

Bewuste gebruiker
deze dingen zijn verrekte handig. Ik wou hem eens bestellen, maar weet niet meer welke site. Weten jullie waar je hem kunt bestellen?

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
speedsieweepy zei:
maar als ik ergens thuis ofzo ga snuiven gaat mn voorkeur toch wel uit naar gewoon een lijntje leggen, da heeft toch wel wa vin ik :mrgreen:

Hehe ze zeggen toch wel dat de meeste spanning/ kick er is voordat de drugs zelfs gaat werken. Dus op het punt dat je een lijnjte legt etc...

Met zo'n ding ontneem je jezelf die kick van de lijn leggen enzo....

Bij veel gebrukers doet dat ook een hoop. :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk :grin:

Dr. Tommy

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Een lijntje hakken en zo perfect mogelijk maken geeft ook wel een soort 'rush' vind ik. Lekker beetje hakken, wat met je pasje zwaaien, ah shit bocht erin, opnieuw. Heerlijk :grin:

jaa :grin: ik heb er ook een mooi spiegeltje voor aangeschaft :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb nog van niemand gehoord waar je deze dingen kunt aanschaffen ?? lijkt me ook wel erg handig !
smartshop zei iemand, klopt dat ??

JewCookie

Wijs gebruiker
kaalkopje zei:
Psycho_Chrono zei:

jaa :grin: ik heb er ook een mooi spiegeltje voor aangeschaft :)

Ik had een spiegel voor mijn verjaardag gekregen 3 jaar terug, om in de kast te plakken zodat ik mijn haar hier kon doen etc.. Het is er nooit van gekomen om hem in de kast te plakken, dus had hem maar op de kast gelegd.. Toen kwam er opeens iets anders waarbij een spiegel ook van pas komt, net als bij het doen van je haar....

Het nieuwe probleem is dat het nu eigenlijk geen spiegel meer is, een vertroebeld beeld met een witte waas over het hele spiegelbeeld... :rolleyes:

Ik wou hem eigenlijk op gaan plakken, alleen ben bang dat ik er spijt van krijg als ik zelfs zijn laatste functie onmogelijk maak.. :rolleyes: :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ben ik de enige die wel eens figuurtjes maakt in de lijnen :grin: ? ziggzagjes of 3 lijnen vast klaar leggen in de vorm de N :sunglasses: (eerste letter van mijn naam, Nick )
Of ben ik nu weer raar ? :)

Marklar

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
hehe dat is van die film "Lord of War" toch ? Met Nicholas Cage (schrijf je dat zo ? :) )

Even later veegt die gek (Nicholas Cage) het volledig van de tafel :openmouth: pijnlijk moment :P

Klopt Lord of War, echt een "nagels over schoolbord" moment :openmouth:

Thuis spiegel... uit bullet

Thuis gebruik ik eigenlijk ook altijd een spiegeltje en een mesje... maar ja dan heb ik ook alle tijd om relaxed ffies een lekker lijntje neer te leggen, maar als ik uit ga dan neem ik mijn bullet mee. Vul hem thuis met goed fijn gehakte speed en dan lekker makelijk in gebruik zonder dat geknoei in het toilet.
Bullet knoppie naar beneden draaien op de kop houden, reservoirtje vol laten lopen, knoppie half draaien om af te sluiten... knoppie naar boven en dan opsnuiven .. super handig en valt ook niet zo op.

Ik bestel deze meestal online... heb er voor kennissen ook al een aantal bestelt bij http://www.happyholland-online.nl daar hebben ze er in verschillende maten.. Ik heb er 1 van 5 gram voor 4,80 euro dus is ook nog eens niet duur!! hahaha :) :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
mense wat is het voordeel van een spiegel in plaats van bijvoorbeeld een cd of dvd hoesje of iets dergelijks????

Ik leg het namelijk gewoon op me bureau en tegenwoordig op me cd hoesje :grin: want heb geen klein spiegeltje.

ik wil zeker zon mesje ff halen lijkt me stuk beter dan een pasje :grin:

:)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Cd'hoesjes zijn van plastik en bijten razendsnel uit (vaak heb ik het idee dat ik de plastik eraf schraap en opsnuif). Bij een spiegel is dat wat minder...

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Cd'hoesjes zijn van plastik en bijten razendsnel uit (vaak heb ik het idee dat ik de plastik eraf schraap en opsnuif). Bij een spiegel is dat wat minder...

Daar zit wat in ik geloof je meteen :grin: ik gaat ff een klein spiegeltje fixen :sunglasses:

^_^

Bewuste gebruiker
Toch maar even zo ding halen lijkt me wel chill eerst op awakenings tot 2 uur sniffen van de coke en dan lijp gaan op de xtc tot 7 uur :hearteyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oja bij die ik heb zit geen spiegeltje.
Dat kokertje is wel handig als je telkens een klein puntje wilt nemen (er zit aan het einde namelijk een schepje) Maar ik vind het het makkelijkst om er gewoon een pakje in te doen en met het mesje er wat uit te halen.

Van die snuifkit gold heb je aan dat lepeltje echt niets dat puntje van het mesje werkt al perfect als schepje.
Spiegeltje kan handig zijn, maar ik vind dat dat alleen maar ruimte in neemt.. Er is altijd wel iets anders om het op te leggen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Oja bij die ik heb zit geen spiegeltje.
Dat kokertje is wel handig als je telkens een klein puntje wilt nemen (er zit aan het einde namelijk een schepje) Maar ik vind het het makkelijkst om er gewoon een pakje in te doen en met het mesje er wat uit te halen.

Van die snuifkit gold heb je aan dat lepeltje echt niets dat puntje van het mesje werkt al perfect als schepje.
Spiegeltje kan handig zijn, maar ik vind dat dat alleen maar ruimte in neemt.. Er is altijd wel iets anders om het op te leggen.

Dus conclusie. Je hebt nodig een mesje, een kokertje, een tasje. veder niets??? mij lijkt dat lepeltje wel handig maar je zou ook sleutel kunnen gebruiken voor een nakkie. en inderdaad spiegel hoeft niet maar wel handig denk ik.

wat kosten jou setje?? deze kost 13,50 je hebt ook simpele uitvoering. zit in kokertje, mesje, zon quick buisje. kost 8,50 geloof ik.

en deze is goud vind ik wel mooi :P trouwens de zilvere uitvoering is even duur :)

Bovenaan