Citalopram en nootmuskaat

paddobenne

Experimenterende gebruiker
Kzou het nie weten.
Pak gewoon echte drugs, nootmuskaat sucks hard.

Wat spreekt je aan in nootmuskaat dan?

greetz

Frank123

Wijs gebruiker
Nootmuskaat zou ik niet doen , de kans dat het goed verloopt is klein. De meeste mensen raken er ontzettend ziek van voor langere tijd. Kan je beter DXM nemen, als je dan toch op huismiddelen wilt trippen.

bier

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
Nootmuskaat zou ik niet doen , de kans dat het goed verloopt is klein. De meeste mensen raken er ontzettend ziek van voor langere tijd. Kan je beter DXM nemen, als je dan toch op huismiddelen wilt trippen.

Ik gebruik nu al bijna een jaar bijna dagelijks nootmuskaat, of dan weer een paar dagen niet, ben gewoon bijna constant stoned, ik voel me niet meer goed als ik het niet heb. Dan voel ik me vaag en zit ik helemaal te zweten en koppijn, sommige mensen zeggen dat ze hoofdpijn van nootmuskaat krijgen, ik krijg hoofdpijn als ik geen nootmuskaat heb, en als ik stop een soort elektrische schokjes door me hoofd. Ik wil wel stoppen, maar ik kan het niet. Ik wou gewoon weg zijn van alle ellende, en nu heb ik alleen nog maar meer ellende erbij. DXM is al helemaal troep, en gaat zeker fout met Citalopram. Wil je me dood hebben ofzo?

KoxBox

Badass junkie
Het was gewoon een nutteloze opmerking... Niets achter zoeken :).
Maar elke dag bollen nootmuskaat slikken of hoe je het ook neemt lijkt mij toch ook niet gezond... Al helemaal niet als je het elke dag nodig hebt, kan je niet gewoon wat wiet roken ipv nootmuskaat te nemen? En dan geleidelijk aan afbouwen...

bier

Badass junkie
KoxBox zei:
Het was gewoon een nutteloze opmerking... Niets achter zoeken :).
Maar elke dag bollen nootmuskaat slikken of hoe je het ook neemt lijkt mij toch ook niet gezond... Al helemaal niet als je het elke dag nodig hebt, kan je niet gewoon wat wiet roken ipv nootmuskaat te nemen? En dan geleidelijk aan afbouwen...

Aight, maar het probleem is dat ik momenteel moeilijk aan wiet kan komen, heb nu ook eigenlijk helemaal geen vrienden meer en daarom wou ik ook weg van alles. Het laatste jaar zit ik ook de helft van de tijd stoned in de klas, gewoon in me eigen wereldje. Maar nu moet ik toch echt stoppen, want anders gaat het helemaal fout, ik word helemaal paranoïa, maar ergens wil ik toch ook niet stoppen, want dan moet ik iets in de plaats daarvan hebben, en dat heb ik niet...

bier

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
want dan moet ik iets in de plaats daarvan hebben, en dat heb ik niet...
Hoeft niet hoor, dat lijkt in het begin zo, maar hoe langer je ergens mee gestopt bent, des te trotser zul je zijn.

Maar wat moet ik dan doen in al die tijd die ik over heb dan? Op het moment lijkt niks me te interesseren...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bier zei:
Maar wat moet ik dan doen in al die tijd die ik over heb dan? Op het moment lijkt niks me te interesseren...
Weet ik veel. Boek lezen, instrument leren bespelen, internetten, sporten, werken...

Edit: Ik zie in je profiel dat je 15 bent. Naar school gaan? Huiswerk maken? + Al het bovenstaande.

KoxBox

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Weet ik veel. Boek lezen, instrument leren bespelen, internetten, sporten, werken...

Edit: Ik zie in je profiel dat je 15 bent. Naar school gaan? Huiswerk maken? + Al het bovenstaande.

Inderdaad, herpak je! Besef je dan niet dat je veel kapot maakt?? Op zo een jonge leeftijd is het echt verkeerd om drugs te gebruiken, laat staan verslaafd aan iets te zijn... Maarja daar kom je zelf nog wel achter.

bier

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
bier zei:

Dat is het nu juist, ik weet niet wat ik wil, niks lijkt meer leuk, alsof ik nooit ergens nog echt plezier in kan hebben...

KoxBox zei:
Inderdaad, herpak je! Besef je dan niet dat je veel kapot maakt?? Op zo een jonge leeftijd is het echt verkeerd om drugs te gebruiken, laat staan verslaafd aan iets te zijn... Maarja daar kom je zelf nog wel achter.

Ik weet dat ik er kapot aan ga, maar ik weet het zelf soms ook allemaal niet meer. Wat is de nut van het leven? Het leven is een illusie. Alles dat stoffelijk is bestaat niet, je bent geen eigen ik, maar toch ben je er, je ziel is er. De dood is niet het einde van alles, het is een nieuw begin, maar toch staat alles met elkaar verbonden.

KoxBox

Badass junkie
Man, denk niet zoveel na. Sla je kop eens tegen de muur en besef dat er meer is dan in je eigen wereldje te dwalen. Probeer eerst eens af te kicken en dan zal je zien wat het nut is van het leven.

bier

Badass junkie
KoxBox zei:
Man, denk niet zoveel na. Sla je kop eens tegen de muur en besef dat er meer is dan in je eigen wereldje te dwalen. Probeer eerst eens af te kicken en dan zal je zien wat het nut is van het leven.

ja, aight, ok, maar weet er hier niemand of je SSRI's met nootmuskaat kunt gebruiken? :flushed:

bier

Badass junkie
KoxBox zei:
Wat maakt het uit? Blijf gewoon van de nootmuskaat...

