Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
), maar ik wil het niet meer, maar wat ik wél wil kan niet omdat ik het diploma niet heb.
Ninanina zei:Heb vooral heel veel schrik voor fysiek, onrust enz.. Heb een job met verantw.? Twee kids etc... Craving, what hell nooo, alleen angst om ziek te worden en om mijn dagelijkse, niet altijd zo simmpele zaken normaal te kunnen afwerken!! Net zoals bij zoveel van jullie wet der hier niemand (quassi) over wat ik het heb!! Heb vorige week ziekteverloof wegens griep van mij en the kids gehad maar da kan nie elke week!!! Nu wil ik vooral van die 2,5 af zonder toestanden!!

(wou proberen 'rockband smiley)Ik zou echt de Temgesic proberen, het scheelt echt een hoop; het is veel minder zwaar afkicken. Je kan het héél langzaam afbouwen.Temgesic? Mag ik der dan zeker van zijn dat ik ervan af kom? Want dat is uiteindelijk wat ik wil!!! Of toch maar gewoon doorbijten.
Hoe oud zijn jou kids en hebben die zich ooit vragen gesteld? En wat voor antwoorden had je dan? Eerlijk zijn of een verhaaltje vertellen?
Sorry ra dat ik zo doorzaag over the kids,
Heb jij geen schrik voor jou kids? Hoe kan je voorkomen da ze dezelfde weg opgaan? Praten sure, maar is dat genoeg of is er toch ook iets genetisch?

Ninanina zei:Mijn hoofd is nu echt wel heel druk!! Waarschijnlijk moet ik ind. niet zo doorpiekeren! Waarschijnlijk weer een van die domme bijwerkingen van stoppen!![]()

r@r@ zei:Ninanina zei:Heb vooral heel veel schrik voor fysiek, onrust enz.. Heb een job met verantw.? Twee kids etc... Craving, what hell nooo, alleen angst om ziek te worden en om mijn dagelijkse, niet altijd zo simmpele zaken normaal te kunnen afwerken!! Net zoals bij zoveel van jullie wet der hier niemand (quassi) over wat ik het heb!! Heb vorige week ziekteverloof wegens griep van mij en the kids gehad maar da kan nie elke week!!! Nu wil ik vooral van die 2,5 af zonder toestanden!!
Hoi Nina,
Jawel hoor, ik weet precies hoe zwaar afkicken is met kleine kinderen en een zware baan![]()
Knap dat je het toch zo goed volhoudt met al die ballen in de lucht houden. Kinderen vragen juist meer aandacht als je die als ouder net even minder kan geven; dan kom je in een vicieuze cirkel waar heel moeijk uit te komen is, I know...
Al eens aan een hele langzame afbouw m.b.v. Temgesic (= buprenorfine), net als de Eend, gedacht? Buprenorfine vermindert trek naar opiaten, wat toch iets meer rust geeft, en áls je zou gebruiken heeft het nauwelijks effect. Bovendien is de afkick veel minder heftig in vergelijking met bijv. Meet.
Je kan dit rapport bekijken, de info die hierin staat sluit goed aan bij hoe ik alles ervaren heb met de Bupe-afkick (meerdere keren):
http://www.vad.be/docs/dossiers/dossier_buprenorfine.pdf
Of toch maar even stabiel blijven op de Meet?
Suc6!
@ Nonna:
Thanx... je hebt helemaal gelijk; juist de negatieve ervaringen bepalen onze levenservaring en levenswijsheid... als je het om weet te buigen naar positieve energie, althans![]()
Groetjes,
R@![]()
Ninanina zei:Nu, volgende week, zal der van 2 naar 0 weinig sprake zijn!! Hup naar Londen!Ik neem in alle geval m'n pilletjes mee en als der 1 ne meer moet dan moet dat maar!! Nu gaat het even over de kids.

Ja Nina, zo zwaar is het echt! Ik zou je graag telefonisch spreken om het nóg duidelijker te kunnen maken: het laatste stuk is hel! Zeker met werk, kinderen, huishouden etc. Dat is het lichamelijke stuk, maar dan heb ik het nog niet eens over alle pijn, onzekerheid en emoties van binnen. Laat nou eens los dat je je zou aanstellen, dat doe je niet!!! Hoe denk je nu over bijv. Buprenorfine, Nina?Dus nu vraag ik me weeral maar eens af of van 2 naar 0 echt zo moeilijk is![]()
Ik ben officieel nog steeds sinds 3 mei clean, nu een half jaar. Maar door dat ene trekje schreeuw ik dat niet meer van de dakenEn met jou Ra? Alles ok? Hoelang ben jij nu volledig 0?
Thanx...Heb net hier ergens nog iets gelezen van een jongen die vond dat ie "recreatief" heroine gebruiker kon worden. Hij was boos dat het werd afgeraden etc etc maar hij had het wel over "zielige junks die niet meedraaien in de maatschappij", ik wou nog iets antwoorden maar toen las ik een reactie van jou Ra die alles zei wat ik wou zeggen! Cool!!![]()

Ninanina zei:Hey Ra,
Alles ok?![]()
Maak me een beetje zorgen, alhoewel, jij bent een sterke meid!!
Liefs,
Nina![]()

Ninanina zei:Hela Ra,Hoop dat alles goed gaat met je!! Ik maakte me al zorgen!
Sarori zei:De behoefte aan het 'verdwijnen uit de dagelijkse realiteit' is iets wat wij allemaal zonder uitzondering wel kennen. Het leven is soms ondraaglijk licht en heel vaak alles behalve rechtvaardig. Wie wil er niet eens ontsnappen aan die sleur van werk, af en toe vakantie en de nodige hoeveelheid shit die je in je leven over je heen gegooid krijgt. Soms lijkt het leven wel een grote baggerput! Wegvluchten heeft alleen geen zin, want als je weer nuchter bent zit je nog steeds in de bagger. De kunst is denk ik om ermee om te leren omgaan en in die bagger ook nog de mooie kanten van het leven te zien. Want die zijn er: altijd! Lieve mensen, grappige gebeurtenissenen, zingende vogeltjes...dat houdt nooit op.