• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Daar gaan we weer nu ook met Hawai

Tja, mexicaanse spul is veel harder dan andere soorten paddo's...
Vergelijkbaar als NLX een super-wiet dan andere buiten-wiet.

Ow ow jongenss ppfff net ff de ....wijk in geweest ow whaha dat is echt niet normaal daar whah poppekast figuren euhh...
Ik heb nog ...

lijkt wel of de trip nog erger iss dan donderdag......tjreeesss..ohh wat lekker spul is dat zeg....een aanraderttjuhh

Moeijlijk nu om een aktie uit te voeren echt...

ppfff gekukt nu gaan deze rakkers erin..mhoewahhhh

Die truffels moet iedereeen nemen ow wat een gevoel zaaligh.........

Bah bah die padooss weg ,,aan fear factor denken gewoon doen,...hehe

check nog ff bij jou voor ik onder de wol kruip.
zit je nou in je uppie te spacen :s
gaat alles nog goed :s
of gaat t te goed :D
ik hoor t morguh wel weer..........
truste vanuit de laar :wave:

melissa zei:
check nog ff bij jou voor ik onder de wol kruip.
zit je nou in je uppie te spacen :s
gaat alles nog goed :s
of gaat t te goed :D
ik hoor t morguh wel weer..........
truste vanuit de laar :wave:

we zitten hier nog met ze 8en lijkt alsof ik were normaaol wordt...
Maar dat is nog niet zo....ff biertje drinken..

Die truffels die ik had zijn echt een aanrader,,,ppfff trip was nog heftiger
dan donderdag terwijl ik precies het zelfde op had...

Goedemorgen,euh middag,

Ik heb even genoeg gehad voor de eerste paar weken.
Ik heb pijn in me middenrif van het lachen gisteren.
Deze trip was absoluut nog heftiger dan die van donderdag die hawaaiiaanse haddden we maar niet genomen dat zou me echt teveel
zijn geworden.

Die kameraad die mee deed heeft hele nuttige inzichten gekregen en gaat hier denk ik wel wat mee doen.

Tijdens mijn tripreport gaf ball0n afentoe commentaar als ik nu terug lees valt het allemaal wel mee maar ik dacht dus dat hij gisteren echt de
wiseguy aan het uithangen was.haha.

Telkens als hij een reactie plaatste dacht ik ..die gozer is gek die denkt dat ik niet aan het trippen ben...is wel grappig hoe je dingen interperteerd.

Ben gisteren uutje of half 4 gaan slapen en heb hele zuivere mooie dromen gehad..Voor mij kan het weekend niet meer stuk in ieder geval.

Tot slot nog..raad ik iedereen aan om een keer deze truffels tot zich te nemen.Het zijn dus niet die lichte lichtbruine tamtensis truffeltjes
Maar enorme grote brokken truffels psilocybe mexicana,of te wel Philospher's Stone ..Ik hoop dat ze die overal in de smartshops hebben.

Grz...

mischien moest ik ook maar es............
nheeeeeeeeeee
durf niet,klinkt wel kicken........
maar hou t liever bij sos :P

mooi he

ik heb zelf ook een aardige schelpenverzameling en daar vermaak ik mij ook wel eens mee tijdens een trip

Terug
Bovenaan