Ik moet die medicijnen straks nog een hele tijd slikken, als niemand het weet ga ik het gewoon zelf uitproberen, misschien met 4 of 5 beginnen ipv 8-11?? Ik bedoel wil wel stoppen maar hoe kan ik dat volhouden ineens zo lang?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je het echt wilt weten stuur je toch een email naar een online-huisarts? Hij zal het zowieso niet verstandig vinden, maar ik denk dat je wel uit zijn antwoord op kan maken of het levensgevaarlijk is.

Ik heb nog nooit wat goed gehoord over nootmuskaat, dus ik zou het als ik jou was niet proberen. probeer dan lachgas ofzo, dit zit in slagroompatronen en die kan je zo bij de blokker halen. Of neem eens een kijkje in de smartshop.

bier

Badass junkie
Petrovic zei:
Als je het echt wilt weten stuur je toch een email naar een online-huisarts?

weet jij een online huisarts?

Petrovic zei:
Ik heb nog nooit wat goed gehoord over nootmuskaat, dus ik zou het als ik jou was niet proberen. probeer dan lachgas ofzo, dit zit in slagroompatronen en die kan je zo bij de blokker halen. Of neem eens een kijkje in de smartshop.

Ik wil alleen weten of ik het met Citalopram kan combineren...
Bij ons zit er geen smartshop in de buurt, en dat is meestal toch niet zoveel interessants volgens mij. Is trouwens vanaf 18 toch? Ik weet niet of er tegenwoordig streng gecontroleerd word by the way, maar dan kan ik net zo goed aan de speed gaan...
Ik doe nou in ieder geval maar ff rustig aan :rolleyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
weet jij een online huisarts?
Google

Daar zit je fout, er zijn veel herbals die hun naam niet waar maken maar er zijn ook andere producten die toch echt wel wat met je doen. Bijvoorbeeld Truffels, geranamine, kratom, l-tyrosine, en als je geluk hebt 4fmp onder een vage naam.

Is trouwens vanaf 18 toch?
Onzin, er zijn geen vaste leeftijden hier voor. Er is wel een adviesleeftijd bij bijvoorbeeld truffels enzo, maar als je het echt wilt krijg je het zo mee.

KoxBox

Badass junkie
Ik hoop voor jou dat je niet opgeeft, en niet aan iets anders (van drugs dan) verslaafd geraakt.
Succes! Drugs zijn er om te GEbruiken niet om te MISbruiken.

bier

Badass junkie
KoxBox zei:
Ik hoop voor jou dat je niet opgeeft, en niet aan iets anders (van drugs dan) verslaafd geraakt.
Succes! Drugs zijn er om te GEbruiken niet om te MISbruiken.

ok bedankt :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bier zei:
Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?

bier

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Maar ik vraag me af he, gewoon uit nieuwsgierigheid uiteraard, werkt nootmuskaat op je neurotransmitters?
Zou ik niet durven zeggen, is 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen een agonist? Google is je vriend, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar er zijn hier vast mensen die dat weten. Waarom wil je dat weten?

Maar je lichaam zet toch 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen om in 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine?
Ok ik heb dit gevonden:

'de muskaatnoot nog andere etherische oliën die precursors (chemische voorlopers) zijn voor geestverruimende middelen (safrol, MDMA, elemicine, mescaline).'

Al dit soort chemische middelen werken 9 van de 10 keer op die neurotranmittors toch?

Maar ik ga nu slapen welterusten :wave:

bier

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
bier zei:

Maar je lichaam zet toch 3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen om in 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine?
Ok ik heb dit gevonden:

'de muskaatnoot nog andere etherische oliën die precursors (chemische voorlopers) zijn voor geestverruimende middelen (safrol, MDMA, elemicine, mescaline).'

Al dit soort chemische middelen werken 9 van de 10 keer op die neurotranmittors toch?

Maar ik ga nu slapen welterusten :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bier zei:
MMDA, dat vond ik ook. Maar de nadelen van Myristicine wegen voor mij te zwaar om er op die manier mee te experimenteren. Misschien heeft iemand een idee hoe je dat kunt extraheren? Wel voor jezelf houden dan natuurlijk, want oh oh oh dat mag niet gepost worden.

cropp

Badass junkie
okee okee, slap me if i`m wrong...

dit 15 jarige meisje gebruikt al een jaar lang 24/7 nootmuskaat ( de uitzondering daar gelaten), blowt haarzelf helemaal naar de psychische afgrond, en gebruikt ook nog eens dxm alsof het niets is?

ik wilde eigenlijk nog een snuggere opmerking maken maar juffrouw bier heeft me eventjes terplex gezet...

bier

Badass junkie
cropp zei:
okee okee, slap me if i`m wrong...

dit 15 jarige meisje gebruikt al een jaar lang 24/7 nootmuskaat ( de uitzondering daar gelaten), blowt haarzelf helemaal naar de psychische afgrond, en gebruikt ook nog eens dxm alsof het niets is?

ik wilde eigenlijk nog een snuggere opmerking maken maar juffrouw bier heeft me eventjes terplex gezet...

Ik ben gestopt :rock:

Bovenaan