Coke combineren met lichte dosis diazepam

EL Rochio

Experimenterende gebruiker
Ik heb bij het gebruik van coke altijd een downer nodig, en normaal gesproken combineer ik het met GHB. Maar aangezien ik door een plaatselijke dealer belazerd ben, hij heeft wel 2 gram goede coke gebracht en zou dan een uurtje later de GHB brengen (moest hij nog ophalen) maar is niet meer komen opdagen. Zou ik een klein beetje diazepam ipv GHB ervoor kunnen gebruiken? Ik hoef geen goed bedoelde waarschuwingen, ik combineer al bijna 30 jaar uppers met downers.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik gebruikte (indien nodig) Xanax (2mg) en zolpidem(10mg). Werkte goed voor mij. Wel ervaring met GHB maar niet na coke helaas, kan daar niets zinnigs over vertellen.

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Ik heb bij het gebruik van coke altijd een downer nodig, en normaal gesproken combineer ik het met GHB. Maar aangezien ik door een plaatselijke dealer belazerd ben, hij heeft wel 2 gram goede coke gebracht en zou dan een uurtje later de GHB brengen (moest hij nog ophalen) maar is niet meer komen opdagen. Zou ik een klein beetje diazepam ipv GHB ervoor kunnen gebruiken? Ik hoef geen goed bedoelde waarschuwingen, ik combineer al bijna 30 jaar uppers met downers.
Goeie combinatie.
Ik gebruik ook altijd downers na coke.
Diazepam, clonazepam, oxazepam.
Helemaal top

Foxymel

Newbie
Gebruik zelf ook een half zolpidemmeke na een avondje coke. Soms lijkt een halve me niet meteen te helpen en neem ik de 2e halfuur. Ik merkt niet echt bijwerkingen, als je opstaat nadat je een uur of 2 genomen hebt om te gaan plassen ofzo voel je je wel een beetje zweverig wankelen..

Ieder lichaam werkt anders maar heb andere forums ook al vaak gelezen dat zoiets als zolpidem geen kwaad kan na een upper.

cocaïnebear

Ik gebruikte altijd zopiclon na cokegebruik. Maar de kater werd alleen maar nog groter ervan. Wat doen jullie om zo snel mogelijk te slapen na gebruik? Want die plafonddiensten trek ik niet meer op ,in ouwe dag😂

CuriousExplorer

DF-koning
Ik gebruikte altijd zopiclon na cokegebruik. Maar de kater werd alleen maar nog groter ervan. Wat doen jullie om zo snel mogelijk te slapen na gebruik? Want die plafonddiensten trek ik niet meer op ,in ouwe dag😂
Vroeger stoppen.

Als dat geen optie is, dan zou ik ( tegen beter weten in) Lormetazepam aanraden.

cocaïnebear

Eerder stoppen is me zelden gelukt eerlijk gezegd. Dank voor de tip. Ben er ook geen voorstander van maar soms moet het even. Liever niet want het wordt zo nog 9ngezonder en duurder idd

Coke en een pammetje is echt een prima combinatie idd.
Ik begin altijd met flink wat alcohol. Maar als dat op begint te raken neem ik ook gewoon een paar Oxazepam.
Om daarna echt te slapen gebruik ik Lorazepam of Bromazolam.

Torchic

Badass junkie
Coke en een pammetje is echt een prima combinatie idd.
Ik begin altijd met flink wat alcohol. Maar als dat op begint te raken neem ik ook gewoon een paar Oxazepam.
Om daarna echt te slapen gebruik ik Lorazepam of Bromazolam.
Je hoeft niet te doen alsof benzodiazepinen in combinatie met alcohol de normaalste zaak van de wereld is. Volgensmij is het algemeen bekend dat dit niet aan te raden is.

Een benzodiazepine na/tijdens een stimulant is natuurlijk ook niet aan te raden maar heeft zo ver ik weet minder gevaren dan alcohol combineren met benzodiazepinen.

Je hoeft niet te doen alsof benzodiazepinen in combinatie met alcohol de normaalste zaak van de wereld is. Volgensmij is het algemeen bekend dat dit niet aan te raden is.

Een benzodiazepine na/tijdens een stimulant is natuurlijk ook niet aan te raden maar heeft zo ver ik weet minder gevaren dan alcohol combineren met benzodiazepinen.

Natuurlijk is het allemaal niet aan te raden en niet verstandig en Harm reduction etc. Maar alcohol werkt misschien iets meer versuffend samen met een benzo omdat je dan 2 downers hebt. Maar je gaat er ook niet meteen dood aan ofzo.

Torchic

Badass junkie
Natuurlijk is het allemaal niet aan te raden en niet verstandig en Harm reduction etc. Maar alcohol werkt misschien iets meer versuffend samen met een benzo omdat je dan 2 downers hebt. Maar je gaat er ook niet meteen dood aan ofzo.
Klopt, alcohol en benzodiazepinen versterken elkaars dempende werking. Als je beide middelen met elkaar combineert kan het zijn dat het voor je lichaam lastig word om dit op tijd af te breken en zo kan er een te hoge dosis in het lichaam ontstaan. Daardoor kun je ademhalingsproblemen krijgen, stikken in je eigen braaksel, buiten bewustzijn raken of eraan overlijden.

En natuurlijk ligt het aan de doseringen maar het ene lichaam kan er ‘goed’ tegen en het andere lichaam krijgt zwaar te verduren met mogelijk een levensgevaarlijke reactie.

Daarom vind ik het belangrijk om dit niet te normaliseren.

Bovenaan