C-Man's Hardrock & Heavy Metal draad

Allemaal classic's schieten in me kop. Wat dan van deze samen met Robert Flynn:

Venom tribute :D

En waar ik hedendaags o.a. naar luister zijn bijvoorbeeld bands als deze; fijne metal uit Polen:

-

Dying Fetus, ook gezellige metal. Die drummer (Trey Williams) is een beest. Alhoewel, alle drie zijn ze gereincarneerde foetussen met extreme metal kwaliteiten :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Effe een klassiekertje; ben begonnen met gitaar spelen vanwege Nirvana, toen Metallica en tja, kan Slayer niet ontbreken:

Jeff heeft toch de (imo) meest memorabele riffs geschreven voor de band.

Toffe riffs, goeie growl.

Effe de lyrics erbij pakken.

Lyrics passen iig. mijn inziens goed bij de videobeelden.

Letterlijk nooit van gehoord. Ben benieuwd.

Tot zo ver fijne track, straight forward, waar ikzelf geen enkel probleem mee heb. De bas lagen zijn ook heel sterk in de mix.

[edit] Beiden tof, en kende beide bands nog niet. 'Fit For An Autopsy' sprak me ietwat meer aan, echter beide tracks nice.

Oké nu nog even wat van Nederlandse bodem. Jammer dat ze uit elkaar zijn. Dit is nog met de eerste vocalist:

Periphery heeft ook wel toffe tracks, vooral de instrumentale partijen. Ik kan nog steeds moeilijk wennen aan de vocalist zijn clean voice. Zuiver, hoog, niks op aan te merken... Just a feeling I guess. Leuke riffs ook om mee te spelen als je een 7-snaar hebt. << [EDIT] nee, deze track gewoon 6-snaar blijkbaar.

Ga nu aan deze beginnen

"Step away from the window
Go back to sleep"

Nog niet.

Nice vocalen rond 1:50

"
I'll be the one to protect you from
Your enemies and all your demons
A will to survive and a voice of reason
Your enemies and your choices son