Dampa keelpastilles

ik heb er wel over gehoord en gelezen maar zelf weet ik er niks van ,alleen dat de pastilles van dampo zijn en je ze bij de drogisterij kan kopen maar dat wist je vast al

Bal0n

Badass junkie
Kijk eerst goed welke andere werkzame bestandsdelen erin zitten, anders lig je strax onder de grond :P.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Tegenwoordig moet je daarvoor gebruiken:

DARO RETARD CAPSULES

Géén andere (in NL) is beter geschikt. (Tenzij DAMPO BIJ DROGE HOEST nog op de markt is, dan moet je een minimaal een halve flesje hoestdrank van 300 ml leegzuipen en geloof me het is niet lekker ik spreek uit ervaring.)

Wat betreft DARO caps als je daarvoor kiest" Voor het gewenste effect moet je een aantal capsules fijnstampen, het is vertraagde afgifte capsules namelijk. Of je moet er de hele dag voor uittrekken en dan trip je veel lichter.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Dennis_fuckin A! zei:
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm.shtml de werkzame stof die de dampo pastilles heet dxm als ik het goed heb?! en op deze site kun je info vinden(is al een keer een topic over geweest zag ik net)
correct

dxm

"wel grappig om het eens gedaan te hebben" vinden de meesten naderhand, geloof ik

matthijs

Badass junkie
oh, ik weet er wel wat vanaf, heb vooral de experiences gelezen :P, maar daarin staat nooit echt duidelijk hoe je retard capsules moet gebruiken zodat het recreatief wordt.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
jah lol

ik ben het toen eens op gana zoeken

RETARDED betekent in het engels gewoon VERTRAAGD

Als je in Amerika een tijdgrens passeerd staat er gewoon op een groot bord: "Retard your clock by 1 hour" oid

In het NL bestaat het woord zelfs. Bij wat in de volksmond MONGOLEN heten, dat is medisch gezien een persoon met MENTALE RETARDATIE (mentale vertraging :flushed: )

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Audio Scum

Belezen gebruiker
Wel een keeer gedaan, volgens mij heete ze geen dampa maar het waren wel hoestcampsules.

Allebei een heel pak naar binnen gewerkt en naar een uurtje voelde je wel iets maar niet echt van Wouw. Dit duurde een tijdje, wel rare gespreken tussendoor. en zo maar geen verandering.
Na een uurtje of 4 naar m`n bed gegaan en toen begon het m`n heleslaap kamer was een groot oerwoud en andere vage dingen gezien, dit bleef nog wel iets van 4 uurtjes doorwerken.

Niet voor hehaaling vat maar maar zeker leuk om geprobeerd te hebben.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik heb tijdje terug 300mg Darolan capsules gedaan.
Dampo keelpastilles word niet meer verkocht,daarvoor in de plaats is de hoestdrank versie van Dampo in plaats gekomen.
Je moet de inhoud van de capsules idd platstampen,en dan het poeder moet je innemen.Ik heb het toen in me drankje geflikkerd,maar raad je dat zeker af,want het is echt niet te zuipen hoe zoet je drankje ook is!

Ik heb dan ook alles uitgekotst,maar heb wel degelijk dingetjes gezien.
Ik vond het niet zo heel prettig de trip,maar misschien komt het doordat ik moest kotsen....

Voor de geintresseerden hier mijn trip-report.

TripReport.DXM

Benodigtheden
1 Pakje Darolan 29,5mg x 10 Capsules.
Fles Verse Jus.
Lavaa Lamp.
Film : Final Cut.

Nou jongens ik heb het geprobeerd hoor zal hier even in het kort schrijven wat ik heb meegemaakt.
Mijn Tripeport

