Contact dealers

Hallo allemaal,

Mijn partner heeft jaren lang drugs gebruikt, cocaïne. Naar zijn zeggen heeft hij zo'n 3 jaar niet meer gebruikt maar hij krijgt nog steeds sms'jes en apps van dealers. Ik vraag me af of dat klopt als je zolang niks meer afneemt je wel nog steeds in hun vriendenlijst staat en regelmatig berichtjes krijgt over super spul etc.
Is er iemand die me daar meer over kan vertellen?
 

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hoe weet je dat hij nog sms’jes en apps van dealers krijgt? En heb je hem zelf niet gevraagd waarom hij die contacten nooit geblokkeerd heeft?
 
Omdat ik ze zelf kan zien op zijn telefoon. Vanavond kreeg hij weer een sms'je en dat zit me gewoon niet lekker. Ik heb hem heel vaak gevraagd waarom hij nog steeds berichtjes krijgt maar het enige wat ik als antwoord krijg is dat hij het ook niet weet en hij er niks aan kan Doen, dat hij nou eenmaal in die lijst zit... wat 2 jaar geleden als het goed is is opgedoekt omdat alle dealers in de regio waren opgepakt inclusief telefoons en nummers. En ik weet dat hij al aardig wat nummers heeft geblokkeerd maar na 3 jaar blijven ze nog steeds komen
 

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Volgens mij is het vrij gangbaar dat dealers gewoon een aanbieding naar hun gehele adreslijst sturen. Ik denk niet dat ze een administratie bij houden om klanten die niks meer willen eruit te halen. In principe kan hij ze gewoon blokkeren natuurlijk. Dan krijgt hij het in ieder geval niet meer.

Edit: Wat natuurlijk wel kan zijn is dat meeste dealers om de zoveel tijd een nieuw nummer nemen, en dan adresboek gewoon kopiëren. Dus dan is het logisch dat hij die nummers dus steeds weer moet blijven blokkeren. Vervelend wel dus, als je er vanaf wilt komen...
 
Laatst bewerkt:

Fool

Badass junkie
Ik heb wel eens gevraagd of ze me uit hun klantenbestand willen halen. Doen de meeste dealers niet zo moeilijk over. :)
 
Bovenaan