Daro hoestcapsules ook snuiven ..!?

w4kt

Newbie
heey mensen ik weet dat hoestcapsules kan slikken ..maar laats zei een vriend van mij dus dat je het ook kon snuiven ..:confused: maar ik ben daar niet zo zeker van :) als dit wel kan wat kunnen de bijwerkingen daarvan en wat moet ik me er bij voorstellen als ik dit snuif wat voor gevoel geeft het iemand ervanging mee. .?
 

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De stof blijft hetzelfde, dus de uitwerking ook. Het zal waarschijnlijk smerig zijn, pijn doen, snel opkomen en eerder verdwijnen dan wanneer je het zou slikken. Het heeft mijn interesse nog niet kunnen wekken, dus ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat er weinig verschil zal zijn.
 

w4kt

Newbie
zoiets dacht ik zelf ook al maar ik ben benieuwd of het schadelijker is en of het sneller opneemt in je bloed enzo en hoeveel zal je moet snuiven voor je er wat van voelt 150mg ..? net zoals bij de capsule slikken
 

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het zal sowieso sneller opgenomen worden, of het schadelijker is betwijfel ik, het is al niet zo'n prettige stof wat dat betreft. Als je het gaat snuiven zou ik zeker niet de dosis nemen die je oraal zou nemen, maar hoogstens met de helft beginnen.
 

TrippyShit

Badass junkie
Ik ben niet zoveel verstand van die shit maar als je 150mg zou moeten slikken, zal ik dat niet snuiven :P Je neus neemt 70% op. Je maag 40%(?zover ik weet, iig minder dan je neus :P ).
Reken maar uit dan he, ongeveer de helft ofzo.
 

greenpower

Bewuste gebruiker
Daarbij komt dat in die capsules was bolletjes zitten met de dxm erin. Dus heb je dat ook nog lekker in je neus, puur dxm zou nog wel kunnen misschien. Dit zou ik niet proberen.
 

w4kt

Newbie
ik denk dat ik maar eens begin met 1 capsule te crunche en daar 2 lijntjes pak en na halfuurtje kijk hoe ik er voor sta :) :stoned:
 

cropp

Badass junkie
niet doen, er zit heel veel paracetamoll in en dat is niet om te snuiven.

plus, ik heb bijna altijd gekotst van opgeloste dxm en nog nooit was het eerste half uur van mijn tripp een pretje, dat spul hoef ik iig niet in mijn neus te hebben
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
10 capsules is een normale dosis oraal, nasaal 7 ofzo? Je bent gek als je dat gaat snuiven.
 

cropp

Badass junkie
ik zou het oplossen in een glas warm water en op een lege maag droppen, je krijgt het bijna niet door je strot maar dan heb je wel wat. ik eet erna altijd meteen wat suiker.
 

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan er een bommetje van maken,

poeder op een jointvloeitje deponeren, dan dichtvouwen, en met een glas melk inslikken
 

paulXTC

Bewuste gebruiker
die capsules moet je niet gaan snuiven, alleen als je pure DXM hebt dan zal ik het snuiven, maar aangezien dat bijna nergens te vinden is, zijn er weinig mensen die er ervaring mee hebben en je verder kunnen inlichten
 

Oom Klaas

Badass junkie
Pure dxm is nassaal niet lastig te doseren,
alleen heb je een goede weegschaal nodig.

Bij mij is het niet fout gegaan.
 

raizeredge

Wijs gebruiker
lijkt me nou echt vet dxm je kan het gewoon bij de apotheker halen.
lijkt me alleen beetje raar als je in de apotheker staat en en de mensen weigeren je het te verkopen ofzo of alleen met dokters schrift dan sta je best voor lul
 

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
raizeredge zei:
lijkt me alleen beetje raar als je in de apotheker staat en en de mensen weigeren je het te verkopen ofzo of alleen met dokters schrift dan sta je best voor lul
Alleen werkt dat niet zo. En volgens mij kun je het ook gewoon in een drogist kopen.
 
Bovenaan