Copelandia Cyanescens lets go psychadelic ...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok dit is wat ik ff snel vond:

Mushroom Galaxy te Amsterdam

Copelandia/Hawaii (Panaleous Cyanescens)
Contents: 10 grams fresh
Duration: 3/4 hours

Side Effect upon ingestion:

Copelandia, also known as Hawaii is another one of the strongest mushrooms!!
They only advice I can give you is: Sit back & Relax....
Back to products € 18,00

€ 18,00
Das wel duur he een trippie kost minder en werkt langer.
Moet ik verder zoeken of zelf ff wat opkweken ?

Stonie

Ik betaal meestal 15 euro voor een portie hawaiiaanse. Zoek gewoon een shoop waar ze goedkoper zijn.

Hawaiiaanse kweken is niet zo eenvoudig.

Yo Disso, thanks voor de rappe reply.

ik dacht aan zo'n kweeksetje die je opent en een week wacht voila ..... paddos ten overvloed.

Zo ging dat toen met die Mexos prima.
Zijn die Hawaiaanse lastiger ?

Voor die 3 euro wil ik niet gaan moeilijk doen voor die 18 wel.
Ik sta op het punt om naar die shop te racen op mijn fiets en in te slaan.

I AM CRAVING SO HARD ......... !!!

ps: Kweekkit kost 65 euries ....

lysergine25 zei:
Yo Disso, thanks voor de rappe reply.

ik dacht aan zo'n kweeksetje die je opent en een week wacht voila ..... paddos ten overvloed.

Zo ging dat toen met die Mexos prima.
Zijn die Hawaiaanse lastiger ?

Voor die 3 euro wil ik niet gaan moeilijk doen voor die 18 wel.
Ik sta op het punt om naar die shop te racen op mijn fiets en in te slaan.

I AM CRAVING SO HARD ......... !!!

ps: Kweekkit kost 65 euries ....

Mexicaanse paddo's zijn relatief erg sterk, ik kweek ze zelf ook.
Bij Hawaiaanse moet je UITERST steriel te werk gaan, er ontstaan heel snel infecties of ziektes.

mmm dus doosje open en een weekje wachten is er niet bij, die kweekkits zijn toch al vervoorbij dat lastige stadium.

Dit is zo'n wacht en pluk kitje he ....

:love:

Haast heb ik niet, kan nu een portie kopen en een kitje erbij meenemen zodat ik over een maand een volle zak gedroogde Nemo Killers heb.

Goed idee ?

Of ben ik aan het beunen en moet ik mijn muil dichthouden en meer en beter lezen ...

Eigenlijk wel he !!

Stonie gaat nu even flink sukken aan de oliepijp.

:wave:

Hawaiiaanse kosten waar ik ze koop 17.50; da's wel flink duurder dan LSD maar de verwarring die het geeft is het geld helemaal waard, ik zou het iniedergeavl nog doen voordat paddo's illegaal gemaakt worden, en zeker hawaiiaanse, die staan garant voor een sterke trip als je er genoeg van neemt.

Hawaiaanse zijn niet te krijgen in kweekkitjes, je kunt wel de sporen kopen op Azarius, start from scratch dus :)

Is er misschien sprake van het illigaal maken van paddo's de laatste tijd?
Ik weet namelijks niks over de nederlands wetgeving want ik woon in belgië.

Psycho_Chrono zei:
Hawaiaanse zijn niet te krijgen in kweekkitjes, je kunt wel de sporen kopen op Azarius, start from scratch dus :)

Ze worden gewoon te koop aangeboden bij deze shop hoor.
Ik lees het toch zelf kan een webpage zijn die veroudert is de prijs staat er bij.

=============================================

All strains of the Panaeolus Cyanescens grow best on a dung-based substrate. As spawn rye can be used. The cultivation of the Panaeolus cyanescens needs a bit more attention than the Psilocybe cubensis. It’s more sensitive to the right levels of fresh air, humidity and temperature. The fast growing mycelium of this specie does not colonize the substrate as heavily as the Psilocybe cubensis mushroom.

===============================================

Ok die 18 euro moet dan maar vrees ik, ik bedoel dan wel die 36 eurootjes ....

Lastig die webshops die je niet kan bellen en laat staan dat die mongolen jke meteen terug mailen ik haat winkels die neit meteen terug mailen.

Stonie gaat nu even goed sukken.

Het groente zakje:

p6100094tx3.jpg

Wat voor groente heeft hij gekocht ?

p6100096tl5.jpg

3 x 18 eurootjes .... is veel geld voor 6 uurtjes scheef kijken.

Maar goed mijn eerste paddo ervaring was erg intens ik hoop deze opnieuw hertebeleven.

Nemo Killers ... a.k.a. Copelandia Cyansecens

p6100099pw9.jpg

Volgend weekend bij mooi weer wil ik naar Texel gaan en ze daar innemen. Uiteraard met mijn drugspartner Blotje.

Ik wil dan een direct report proberen te gaan maken.
Dat zal wel niet gaan lukken met 2 porties achter de kiezen.

Groet

Stonie

Je weet het nu Delerium, altijd een hele nemen.
Halve pillen werken ook al zo matig, behalve met LSD moet je geen hele nemen. :wink:

Ik neem eerst 1 portie en dan 2 uur later het 2de hoop ik. :mrgreen:

Ik ga ze maar drogen he ?
Want volgende week zijn ze verrot. Iemand iets zinnigs te zeggen daarover ?
Het scheelt ietsiepietsie in potentie toch ?

