Cocaïne of speed?

DrugsDealertje

Experimenterende gebruiker
Yo peepz,

Net een lekker lijntje coke gedaan.
Maar nu vraag ik me toch eens af, is het beter om speed te nemen?
Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke.
Maar speed is wel 10x zo goedkoop, heb het nog nooit gedaan maar misschien binnenkort wel een keer.

Deel alsjeblieft hier wat ervaringen en wat info, ben benieuwd.

Grtz

pascal828

Badass junkie
De combinatie speed en coke werkt dubbel zo zwaar voor je lichaam.
Daarbij zal de speed het coke-effect niet veel goeds doen, volgens mij. (kan ik niet met zekerheid zeggen.)

Maar als je het over los gebruik hebt, coke staat natuurlijk bekend dat je er geen kater van krijgt.
Ik weet niet hoe slecht coke is voor je lichaam, maar speed gaat tenminste vaak gepaard met niet slapen en weinig eten.

Dat is meestal het slechte aan speed.
Bij beiden is er natuurlijk een verslaving-risico. Maar dat is ook persoonsgebonden.

(Over al het bovenstaande, correct me if im wrong)

DrugsDealertje

Dankjewel pascal,

Maar wat zou ik nu het beste kunnen gebruiken?
Ik raak er niet gauw verslaafd aan, meestal alleen op feestjes en saaie weekenden. Kan het goed in de hand houden en de dag erna heb ik er geen eens zin meer in.

Speed is wel 30/40 euro goedkoper, dus als dit hetzelfde effect geeft en niet veel schadelijker is wil ik wel eens overwegen om dat te kopen :)

Grtz

pascal828

Badass junkie
DrugsDealertje zei:
Speed is wel 30/40 euro goedkoper, dus als dit hetzelfde effect geeft en niet veel schadelijker is wil ik wel eens overwegen om dat te kopen :)
Waar zei ik dat speed hetzelfde effect geeft?
Speed geeft helemaal niet hetzelfde effect als coke.

Kijk maar hier voor de effecten van speed.

Maar kijk uit met speed, omdat het zo goedkoop is, kun je het vaker aanschaffen dan coke.

DrugsDealertje

Dankjewel, ik ga het een keer overwegen te doen.
dus ik ga er volgens weekend wel om ofzo. Ben benieuwd.

Bedankt voor je hulp pascal :wink:

pascal828

Badass junkie
Lees je wel goed in over speed. Ik zou het je liever afraden en even wachten, maar dat zou hypocriet zijn, want ik ben zelf ook nog jong.

Lees dit, deze, en die hier even goed na voordat je je eraan waagt.

KoxBox

Badass junkie
Na coke kan je tenminste nog slapen. :openmouth:

Speed duurt me toch net iets te lang, maar het is wel spotgoedkoop natuurlijk. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Speed is slechter voor je hersenen en je lichaam voorzover ik weet. Coke is ook allesbehalve gezond, zeker in combinatie met veel alcohol. Maar als je het hebt over wat nou gezonder is, 12 uur (of langer!) lang wakker zijn op speed met weinig eten en veel beweging enzo of een halfje op een avond dan is coke zowiezo gezonder (zonder alcohol). Afgezien daarvan is het effect van goeie speed (zonder caffeine! :grin:) in 90% van de gevallen wel leuker vind ik zelf, maar het is maar net wat je zoekt natuurlijk.

Coke is ook veel verslavender dan speed, als het je ding is natuurlijk. Dat is dan weer het nadeel. Speed kun je zeker gebruiken zonder af te zakken naar dagelijks gebruik zelfs als het je favoriete drug is, heb je alleen een beetje wilskracht voor nodig.. :P

Je hebt zowiezo niets te verliezen door eens een grammetje speed te kopen als je coke recreatief kan gebruiken. :grin: Laat het wel testen, want er is veel bagger in omloop en het zou jammer zijn dat je het echte effect mist omdat je troep gekocht hebt.

TheIronMaiden.

DrugsDealertje zei:
Yo peepz,

Net een lekker lijntje coke gedaan.
Maar nu vraag ik me toch eens af, is het beter om speed te nemen?
Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke.
Maar speed is wel 10x zo goedkoop, heb het nog nooit gedaan maar misschien binnenkort wel een keer.

Deel alsjeblieft hier wat ervaringen en wat info, ben benieuwd.

Grtz

Uit je stukje lijkt het ook of je Cocaine niet heftig genoeg vind. Dat kan zijn omdat de kwaliteit bagger is maar het zou ook kunnen dat je gewoon wil expirimenteren.
Laat je speed dan idd eerst even testen.
Het effect van speed is 1 van de beste die je kunt hebben. De kater die daarna enkele dagen duurt vond ik alleen zo kut dat 'dat niet meer opwoog tegen het extreem lekkere gevoel en de mooie lulpraat die erdoor komt!
Daardoor is mijn drug of choice toch sos!

