Coke en mdma

Nodoubts

Experimenterende gebruiker
Goedenavond,

Binnenkort ga ik weer eens drugs gebruiken, ergens bij iemand thuis voor een heel weekend lang. Nu willen we coke en mdma gaan doen, verstandig is dit niet maar al heb al een hele tijd niks meer gebruikt.
Hoe zouden we dit het beste kunnen aanpakken? Eerst een avond mdma en daarna een middag/ avond coke? Of eerst coke en dan mdma of zelf allebei op 1 avond.
Heeft dit invloed op de werking van beide?
Alvast bedankt.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Goedenavond,

Binnenkort ga ik weer eens drugs gebruiken, ergens bij iemand thuis voor een heel weekend lang. Nu willen we coke en mdma gaan doen, verstandig is dit niet maar al heb al een hele tijd niks meer gebruikt.
Hoe zouden we dit het beste kunnen aanpakken? Eerst een avond mdma en daarna een middag/ avond coke? Of eerst coke en dan mdma of zelf allebei op 1 avond.
Heeft dit invloed op de werking van beide?
Alvast bedankt.
Allebei op 1 avond zou ik niet doen. Ze werken elkaars effecten nogal tegen.

Ik zou het bij 1 soort stimulant per weekend houden. Je gaat bij elke volgorde last hebben van de dag ervoor.

Lemmy

Badass junkie
Gewoon geen coke tenzij van black market is.

Wat bedoel je daarmee?

Ok, er is veel "shit" (ha ha), maar persoonlijk heb ik nog maar drie keer rommel gehad, en dan bedoel ik écht slechte. Ik koop nooit via het donkere web.

Laatst bewerkt:

GABAadvisor

Wat bedoel je daarmee?

Ok, er is veel "shit" (ha ha), maar persoonlijk heb ik nog maar drie keer rommel gehad, en dan bedoel ik écht slechte. Koop nooit via het donkere web.
Kun je toch net zo goed 4fma kopen, pep m gevoel met xtx euphorie en lovw gevoel.
En waarom is het dan wel ok als het van de black market komt?
Kwaliteit meestal. Niet versneden maarja je betaald de prijs. Maar wel eens 4fma overwogen? Combi van 2 stimulanten is nooit goed

GABAadvisor

Wat doen cocaïne en XTC wanneer je die tegelijkertijd gebruikt?
Als je XTC en cocaïne combineert wordt de adrenaline-huishouding extra geprikkeld. Door deze toegenomen prikkeling ontstaat een verhoogde bloeddruk, een verhoogde hartslag en kunnen acute problemen met het hart- en bloedvatenstelsel ontstaan. Verder valt te verwachten dat gecombineerd gebruik sneller tot een kater leidt. De zenuwen die betrokken zijn bij afgifte van serotonine en adrenaline raken door het gecombineerde gebruik sneller uitgeput waardoor de volgende dagen een leeg gevoel kan ontstaan

heyol

Bewuste gebruiker
Tegelijk zou ik niet doen. Dat werkt elkaar een beetje tegen.
En ik zou eerst coke doen en dan MDMA.

Van MDMA wordt je brakker dan coke de dag erna, en als je dus MDMA de 1e avond doet ga je denk ik geen zin meer hebben om coke te pakken.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Het schijnt dat coke MDMA blokkeerd en je dus minder voelt ipv meer..

Sowieso is MDMA al zooooo fucking leuk dat je het niet hoeft te combineren, toch?

Alleen met psychedelica, maar die hebben wel synergy met MDMA.

Nodoubts

Ik denk dat dezelfde avond van allebei proeven dan niet zo handig is, denk eerst dan mdma en de volgende dag bier en coke.

Nodoubts

Als ik coke gebruik dan word dat sowieso een nacht niet slapen, als mdma uitwerkt kan ik meestal gewoon slapen. Denk dat ik daarom de dag erna wel weer beetje fit ben. Kan heel anders uitpakken maar dat is hoe ik er nu over denk haha

heyol

Bewuste gebruiker
Goh ja, nu twijfel ik zelf ook lol
Miss dat je na een nachtje MDMA minder brak bent dan een nachtje wakker liggen van coke.

Laat ma weten hoe t gegaan is :P

heyol

Bewuste gebruiker
jij zou dus eerst coke en dan m doen.

En ja, ik denk het wel eigenlijk. Je slaapt weinig van coke maar eens je in slaap valt kan je wel lekker uitslapen en uitkateren (ik denk niet dat jullie een wekker gaan zetten).

MDMA put echt wel bepaalde stoffen in je hersenen uit waardoor je een paar dagen wel wat brak kan zijn. Coke put dit veel minder uit.

Nodoubts

Ik denk dat mijn voorkeur toch uit gaat naar eerst avondje spacen, lekker slapen en dan de volgende dag flink wat bier en coke om de nacht door te trekken, zodat je er voor de aankomende maanden weer even klaar mee bent omdat de kater zo hard aankomt, eigenlijk best raar dat je weet dat die kater gaat komen maar toch begin je er weer aan.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik zou ervoor gaan man. Lekker paar punten van die s nemen. Biertjes drinken en fissa bouwen!

Zo rond 12 à 1 die pil erbij nemen en dan is het voor je het weet 6 uur. Matrix style.

Bovenaan