Groet

EL Paddero

lysergine25 zei:
Je weet het nu Delerium, altijd een hele nemen.

Ik denk niet dat het zo veel verschil had gemaakt als de drie-kwart portie al minder dan matig was. Gewoon slechte kwaliteit van De Sjamaan in Arnhem :(

kan dat ook nog ?

niet alle hawaaiaanse zijn even sterk ?

mmm nou ja duimen maar.

Deze Smart Shop is erg goed, de voorrraad was oneindig alles zag er erg vers uit.
Duidelijk en overzichtelijk, ze zijn ook groothandel en kweken ze zelf.

Mushroom Galaxy Raamsteeg Amsterdam

Zeker een aanrader andere shops waren duurder en minder goed vers cq uitgebreid in growkits etc etc.
Dit was en echte paddoshop.

Stonie

3 porties liggen te drogen:

p6100100at4.jpg

Dit is een oud portie van 2 jaar geleden zal dat nog trippen zat weel goed verpakt.

p6100101sy9.jpg

nou schaden zal het niet toch ?

Stonie

lysergine25 zei:
3 porties liggen te drogen:

p6100100at4.jpg

Dit is een oud portie van 2 jaar geleden zal dat nog trippen zat weel goed verpakt.

p6100101sy9.jpg

nou schaden zal het niet toch ?

Stonie

Oei lastig, ze zien er namelijk nog prima uit! Alleen 2 jaar is wel erg lang. Nouja fout gaan kan het niet echt, dus ik zou het gewoon proberen. Want het kan hooguit zo zijn dat de psicoline en psicolibyne is aangetast. Dan zal je weinig tot niets merken , maarja beter dan ze weg te gooien :P

Lol pas je op dat je geen mindtrip krijgt, ik had dit weekend 2 porties op en zat kantje boordje :P ! En dat terwijl ik del laatste 9 keer er geen last van had, doseer beetje bij beetje vreet niet alles in een keer (net als ik deed) :wink: :wink: !

Have fun !

oh ja en check dit topic om te kijken hoe je lekkere thee kan maken :rolleyes: , had ik ook moeten doen :P !

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7894

ok thanks ik zal ze zeker niet in een keer nemen, ik dacht het volgende:

eerst 1 portie.
uur later 1/2 portie
eventueel een uur later 1/2 portie

Nou dan moet ik wel helemaal in de grond willen kruipen op naar china naar mijn voorvaderen.

Ik kan niet wachten met het verslag ik ga met de pen aantekeningen maken en ik probeer mijn voicerecorder tevinden.

Stonie

top idee ...

Jaja ik heb ze wel is gekookt ...
ik heb ze wel is op de volle maag genomen ..

En maar klagen dat ze nooit meer voelen als de eerste. Nu ben ik er bijna zeker van dat ik finaal plat tegen de grond ,in het gras, lig te snotteren als een kabouter.

Als SimBesim erbij kon zijn werden we samen leip.

Ik ga dus voor de tomatensoep ik zal deze goed opwarmen en de gedroogde en versnipperde paddos erin verwerken.
Beetje creme fraiche et voila monsieur ...

lysergine25 zei:
Ok dit is wat ik ff snel vond:

Mushroom Galaxy te Amsterdam

Copelandia/Hawaii (Panaleous Cyanescens)
Contents: 10 grams fresh
Duration: 3/4 hours

Side Effect upon ingestion:

Copelandia, also known as Hawaii is another one of the strongest mushrooms!!
They only advice I can give you is: Sit back & Relax....
Back to products € 18,00

€ 18,00
Das wel duur he een trippie kost minder en werkt langer.
Moet ik verder zoeken of zelf ff wat opkweken ?

Stonie

hier zou ik dus al zeker nooit iets gaan kopen, ze kennen hun eigen producten niet eens! Op het doosje staat 12 gram vers en hier maar 10 (dat is wel leuk meegenomen natuurlijk) en de paddotrip die maar 3/4 uur duurt moet nog uitgevonden worden.

geinig was me niet opgevallen ...

Zal ze er is over aanspreken.

haha ... niemand zag het.

Was je nuchter ?Jij moet bij de douane gaan werken.

3 tot 4 uur is al niet lang maar het ging toch meer om de type fout 3/4 is 3 kwartier .. haha.

Voor 36 euries ....

:cry:

Ze zijn al flink ingeslonken en is niets meer van over.

:cry:

Stonie

azgaza zei:
Hawaiiaanse kosten waar ik ze koop 17.50; da's wel flink duurder dan LSD maar de verwarring die het geeft is het geld helemaal waard, ik zou het iniedergeavl nog doen voordat paddo's illegaal gemaakt worden, en zeker hawaiiaanse, die staan garant voor een sterke trip als je er genoeg van neemt.

Ben het er wel mee eens dat het de 17,50 waard is. Hawaiiaanse kunnen inderdaad een goed sterke trip geven die nog best bestand is tegen van alles en nog wat (imo)

Ok technische vraag is de trip dan te verlengen als ik een portie bijneem.
Met de LSD gaat dat prima, ik bedoel het kost je 2x de dosis waar je een maand later gek van wordt maar bijtanken is mogelijk.

Ik heb 3 porties 1 voor haar 2 voor mij ... erg he ..!!
Nou ja, ik heb ze betaald, Blotje mag zelf een kistje erbij kopen als ze dat graag zou willen.

Hoe dan ook dan wordt het toch alsnog 8 uur ?

Weersvoorspellingen zitten zwaar tegen, maar ja.

Stonie

Terug
Bovenaan