het laten doorgroeien met mycelium doe je in het donker....![]()
Minieme hoeveelheid daglicht is voldoende is mijn ervaring... Ik heb in ieder geval nooit een lamp gebruikt.Wat voor lamp is dan het beste ? Neem aan dat ze 6 uur licht per dag willen voor een dag en nacht ritme ik begreep dat de mycelium in het donker groeit en met dag licht moest bij sterken dit lijkt me van belang ik weet niet Presies hoe het in de natuur gaat maar neem aan ook dag en nacht ritme of zitbik er naast
Mycelium groei kan best lang duren hoor en zoals @PaddoKweker al aangaf, mycelium groeit het best in het donker 24/7.Deze komt maar niet op gang... Staat al 3 weken pff. Bekijk bijlage 4014
Ja dat lijkt er wel ja. Zo hoort het er niet uit te zien in ieder geval. Ik zou als ik jou was deze foto naar de vendor sturen waar je deze besteld hebt. Wellicht sturen ze dan een nieuwe. SuccesIn heb zo een supa grow kit staan sinds dikke week. Komt soort zwarte pluche op. Is dit contaminated?
Ja zoals ik al dacht. Zag er niet goed uit... Had je contact opgenomen met de vendor?ik zie nu je bericht pas
De bak is besmet met green mold (een foute schimmel)
helaas is deze bak game over