Coke en alcohol kater

Ams020

Newbie
Goedenavond!
Wat helpt nog meer tegen een coke en alcohol kater?

Het was niet de bedoeling om er zo bij te zitten en natuurlijk eigen schuld dikke bult, maarja niet meer terug te draaien..

Ik heb morgen een lange dag op werk en wil niet te brak zijn.

Net twee eetlepels suiker genomen en wat water gedronken. Maar wat helpt nog meer?

Dacht eraan om zo nog een 5-HTP te nemen..

Tips zijn van harte welkom! Negativiteit niet😁

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Zit het vooral in hoe je morgen voor jezelf zorgt, goed eten, vitamines, veel drinken.
Nu is er niet veel meer aan te doen. Nu gaan slapen als dat lukt en hopen op het beste! Je kan wellicht nog vitamine C nemen voor het slapen, kan altijd helpen voor morgen.

Succes!

Ams020

Newbie
Zit het vooral in hoe je morgen voor jezelf zorgt, goed eten, vitamines, veel drinken.
Nu is er niet veel meer aan te doen. Nu gaan slapen als dat lukt en hopen op het beste! Je kan wellicht nog vitamine C nemen voor het slapen, kan altijd helpen voor morgen.

Succes!
Thanks! De volgende dag zorg ik meestal wel goed voor mezelf. Veel eten en water drinken. Alleen voel ik me vaak energieloos en voel ik me ongemakkelijk in m’n vel. Helaas geen vitamine C.. Nu gewoon veel water drinken, eten gaat wel lastig nu

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Nog nooit over phenibut gehoord.. heb het opgezocht en lees juist dat je je nog raarder kan voelen of heb ik dat mis
Bij veelvuldig gebruik in hoge dosissen krijg je inderdaad last van rebounds. Dit is verwaarloosbaar als je een keer in de maand tot Max 1g neemt. Heb overigens gemerkt dat bij mij het effect al duidelijk aanwezig is bij 400mg. Vanaf 1g vind ik het al te verdovend worden.

Maar is je kater na 2 nachten slapen niet al weg? Heb nog nooit meegemaakt dat ik op de maandag nog last heb van een zaterdag avond/nacht alcohol en cocaïne. Of is dit vanavond gebeurd?

edit: vanavond dus, had er overheen gelezen blijkbaar. Geen benzo in huis?

• Like
Waarderingen: ljuv

Brakka Mang

Badass junkie
Goed slapen, goed eten, veel water en vitamines. Idd voor een volgende keer Pheni in huis halen en 1,5 tot 2 gr droppen dan wordt alles ‘heel mooi’😙

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Aangezien Feyenoord 25-05 de finale speelt ben ik aanwezig in de Kuip. Nu heb ik op 31-05 een urine controle bij het CBR. Zouden zij dan nog coke terug kunnen vinden?

#durftevragen #ellende #verkeerdemoment #ismijnietgegund🤣

Zanza

DF-koning
Aangezien Feyenoord 25-05 de finale speelt ben ik aanwezig in de Kuip. Nu heb ik op 31-05 een urine controle bij het CBR. Zouden zij dan nog coke terug kunnen vinden?

Ik zou het er niet op wagen in ieder geval. Kans is aanwezig dat het nog aantoonbaar is. Zeker als je flink eraan gaat.

FerdFatoehaus

Badass junkie

Je zou kunnen zeggen je kunt elke dag van het jaar nog coke doen maar aan de e andere kant: de volgende keer dat Feyenoord in een finale staat kan zo 15 jaar duren.

Danny46

Bewuste gebruiker
Goedenavond!
Wat helpt nog meer tegen een coke en alcohol kater?

Het was niet de bedoeling om er zo bij te zitten en natuurlijk eigen schuld dikke bult, maarja niet meer terug te draaien..

Ik heb morgen een lange dag op werk en wil niet te brak zijn.

Net twee eetlepels suiker genomen en wat water gedronken. Maar wat helpt nog meer?

Dacht eraan om zo nog een 5-HTP te nemen..

Tips zijn van harte welkom! Negativiteit niet😁
wat benzos ?

Bovenaan