DrugsDealertje

Kwaliteit en gevoel is goed, alleen is zo extreem duur. Ik doe het niet te vaak maar als ik het doe is coke gewoon enorm duur in tegenstelling tot speed. Maar aan de reacties te zien, denk ik dat ik maar bij af en toe coke blijf, is duurder maar wel beter.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Als je speed gewent bent en je neemt coke op de nuchtere maag, ook al is het goede, dan zul je toch vaak teleurgesteld zijn, of meteen willen bijnemen. Je gaat alleen hard op coke als je van tevoren een 6 pack (liever meer) bier hebt gedronken. Het effect wat de coke samen met de alcohol teweeg brengt is een gevoel wat je op speed nooit zult voelen. Maar dit is dubbel ongezond.

Weeg de voor en nadelen gewoon af.
Op Coke kun je slapen, maar het is duur en je bent niet snel optimaal verzadigd. Plus Coke laat een craving achter naar de drug zelf en speed doet dat niet op dezelfde manier.
Speed is goedkoper en potenter dan coke, maar het is ongezonder en je zult er geheid een nacht niet van kunnen slapen. De kater van speed is veel erger dan die van coke, helemaaal als je net begint, maar de speedkater voelt als een lichamelijke uitputting met een afkeer tegen de drug. De coke kater is meer een gevoel van gemis van de drug en een negativiteit/somberheid in je hoofd zonder lichamelijke uitputting.

Beanhead

Badass junkie
Van coke kan je hart vanaf de eerste keel stilvallen... :(

Maar geen zorgen het is allemaal ongezond dus het aloude "gebruik met mate, overdrijf niet"

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Coffeeshops die onder de toonbank speed verkopen aan 15 jarigen.
Zij ZIJN er juist om te VOORKOMEN dat mensen harddrugs gaan gebruiken en ze niet naar straatdealers hoeven te laat gaan.
Maar wat zaag ik nou, ik snuif zelf.

Maar coffeeshops die speed verkopen aan 15jarigen vind ik wel NET iets teveel van het goede.

pascal828

Badass junkie
^vind ik ook.

voor 15-jarigen moeten hard-drugs zeker niet zo dicht bij de hand liggen.
Het is gewoon stom om het zo makkelijk kunnen te verkrijgen.

De schoonheid zit er juist in naar het zoeken en de moeite die je ervoor moet doen.

Dan weet je ook of je het echt wilt.

weyoun22

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
^vind ik ook.

voor 15-jarigen moeten hard-drugs zeker niet zo dicht bij de hand liggen.
Het is gewoon stom om het zo makkelijk kunnen te verkrijgen.

De schoonheid zit er juist in naar het zoeken en de moeite die je ervoor moet doen.

Dan weet je ook of je het echt wilt.

Dat kan ik niet helemaal volgen.
Het zou beter zijn als het bij de apotheek verkrijgbaar is, gegarandeerd puur. Die zoektocht en het spitten door de rommel is juist de ellende met de harddrugs.

pascal828

Badass junkie
Daarom is het blijven zoeken naar het goede spul. Je goed in te lezen, laten testen etc.

Maar ik heb gelukkig maar bijv. 1x slechte pillen gehad. En ben ook geen slecht spul gewend. Maar dat ik weer bij iedereen anders.

Daarom zou je eigenlijk bepaalde principes moeten hebben qua gebruik.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik geef de voorkeur aan speed (wel de cafeine eruit wassen met aceton) Je zal van een of twee lijntjes niet echt een 'gevoel' krijgen maar als je even doorgaat dan merk je het zeker wel. Maar belangrijk is dat er dus geen cafeine in zit, daar krijg je hartkloppingen van en word je compleet rusteloos.
Na een halve gram sta ik zo rete-strak dat ik mezelf niet meer herken :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
COKE. geen speed. ben echt ANTI speed hahahaha vieze kots troep, het is echt super goor en je kan niet slapen, en de volgedne dag ben je toch zo hondsberoerd jonge..

dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.

clockcable

Bewuste gebruiker
De ene drug afkraken en vervolgens een andere goedpraten :rolleyes:

Tevens:
DrugsDealertje zei:
Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke
Dat is ook bullshit, coke is net zulke 'chemische rommel' Het zou zogenaamd minder chemisch zijn dan speed omdat het van een plant komt maar bij de productie van cocaine komt cement poeder, ammoniak, ongebluste kalk,benzine, accuzuur en Natriumhydroxide voor.

