Coke na speed, verschil helderheid.

cadou

Belezen gebruiker
Hai allemaal, ben al jaren niet echt actief meer hier, want ouder dus drukker en niet veel tijd meer voor harddrugs dus rook meestal alleen een jointje sávonds. Maarrrrrr....als ik dan eens een weekend niets hoef te doen en het komt zo op mijn pad, dan wil ik nog wel eens genieten, Zoals vanavond(ondertussen natuurlijk al nacht). Nou had ik vandaag pep gehaald, 2 gram, ik weet, is troep vergeleken met coke, of xtc, maar je bent er niet zo van de wijs van als pillen(fijn als je een druk leven hebt) en het is niet zo duur als coke(heb dat eigenlijk altijd belachelijk duur gevonden in verhouding tot effect) en daar is nu 1 gram van op. Goeie pep:). Nu had ik ook al een tijdje een envelopje met een halve gram coke in huis, tot nu toe niks mee gedaan, want alleen een halve gram coke is ook niks op een avond, werkt supersnel uit en dan wil je meer, ga je extra halen,enz. gedoe dus, en daar had ik geen zin in. Maar nu er ook pep is, is dat halfje een leuke aanvulling. Het lag al een tijdje dus ik dacht, draai er maar 2 plofjes van. Nu nam ik vroeger wel een speed en xtc op 1 avond of coke en xtc op 1 avond maar heb eigenlijk nog nooit op 1 avond pep en coke gebruikt, tot nu, en ik verbaas me werkelijk over het verschil in helderheid in je hoofd! Heb toch goeie pep, en het eerste plofje(oude coke) knalt er zo overheen! Ben me eigenlijk nooit zo bewust geweest van het verschil in gevoel, en vind het echt verwonderlijk. De coke maakt helder zonder dat wazige zeurgevoel(heb er even geen betere omschrijving voor) wat speed je geeft naast het wakkerder zijn, nou vindt ik dat zeurderige achtergrondgevoel zelf altijd heel lekker, niet zo van de wijs als xtc(dan zit je pas echt in een roes) maar ik vind het supergrappig dat je duidelijk het verschil in werking kan merken terwijl ik al zo strak sta zeg maar. Sorry voor het lange verhaal, maarja pep en coke, zegt genoeg toch? Ervaren jullie dat ook zo? Dat het duidelijk een andere beleving van helderheid geeft? Los van alle andere verschillen?

Kanatzu

Newbie
Heb overlaatst van mijn dealer een 'nieuwe' soort drugs gekregen ... Rti-126 genaamd , het is een soort variatie van coke & pep , het is ook nog niet vindbaar in je urine / bloed , hij had het wel laten testen in een labo , maar had nog niemand gevonden om het op te testen , nu had'k 10gr gratis gekregen (prijs is wel 35euri/gram) voor eens uit te testen & het effect is hetzelfde als wat jij beschrijft ... je blijft er sowieso 6uur klaarwakker & oplettend van , en je hebt ongeveer een dik uur toch die coke rush in je hoofd , het enige nadeel is wel dat je hierbij ook die drang hebt om snel bij te nemen ... Maar it's al in the head ! Gewoon je zakje wegleggen of niet bijhouden en je kan er sowieso een goeie tijd tegenaan , thx voor je report :) kon het gevoel zelf niet beschrijven , maar hierbij heb'k dus de perfecte omschrijving . grtz !

Bovenaan