cannabis en liefde

Judas

Wijs gebruiker
iraqio zei:
voel je wanneer je stoned bent meer liefde voor je partner dan wanneer je nuchter bent?
Ze zoeken nog een trompettist bij de Jostiband :mrgreen:

Gemini

Badass junkie
Als ik stoned ben wil ik juist zo min mogelijk mensen om me heen en alleen maar slapen. Dus nee, echt liefdevol maakt het me niet. Eerder bitchy en chagrijnig.

azgaza

Badass junkie
Ik merk stoned geen enkel verschil. Het is wel leuk om met mijn vriend stoned te worden, krijgen we beide namelijk hele droge humor van, wat grappig is, maar voor de liefde maakt het geen verschil nee :confused:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Een vriendin van me zei laatst wel dat ze geil werd als ze had geblowd, maar verliefd is toch wel wat anders.. Zelf word ik niet geil, laat staan verliefder, van blowen.

Mindgamer

Badass junkie
Verliefd word je van een vrouw die gevoelens van de man in haar handen heeft. Andersom lukt dit ook..Althans mij wel :grin:

Vrouwen =

Mannen =

:sunglasses:

dingo

Belezen gebruiker
Als ik lekker high ben voel ik mn gvoelens wel heftiger en daarbij horen gvoelens van verliefdheid ook bij. Maar het is niet dat ik verliefd word DOOR cannabis...
Ik word er wel ALTIJD geil van :grin:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ja, ik heb hier wel ervaringen mee.
Dat wil zeggen dat wanneer ik en de vriendin eens geblowed hadden, we lekker buiten in het zonnetje gingen zitten en liggen.
Muziekje erbij, elkaar je eigen ding laten doen.
Ik kan er dan heerlijk van genieten gewoon naar haar te kijken, en voel de gevoelens zoals Dingo al zegt intenser zo ook met verliefdheid.
Ik denk dat het dan het moment is, en dat het gewoon wat toevoegd.
Wel doen we dit niet vaak meer (ze blowt niet zo graag), dus de keren dat we het deden/doen was/zijn erg speciaal.

Geil wordt ik wel bijna altijd van di sensi :stoned:

:hearteyes:

gamezz

Bewuste gebruiker
vrijen onder invloed is intenser.
maar liefde word niet groter , wel wil ik meer knuffelen en stoeien als ik high ben ^^

jansen

Newbie
Vriend van me zegt dat hij het langer kan inhouden als hij geblowt heeft, maar ik vind seks na het blowen niks aan.

Bovenaan