[youtube]fTDeImXTEuA&feature=related[/youtube]

no-one

Newbie
Persoonlijk zou ik zeggen hou het bij af en toe coke...
Maar zo ben ik ook begonnen, en ben er inmiddels aan verslaafd, dus.....
Speed is ook lekker...dit gebruik ik tegenwoordig om maar niet aan de coke te gaan, maar dat werkt dus ook niet erg.
Wel gemerkt dat ik bij speed sneller meer nodig heb, zoveel dat snuiven nou niet echt prettig meer is. In het begin deed ik met 1 gram 2 dagen of zo....maar inmiddels gooi ik dat in 1 x in mn drinken, anders merk ik het niet echt meer.
Moet er wel bij zeggen dat mijn gebruik vrij extreem schijnt te zijn....ben pas tevreden als ik sta te trillen zeg maar...
Beter is geen van beiden, maar dat kan ik mezelf ook niet aanpraten, dus ....

Flameon

Badass junkie
Beide is niet goed. Kun je het in de maat houden dan zou ik zeggen coke ... meer waard voor je geld vind ik. Verslaafd kun je aan beide raken, maar bij coke kom je (financieel bv) sneller in de problemen vrees ik.

Andyy

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Beide is niet goed. Kun je het in de maat houden dan zou ik zeggen coke ... meer waard voor je geld vind ik. Verslaafd kun je aan beide raken, maar bij coke kom je (financieel bv) sneller in de problemen vrees ik.

ja maar kwa de prijs denk ik dat je wel 2 keer nadenkt om niet (zoals met speed voor 5 euro per gram stukken makkelijker gaat) te kopen..

Oom Klaas

Badass junkie
no-one zei:
Speed is ook lekker...dit gebruik ik tegenwoordig om maar niet aan de coke te gaan, maar dat werkt dus ook niet erg.
Wel gemerkt dat ik bij speed sneller meer nodig heb, zoveel dat snuiven nou niet echt prettig meer is. In het begin deed ik met 1 gram 2 dagen of zo....maar inmiddels gooi ik dat in 1 x in mn drinken, anders merk ik het niet echt meer.
Moet er wel bij zeggen dat mijn gebruik vrij extreem schijnt te zijn....ben pas tevreden als ik sta te trillen zeg maar...

Je gebruik is absurd.

Andyy

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
no-one zei:

Oom Klaas zei:
Je gebruik is absurd.

ABSURD.

Chris Pontius

Badass junkie
Andyy zei:
COKE. geen speed. ben echt ANTI speed hahahaha vieze kots troep, het is echt super goor en je kan niet slapen, en de volgedne dag ben je toch zo hondsberoerd jonge..

dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.

Kreeg jij niet elke dag dex?

W.F.L.

Badass junkie
Andy zei:

Als je het in je hand kan houden zonder het te nemen moet je inderdaad niet bang zijn. Smartass!

Andy zei:
ja maar kwa de prijs denk ik dat je wel 2 keer nadenkt om niet (zoals met speed voor 5 euro per gram stukken makkelijker gaat) te kopen..

Dan gaat het wel mis als je genoeg geld hebt. Werkloze pepjunk worden is de beste remedie!

Skippy

Wijs gebruiker
Persoonlijk vind ik de werking van speed veel meer effect geven dan coke.
Het is intenster en duurt langer, goedkoper.
Maar beter? nee ..
Nadelen : ik doe geen oog dicht snachts,maar daar is het ook voor maarja :P
je ziet er een beetje verrot uit op lange termijn, geen eetlust tot vaak 24 uur niet eten, ik val er erg van af, in 1 week zo'n 5 kilo kwijt geraakt als het niet meer is.
Geef mij maar een lijntje coke, veel aangenamer, speed gebruik ik alleen als ik nog ff door moet, soort cupasoepie voor snachts .

W.F.L.

Badass junkie
brutus420 zei:
alleen coke uit de pijp op speed,snuifflcoke voor meissies
knallen :rock:

Coke basen op speed? Haha zonde van je coke (en je gezondheid) :tearsofjoy:

Enne.. HCl > base. Altijd :grin: Basen is enkel fijn icm GHB :grin:

clockcable zei:
(wel de cafeine eruit wassen met aceton)/
Na een halve gram sta ik zo rete-strak dat ik mezelf niet meer herken :grin:

Kun je mij alsjeblieft zeggen hoe ik dan die cafeine eruit kan wassen, want ik vind dat maar niks. :openmouth: Ik weet nu al dat het met aceton moet maar een kleine handleiding of werkwijze zou wel zo fijn zijn :grin:

alvast bedankt, pascal greets you :wave:

Bovenaan