Daro hoestcapsules ook snuiven ..!?

w4kt

Newbie
heey mensen ik weet dat hoestcapsules kan slikken ..maar laats zei een vriend van mij dus dat je het ook kon snuiven ..:confused: maar ik ben daar niet zo zeker van :) als dit wel kan wat kunnen de bijwerkingen daarvan en wat moet ik me er bij voorstellen als ik dit snuif wat voor gevoel geeft het iemand ervanging mee. .?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De stof blijft hetzelfde, dus de uitwerking ook. Het zal waarschijnlijk smerig zijn, pijn doen, snel opkomen en eerder verdwijnen dan wanneer je het zou slikken. Het heeft mijn interesse nog niet kunnen wekken, dus ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat er weinig verschil zal zijn.

w4kt

Newbie
zoiets dacht ik zelf ook al maar ik ben benieuwd of het schadelijker is en of het sneller opneemt in je bloed enzo en hoeveel zal je moet snuiven voor je er wat van voelt 150mg ..? net zoals bij de capsule slikken

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het zal sowieso sneller opgenomen worden, of het schadelijker is betwijfel ik, het is al niet zo'n prettige stof wat dat betreft. Als je het gaat snuiven zou ik zeker niet de dosis nemen die je oraal zou nemen, maar hoogstens met de helft beginnen.

TrippyShit

Badass junkie
Ik ben niet zoveel verstand van die shit maar als je 150mg zou moeten slikken, zal ik dat niet snuiven :P Je neus neemt 70% op. Je maag 40%(?zover ik weet, iig minder dan je neus :P ).
Reken maar uit dan he, ongeveer de helft ofzo.

greenpower

Bewuste gebruiker
Daarbij komt dat in die capsules was bolletjes zitten met de dxm erin. Dus heb je dat ook nog lekker in je neus, puur dxm zou nog wel kunnen misschien. Dit zou ik niet proberen.

w4kt

Newbie
ik denk dat ik maar eens begin met 1 capsule te crunche en daar 2 lijntjes pak en na halfuurtje kijk hoe ik er voor sta :) :stoned:

cropp

Badass junkie
niet doen, er zit heel veel paracetamoll in en dat is niet om te snuiven.