Ik ben dus 1 Pakje Darolan gaan halen van 29,5mg x 10 caps.
Omdat mijn ouders er alleen vroeg niet zijn,was ik genoodzaakt dit proces in de ochtend uit te voeren op nuchtere maag
Ik had dus niks gegeten alleen een beetje koffie gedronken.
Ik begon mijn ritueel met een bakje en zo'n stampdinggeval hoe je het ook wilt noemen!
Dus ik al die Caps 1 voor 1 leeggooien in het bakje,wat overigens erg moeilijk was!
Bij sommige caps vlogen de bolletjes gewoon door mijn kamer van lompheid!
Ik zat een beetje onder eigenlijk zeg maar,maar na een paar oefeningen heb je het truukje door hoe je ze kan open maken zonder dat ze ronvliegen
Affijn ik dus finally alle Caps leeg en dus flink aan het stampen met dat ding om die bolletjes tot poeder te malen...
Vergis je niet,maar dit is ook niet iets wat je zo 1,2,3 doet!
Toen ik eindelijk een poederachtige substantie kreeg ben ik mijn werkzaamheden gaan staken.
Had een lekker sapje gekocht zo'n vers sapje van de AH
Dus ik ongeveer de helft van de poeder substantie in het glaasje gekieperd
Dus dat zou dan 150Mg moeten zijn(-de bolletjes in mijn kamer)
Rond 10:33 nam ik de eerste helf,Nou lieve mensen ik weet niet wat ik naar binnen goot,maar echt geloof me een autoband smaakt nog lekkerder!
Gotverdorie wat is dat Spul Ranzig!!!!!!!!
Echt zo bitter als de hel!
Affiijn besloot besloot om het 2de deel te nemen om 11:00.
Inmiddels aangekomen op 11 uur slok ik het inmens vieze goedje op met daarop in afwachting van wat er gaat gebeuren....
10:30 Tijd gaat heel erg langzaam als ik er naar kijk
voel voor de rest niet echt iets speciaals.Film aangezet inmiddels....
11:00 Werd op een gegeven moment erg onrustig en ben over mijn nek gegaan!
Was te misselijk op een gegeven moment en ben toen maar gaan kotsen
Film na het kotsen uitgezet en ben op msn gegaan.
11:15 Weer naar de toilet gerend en weer gekotst
Echt waar mensen de Jus zat in me neus met dat oerbittere spul erbij!
Iel! Hoop dat het je nooit overkomt!
11:30 Ben een beetje bij aan het komen,want mijn maag doet erg onrustig....
Kauw de smaak eeen beetje uit mijn mond met een lekker Kauwgompie
12:00 Het was de hele tijd al zo,maar nu word het erger,mijn lichaam word gewoon erg zwaar en lijkt wel alsof ik net uit de kroeg kom....
Het heeft wel iets weg van lam zijn zeg maar.....
Voel me ook vaag in me kop (Onrustig)
12:30 Heb net echt veel rare shit gezien toen ik mijn ogen dichtdeed.
Het heeft wel wat weg van pillen als je er een avond een paar op hebt en als je je ogen dan dicht doet zeg maar...
Het zijn veel visuele onozele dingen niet echt boeiend ofzo.
14:00 Ik kijk op mijn klok en het is alweer 14:00!
Tijd vliegt opeens voorbij
Lag daar voor mijn gevoel niet echt langer ofzo
De trip is inmiddels aan het afnemen....
Heel langzaam en zeker verdwijnt ie.....
Het is nu 20:00 ik voel er nog steeds wat van,maar niet veel.
Beetje vaag in me kop een soort van druk.
Mijn mening over de Trip.
Ik vond het spul al allereerst zeker niet te zuipen echt ik raad je aan om het op een andere manier te doen dan zoals ik deed.
De trip was opzich wel lache 8eraf gezien,maar op dat moment vond ik het niet zo fijn en ook lichaamelijk voelde in me niet lekker in de maag.
opstaan en lopen voelde echt alsof je opnieuw moest leren lopen
Zag ook een soort van hittegolven voor mijn ogen zeg maar waardoor alles een beetje wazig werd.
Ik heb er niet zo heel veel van genoten eigenlijk.
Dat vage wat ik nu heb dat "dromerige" wat ik nu heb is wel chill opzich,maar kan me ook voorstellen dat anderen dat misschien niet leuk vinden.

Ik denk niet dat ik het nog een x ga proberen,In ieder geval niet op deze manier!
Dan maar de hoestdrank nog een x proberen ofzo
:P

ts

Bewuste gebruiker
mooi report.

Stond over Dampo destijds ook een keer een artikel over in de nieuwe revu, die gast voelde zich ook zo dromerig en net een gigantische bol wol (ja, verzin ik niet...) Klinkt op zich wel geinig.

Bovenaan