Cocaine uitkoken met koffiefilter

kika19624

Newbie
Beste

Als ik met amonia op een lepel me coke verwarm en deze olie word en dit geheel met de olie in een koffiefilter gooi zou de coke dan achterblijven in het fileter terwijl de amonia weggaat

caninus

Bewuste gebruiker
En hoe wil je die olie dan uit je filter krijgen? ik zou gewoon de ammoniak verdampen zodat er pure coke overblijft. (Hoewel dit overigens geen pure coke hoeft te betekenen, want levamisol krijg je er met ammoniak niet uit. En met supermix weet ik het ook niet of je dat er wel of niet uit kunt koken)

caninus

Bewuste gebruiker
Het makkelijkste is een gasbrandertje, een lepel met ammoniak en je coke EN een natte spons om je lepel te koelen. En eventueel een paar tissues om overtollige ammoniak weg te nemen van de lepel

kika19624

Newbie
Maar t gaat spetteren en dan prutelt de coke eruit denk ik met koffiefilte was idee dat de amoniakdoor t filter heen gaat klein nat plekje blijft maar de olie volledig blikft hangen

caninus

Bewuste gebruiker
de olie hoort ook gewoon weer samen te trekken tot een vaste stof. ik denk dat je te veel verwarmt, want het hoort niet te spetteren. je moet eerder stoppen met verwarmen. en de lepel afkoelen op een natte spons of doek. Het heet weliswaar "uitkoken" maar dat moet je niet letterlijk doen

kika19624

Newbie
Nee niet geprobeerd ik doe het wellis met een lepel en een mesje maar zoek iemand met evt ervaring hierin maar begrijp ik goed dat de amoniak als het koud is verdampt en niet blijvend verwarmd hoeft te worden voor het verdampt

caninus

Bewuste gebruiker
Nee niet geprobeerd ik doe het wellis met een lepel en een mesje maar zoek iemand met evt ervaring hierin maar begrijp ik goed dat de amoniak als het koud is verdampt en niet blijvend verwarmd hoeft te worden voor het verdampt
oei, nou heb je het toch verkeerd begrepen ben ik bang

Brakka Mang

Badass junkie
Supermix
En hoe wil je die olie dan uit je filter krijgen? ik zou gewoon de ammoniak verdampen zodat er pure coke overblijft. (Hoewel dit overigens geen pure coke hoeft te betekenen, want levamisol krijg je er met ammoniak niet uit. En met supermix weet ik het ook niet of je dat er wel of niet uit kunt koken)
Supermix blijft ook alleen het wordt anders hard daar kan je het aan zien

Paranoize.

Badass junkie
Je mag me wel pm en om te vragen hoe je base hoort uit te koken, ga ik niet openbaar delen hierzo

Supermix krijg je er niet uit

Bovenaan