Coke + goeie weed is TOP

heyol

Bewuste gebruiker
Yooowww

Normaal ging ik vandaag LSD doen, maar niet doorgegaan.
Waren op den duur coke aan't snatsen, en ik zeg u:

Heel de avond goed aantal lijnen gepakt, vies strak, en
toen zo'n sigaret gerook met alleen pure weed in.

(Ik heb bijna 0 ervaring met Weed/roken in algemeen)... Maar ik zeg u,
net coke gedaan en blijkbaar pure kwaliteitsweed in 1 sigaret, zonder tabak.

En echt nice jo!!! Normaal helemaal geen fan van weed... of roken in algemeen.
Maar nu die combinatie: Heel mijn lijft tintelt,,, tot in mijn tenen/en vingers.

Beetje GOA Muziek op (stuur goeie GOA playlists op).

Echt een combinatie om meer te doen, beetje trip-achtige of XTC-achtige ervaring. Goed strak van coke,
ma toch gechilled door weed.... Actief, wakker, sociaal, ma toch chill.... Zowa alle
positivie aspecten van de strakheid van coke en de negatieve niet.

Jazekerssss... Deze combinatie ga ik vaker doen... Echt nooit een fan van weed geweest
ma na zo'n avond coke snuiven AFSLUITEN met goede kwaliteitsweed (puur in een sigaret zonder tabak)
is echt een FUCKING aanrader!!!

Alles tintelt, blij, strak ma toch ontspannen, geen cravings/depressies door de weed,...

VIES VEEL COKE + BEEJTE WEED == FUCKING NICE & TINTELINGEN

PS.
Ook best veel alcohol op.

PS.
Nooit aan coke beginnen, best wel verslavend. MA FUCKING NICE!

NOG IEMAND ZO GOEIE ERVARINGEN MET DE COKE-WEED COMIBNATIE????

Nooit gedacht dat dat zo goed kon zijn, voelt echt gewoon lekker!!

heyol

Bewuste gebruiker
WAAROM IS COKE + BEETJE WEED ZO GOED??? Kennen meer mensen dit? Nooit van gehoord!! Pas na 1j coke gebruik van gehoord,,,,

CuriousExplorer

DF-koning
Hier 4mmc en weed....
Ik rook absoluut niet graag, maar op momenten 4mmc zou ik die joints letterlijk willen opeten....🤣🤣

* oja, en delen doe ik dan niet meer 🤣🤣

Zweevteev

Wijs gebruiker
Iemand heeft het goed naar z'n zin hahahaha, nice man. Het eind van m'n truffeltrip eindigen met een joint vond ik ook héérlijk.

Yooowww

Normaal ging ik vandaag LSD doen, maar niet doorgegaan.
Waren op den duur coke aan't snatsen, en ik zeg u:

Heel de avond goed aantal lijnen gepakt, vies strak, en
toen zo'n sigaret gerook met alleen pure weed in.

(Ik heb bijna 0 ervaring met Weed/roken in algemeen)... Maar ik zeg u,
net coke gedaan en blijkbaar pure kwaliteitsweed in 1 sigaret, zonder tabak.

En echt nice jo!!! Normaal helemaal geen fan van weed... of roken in algemeen.
Maar nu die combinatie: Heel mijn lijft tintelt,,, tot in mijn tenen/en vingers.

Beetje GOA Muziek op (stuur goeie GOA playlists op).

Echt een combinatie om meer te doen, beetje trip-achtige of XTC-achtige ervaring. Goed strak van coke,
ma toch gechilled door weed.... Actief, wakker, sociaal, ma toch chill.... Zowa alle
positivie aspecten van de strakheid van coke en de negatieve niet.

Jazekerssss... Deze combinatie ga ik vaker doen... Echt nooit een fan van weed geweest
ma na zo'n avond coke snuiven AFSLUITEN met goede kwaliteitsweed (puur in een sigaret zonder tabak)
is echt een FUCKING aanrader!!!

Alles tintelt, blij, strak ma toch ontspannen, geen cravings/depressies door de weed,...

VIES VEEL COKE + BEEJTE WEED == FUCKING NICE & TINTELINGEN

PS.
Ook best veel alcohol op.

PS.
Nooit aan coke beginnen, best wel verslavend. MA FUCKING NICE!

NOG IEMAND ZO GOEIE ERVARINGEN MET DE COKE-WEED COMIBNATIE????

Nooit gedacht dat dat zo goed kon zijn, voelt echt gewoon lekker!!

Gappie! Dit lijkt me inderdaad heel fijn!!
Wees je er wel van bewust dat coke (upper) en alcohol/wiet (downer) elkaar een beetje uitdoven. Nee, ik zeg niet dat je dit niet moet doen! Drugsgebruik doen we om ons lekker te voelen en dat werkt in deze! Maar let op. Het een werkt sneller uit dan het ander en je kan in een heftige reactie terecht komen, zorg dat je dit niet in je eentje gebruikt. Het risico op ongelukken blijft en het is lekker als iemand hulp kan inschakelen als de alcohol/wiet te snel uitwerken en jij met teveel coke in je neus zit.... samen zijn tijdens drugs is sowieso fijner :) in weet dat ik rijkelijk laat reageer maar doe er je voordeel mee de volgende keer :tongueout:

Bovenaan